poniedziałek, 28 listopada 2011

Zaczynamy odliczać czas do świąt :))

Witajcie jeszcze w listopadzie! :))


Tak, wiem, wiem, pokazała się, bloga przywróciła, wpadła jak kometa, pochwaliła, napisała najdłuższy post nowoczesnej Europy i...... znów zamilkła, zaginęła i zniknęła... ;))


Wybaczcie! Powód jest bowiem prozaicznie prosty: przeprowadzamy się!! :))

Przez jakiś czas w nowym domu nie mieliśmy internetu, a teraz, nawet jak już mamy, to wciąż jest jeszcze tyle pracy, po prostu TYLE pracy, tyle rzeczy do przewiezienia, ułożenia, złożenia, zakupienia, umeblowania, wysprzątania, ustalenia, przeniesienia, ustawienia, dołożenia... ech, zresztą kto się przeprowadzał z całym dorobkiem swojego życia, ten wie! Istny ARMAGEDON! ;))


 Także robótkowo nic właściwie nie powstaje u mnie, no może kilka gwiazdek frywolitkowych i szydełkowych, takich jak w tamtym roku, ale nic innego chwilowo nie wchodzi w grę. 


Te średniej wielkości frywolitki powstały, jak zawsze, według przepisu MIDDI:



Te największe znalazłam w sieci i sama rozrysowałam wzór, a te najmniejsze po prostu ... jakoś tak same mi wyszły. ;))



Szydełkowe wzory pochodzą natomiast z różnych gazetek, które nazbierały się u mnie na przestrzeni wielu lat. :))
 





Wszędzie na blogach już widzę piękne, świąteczne nastroje, gadżety, ozdoby, prezenty, kalendarze adwentowe, świece, same cudeńka. U mnie na razie jednak jeszcze nie czas na to. Najpierw muszę pomalować ściany i ustawić meble, na dodatki przyjdzie pora pewnie dopiero przez samym Bożym Narodzeniem. :)) 


 Także pozdrawiam wszystkich serdecznie, szczególnie mocno tych, którzy tak jak ja albo się przeprowadzają, albo właśnie szykują do tego, bo wiem, że jest tu kilka takich zaglądających osób. Życzę powodzenia i dużo sił duchowych oraz fizycznych. ;))


Trzymajcie się ciepło, tym bardziej, że idą coraz chłodniejsze dni, a moich sąsiadów proszę o nie zaglądanie tak bacznie we wszystkie okna! :))


42 komentarze:

  1. powodzenia w moszczeniu gniazdka :)
    a gwiazdeczki - cuuuuudne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnie zdanie mnie rozbawiło...czyli jeszcze praca nad dobrymi roletami cię czeka:)))...swiat nie obchodzę...ale i tak pracy w domu całe mrowie....a jeszce jak masz urzadzanie domu:))))-powodzenia...a gwiazdki cudowne:))))...jak prawdziwe śnieżynki:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne gwiazdki, życzę mnóstwa sił, aby udało się skończyć wszystko przed świętami,
    Mam jeszcze prośbę o wzory szydełkowych gwiazdek , mogłabyś mi przesłać?
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie , że juz jesteś, a te frywolitkowe gwiazdki niezmiennie mnie zachwycają;-) duuuużżżo sił Ci życzę na ta przeprowadzkę, buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gwiazdeczki śliczne :)
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne gwiazdki :)życzę dużo siły i szybkiej przeprowadzki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gwiazdki sa przecudowne !!
    Pozdrawiam i zycze szybkiego uporania sie z przeprowadzką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyjemnego urzadzania:)) Sliczne sa te sniezynki:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  9. #mam kciuki i życze duzo zdrowia i sił by wszystko zrealizowac przed świętami:)Ach te Twoje gwiazdki, śliczne wyszły:)

    OdpowiedzUsuń
  10. o matko, trzymam kciuki za przeprowadzkę, to stresujący czas jest :) Dobrze, że wróciłaś, dobrze...

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu gwiazdki są cudne :) mam u siebie jedną taką Twojego autorstwa i chyba sobie na przyszły rok zamówię większą ilość bo są fantastyczne!
    Trzymam kciuki za przeprowadzkę, a Twoich ciekawskich sąsiadów serdecznie pozdrawiam ;)
    ps. sąsiedzi kochani zamiast zaglądać przez okna proszę pomóc w przeprowadzce lub chociaż ciasto upiec w prezencie na nowy dom :)

    Buziole:*

    OdpowiedzUsuń
  12. ale ich narobilas-sliczne sa te plaki i gwiazdki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witamy :D Gwiazdki chyba nie muszę juz pisać wiecej , bo wszysko zostąło napisane:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj, Aniu jak ja dobrze Cię rozumiem... Moja przeprowadzka odbyła się 15 listopada. Najpotrzebniejsze rzeczy wypakowaliśmy, reszta czeka na swoją kolej w gabinecie i prawie na całym strychu. Patrząc na te wszystkie rzeczy zastanawiam się gdzie to wszystko się pomieściło na 53 m kw.
    Życzę wytrwałości :) U mnie ozdoby i kartki świąteczne też zeszły na drugi plan....

