niedziela, 18 grudnia 2011

Choinka i ostatnie kartki :))

Jeszcze tydzień do Bożego Narodzenia, a u nas już bardzo świątecznie, dom wysprzątany, choinka ubrana, prezenty popakowane, tylko tego śniegu jak nie było tak nie ma... 


Szkoda, bo pamiętam jak w tamtym roku było już o tej porze tak pięknie, biało, zimno i puszysto. :)))




Ale nic to, sami sobie atmosferę zimową stworzymy!

A tutaj jeszcze kilka moich karteczek, ostatnią partię wysyłam w poniedziałek i zaciskam kciuki, aby poczta dała radę. ;))







Dziś to tylko tyle, z konieczności bardzo skrótowo.  ;))


Pozdrawiam wszystkich zaglądających serdecznie i życzę spokojnych przygotowań do świąt, a dla nieświętujących moc uścisków ślę, trzymajcie się ciepło!! :))



Aaaaaaaaa, miałam się jeszcze pochwalić, że choinka ledwo ubrana, a Mikołaj już pod nią był! ;)))






Dziękuję i bardzo się cieszę!! :))





29 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki i żywa choinka, której zazdroszczę:)
    Ja nie żałuję,że nie ma śniegu, bo czekałoby mnie odśnieżanie :0
    Jak sobie przypomnę ile się w zeszłym roku namachałam łopatą ...
    Już wolę stworzyć nastrój zimowy w domu:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczki piękne. Pełnej gotowości do Świąt zazdroszczę ja dopiero zaczynam przygotowania.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczki sa piekne:) ja niestety wyslalam kupione.. u mnie rowniez juz stoi choineczka:) pierwszy raz mam zywa i chyba juz taka bede chciala miec!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozdrawiam serdecznie zdolniachę. podglądałam tajne zdjęcia . Masz piękną przestrzeń. Gratulacje całusy i ściskam Cie kochana.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo i u Ciebie choinka jest:) Karteczki bardzo fajne, a co do stołu to u mnie w salonei stoi koplet ogrodwy , drewniany z fotelami :))))) Póki co brakuje funduszy na ten wymarzony ;) Pomocnicy wykrawali i układali pierniki , a dekoracja ta na fotkach to moja robote , oni głównei lukeir wylizywali i smarowalli się nim na wzajem;) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Szybciutka jesteś a ja ciągle w polu:)) Śliczne karteczki, żywa choineczka ma swój urok tylko żeby to igliwie nie leciało zbyt szybko :) Pozdrawiam i też czekam na śnieg :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ladne, wesole kartki swiateczne! A snieg przydalby sie na swieta i sylwestra. Potem moze juz go nie byc:-)
    buziole!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne karteczki, podziwiam zorganizowanie bo u mnie jeszcze daleko w polu :) choć choinka też już stoi, w tym roku sztuczna. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne kartki :) ja tam wolę, żeby śniegu póki co nie było, a posypał przed świętami i na samą wigilię żeby było biało i się nie rozpuszczało :P.

    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsze zdjęcie to chyba dla mnie, prawda? Wielką radość mi sprawiłaś:D
    Karteczki prześliczne!!! Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziewczyny, dziękuję!!

    *** Fredko, ja też muszę machać łopatą, a jednak śnieg kocham bezgranicznie, choćby nie wiem co ;))) A choinka żywa, bo innej nie uznaję, te sztuczne, niestety, rozkładają się później przez setki lat i zanieczyszczają środowisko :((

    *** Ivonna, dasz radę, trzymam kciuki i dziękuję za miłe słowa! :))

    *** Czarownico, ja też część kartek zakupiłam gotowych, ale wszystkie wysłane ze szczerego serca, to najważniejsze!! :)


    *** Dysiak, ślicznie dziękuję i ściskam równie serdecznie :*


    *** Delfino, ja się właśnie przymierzam do kupna stołu, bo na razie nie mam ŻADNEGO ;)) A pomocnicy pierniczkowi chyba wszędzie tacy sami - najlepiej smakuje im lukier i patrzenie jak mama wyciąga ciasteczka z piekarnika ;))


    *** Marzycielko, dziękuję ślicznie, choinka to jodła kaukaska, one mogą stać w domu choćby przez miesiąc, chociaż nie pachną tak ładnie jak nasze świerczki i sosny ;))


    *** Basiu, dziękuję pięknie, ja tam lubię śnieg chyba nawet bardziej od deszczowego lata i nic na to poradzić nie mogę ;))


    *** Aboku, dziękuję pięknie, gdzież mi tam do twoich prześlicznych karteczek! ;))

    *** Tuome, dziękuję, ja śnieg lubię w każdych ilościach :))


    *** Brydziu, NO BA! Kocham to serduszko i zawsze u mnie pierwsze wisi na choince! :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Anulko z mojej strony pełen podziw!Wiem jaki masz huk roboty,a mimo wszystko karteczki ręcznie robione:)Piękne są:)Pozdrawiam Cie bardzo cieplutko i jak zawsze dużo siły życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. To się nazywa dobry MIkolaj:)tez takiego chcę!Ojej,a ja moje kartki jeszcze nie wysłałam.Pewnie wyślę z PLu dojda do adresatow po Nowym Roku, jak zwykle zreszta.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. A Ty mi piszesz, że wena zdycha i kwiczy u Ciebie... ech, u Ciebie wena hula! Żywej choinki trochę zazdroszczę, sobie zostawiam tą opcję jak się uda zrealizować marzenie ;)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne kartki!! takie by się chciało dostawać :) śniegu nie lubię ale u nas już dziś zapachniało świętami, ubraliśmy choinkę, to był dobry dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne karteczki :) ja też tęsknię za śniegiem :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Kartki są fantastyczne. Prawdziwa choinka daje zapach i niepowtarzalny klimat.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  18. Też mam żywą choinkę ale jeszcze nie ubraną:)zazdroszczę ,że już masz wszystko przygotowane ,ja chyba muszę się bardziej zorganizowac na przyszłość ;))Kartki są fantastyczne !!
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Widzę,że karteczki cię wciągnęły:)) masz talent:))) u nas Aguś też już wszystko gotowe:)) nawet udało mi się trafić jakąś ładną bluzkę na brzucholek:)))ściskam!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne karteczki no i cudowna wełenka

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ładna kolekcja świątecznych kartek - ich właściciele z pewnością będą zachwyceni:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Witaj Aniu,tak pamietam w tamtym roku byl juz snieg, a teraz nie zapowiada sie.
    Sliczne kartki, a wiesz ja na poczte polska sie obrazilam cos nie daje rady przed swietami.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję ślicznie za miłe słowa!!


    *** Kasiu, dziękuję, tobie również dużo sił i serdeczności posyłam :))


    *** ABilly, ja kartki wysyłam na raty, ale i tak widzę, że jeszcze nie doszły, przed świętami jak zwykle poczta ma zakwasy ;))

    *** Ewuś, te karteczki to tak mi się udało szybciutko wymodzić, ale naprawdę w przyszłym roku muszę się za nie wziąć już w WAKACJE! ;))


    *** Ulinko, dziękuję ślicznie, jak jest choinka to zaraz jakoś inaczej, świątecznie się robi, prawda? :))


    *** Aguś, dziękuję!

    *** MariaPar, dziękuję, u nas zawsze była w domu żywa choinka i ja już inaczej po prostu nie umiem ;))


    *** Elu, ja mam wszystko zrobione, bo niewiele tej pracy było, dom błyszczy jeszcze od sprzątania przed przeprowadzką, także pozostały tylko te przyjemniejsze rzeczy do zrobienia :))


    *** Ewuś, dziękuję, cieszę się ogromnie, że u ciebie wszystko dobrze i w porządku :))


    *** Jaga, bardzo dziękuję ;)

    *** Paula, dziękuję pięknie :))


    *** Ateno, poczta polska jak co roku ma przedświąteczne zakwasy :D:D Ale nic to, buziaki ślę :))

    OdpowiedzUsuń
  24. No tak, to ja z innych blogów muszę się dowiadywać, że zaczęłaś od nowa pisać?!!! Nieładnie ;) A na serio, to cieszę się, że wróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne kartki :-) A ja dziś jeszcze kilka produkowałam :D i wierzę w moc Poczty Polskiej :D pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Może i ledwo ubrana ale zato jakie ozdoby...piękne to serduszko!
    pozdrawiam świątecznie, miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  27. Żywa choinka to jest to !Karteczki superaśne!Juz blisko świąt coraz bliżej tylko szkoda że śnieg nie widać!:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. *** Kasia, no coś ty, toż się odzywałam u ciebie przecież i dawałam znać, że żyję ;))) Buziaki!

    *** Asica, dziękuję ślicznie i również pozdrawiam :))


    *** Ila, pięknie dziękuję i pozdrawiam równie ciepło! :))


    *** Aga, dziękuję i ja też żałuję strasznie tego śniegu, ale co robić? ;))

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękne te karteczki:)niezwykle zdolna z Ciebie kobietka:)
    Aniu dotarł do Ciebie mój mail?
    Całuski:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Prezentowane na stronie teksty oraz zdjęcia stanowią wyłączną własność autorki, a podlegając ochronie zgodnie z ustawą o prawach autorskich i prawach pokrewnych nie mogą być kopiowane, powielane ani rozpowszechniane w żadnej formie bez zgody właścicielki.