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam Twoje gwiazdki. Są perfekcyjne :)
    Ściskam cieplutko
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  16. Cieszę się, że jesteś ponownie z nami ;-)
    Pusto tu było bez Ciebie !!!
    Buziaki Aga

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoje gwiazdeczki rekompensują inne ozdoby ..
    Piękne i perfekcyjne!
    Powodzenia w przeprowadzce

    OdpowiedzUsuń
  18. oczywiscie ze wiem jak to jest przeprowadzac z calym dorobkiem... jednego pokoju hiehie nie zazdroszcze i zycze powodzenia:)
    sliczne ozdoby

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu doskonale Cie rozumiem, przy przeprowadzce jest masa roboty.
    Gwiazdki frywolitkowe przesliczne.
    sciskam

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu ale zdolna z Ciebie kobietka:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu, znam bolączki przeprowadzek, też to przerabialiśmy ale wówczas spieszyliśmy się bo czekaliśmy na potomka:)
    A gwiazdki są cudne! Wiem i potwierdzam bo sama jestem posiadaczką Twoich wytworów:)
    Powodzenia z przeprowadzką i mimo wszystko świątecznych nastrojów życzę!

    OdpowiedzUsuń
  22. OGROMNIE dziękuję za wszystkie dobre rady i życzenia!! I za miłe słowa też, jak zwykle kochane jesteście :)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne,delikatne, zapierające dech w piersiach.
    Podziwiam całym sercem.

    Dziękuję za mail. Przeczytałam go, obejrzałam fotografię, odpiszę jak mi komputer zacznie lepiej chodzić, bo zaszalałam z filmami i transfer mocno mi się uszczuplił. Podziwiam jednak i życzę przyjemnego mieszkania!

    OdpowiedzUsuń
  24. I to jest kilka gwiazdek?
    Ja także do nowego domu z całym dobytkiem przeprowadzałam się w grudniu, czyli okresie bardzo, bardzo mocno przedświątecznym i wiem co to znaczy - trzymam zatem kciuki za szybkie uporanie się z "przenosinami".
    A teraz kilka słów do sąsiadów - - zaproponujcie sąsiedzką pomoc, a przy okazji bez zaglądania przez okna zobaczycie jak dom od wewnątrz wygląda, to najlepszy sposób, żeby zaspokoić ciekawość i nie być wścibskim.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  25. Wytrwałości w przeprowadzce ;-) Gwiazdeczki śliczne i takie delikatne :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Sliczniutkie gwiazdki
    Powodzenia w przeprowadzce

    OdpowiedzUsuń
  27. Nigdy nie robiłam frywolitek... Czy to bardzo trudne??? Bo tak mi się podobają, że z chęcią bym sobie kilka "uwiła"...
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Annasza-witam w klubie przeprowadzkowiczów:-) już się trzęsę na samą myśl jak te wszystkie graty zmyślnie rozlokować by zdążyć do świąt, a do tego wszystko w domu jeszcze w powijakach:-( Pozdrawiam serdecznie
    Lusi

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajnie, że już można się do Ciebie dostać:)

    OdpowiedzUsuń
  30. A jeszcze chciałam zapytać, czy udało Ci się zrobić kwiatka-broszę, co kiedyś dawałam Ci przepis na niego? :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziewczyny, ślicznie wam dziękuję! :))

    Bubisia, ja robię frywolitki na specjalnym szydełku, jak już się nauczyłam to teraz śmigam jak ta la-la ;)

    Myszko, pewnie, że tak! Pokażę zdjęcia, jak tylko się dokopię i raz jeszcze dziękuję za pomoc :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Trzymam mocno kciuki za pomyślną przeprowadzkę, doskonale Was rozumiem;)

    OdpowiedzUsuń
  33. wszystko zdażysz, wszędzie wszystko dzieję się inaczej a u Ciebie sama widzisz przeprowadzka, jakoś ogarniesz, nie przejmuj sie, a gwiazdki są przeeeepiekne !!! uwielbiam frywolitki a niestety nie umiem
    pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziękuję za wsparcie!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  35. Aniu gwiazdki cudne:)w tym roku obowiązkowo też będą ozdabiać naszą choinkę:)przeprowadzki nie należą do najmilszych zwłaszcza jeśli chodzi o wszechobecny chaos ale do Świąt jeszcze sporo czasu:)spokojnie dasz radę:)jestem bardzo ciekawa nowego gniazdka:):*

    OdpowiedzUsuń
  36. Jejku jakie gwiazki! A te z cienkimi promykami nie możliwe że powstały na szydełku. Cudeńka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Prezentowane na stronie teksty oraz zdjęcia stanowią wyłączną własność autorki, a podlegając ochronie zgodnie z ustawą o prawach autorskich i prawach pokrewnych nie mogą być kopiowane, powielane ani rozpowszechniane w żadnej formie bez zgody właścicielki.