piątek, 2 grudnia 2011

La Chusta jedwabista :))

Witajcie :))


Wiem, że do niektórych Święty Mikołaj już dotarł, mimo że to jeszcze kilka dni do punktu zero, za to ja mogę już spokojnie pokazać pewne ażurowe co nieco. ;))





Chusta powstała z Heritage Silk, mieszanki merino superwash i szlachetnego jedwabiu (85% / 15%), dokładnie takiego KLIK, najdelikatniejszej wełny, jaką kiedykolwiek miałam w swoich rękach i na swoich drutach! Wełny dla mnie dość niecodziennej, bo prosto z Peru! :))



Jej wymiary to 130 x 75 cm, robiona na drutach nr 3.






Wzór to Luna Moth Shawl, dostępna bezpłatnie na Raverly, TUTAJ ,dzierga się nią miło, szybko i przyjemnie. :))


To trzecia moja ażurowa chusta w karierze drutowej, pierwszą zrobiłam wzorem Gail, ale wzięłam za grubą wełnę i nie do końca mi się wynik miesięcznego dziergania podobał, więc w końcu sprułam. Potem była niewielka wersja powyższej Luny z wielokolorowej wełny dla Dariuszki i teraz, przy tej trzeciej chuście, można wreszcie powiedzieć, że jakoś to leci. ;))


Ażury zatem uważam za rozkminione, lecę teraz znów z wzorem Gail na delikatnym moherku i jeśli tylko nie skończy mi się niespodziewanie i podstępnie włóczka, za jakiś czas znów będę się mogła pochwalić kolejnym prezentem. :))


Pokażę wam jeszcze jak u mnie zaczyna i kończy się dzień... :))





Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego weekendu!! :))


38 komentarzy:

  1. Chusta mnie zauroczyła. Annasza cudnie zaczynasz i kończysz dni aaaach......

    OdpowiedzUsuń
  2. Annaszko widoki superaśne....a ażury...mam w planie...ale podchodzę do nich jakoś tak jak do zbuka:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam Cię za to dzierganie. Ja jestem antyszydełkowa ;P. Piękna chusta, a frywolitkowe gwiazdki nieziemskie :). pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. No i dla takich widoków warto... :D Chusta wyszła przepięknie!!! Buziaki ślę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała chusta ,a widoki sliczne :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ojej, dobrze,ze wrzucilaś dużo zdjec chusty bo wprowadzenie(opis drutow,welen i wzorów ) to dla mnie czarna magia:)swietna chusta wyszla i ma taki fajniutki kolorek.bedize jak znalazl na chlodne dni, u nas W holandii pogoda ok 10 st, ale jak zajade do PL to znowu przezyję szok termiczny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chusta nie dość że piękna to jeszcze szlachetna!:)
    Widoki masz przepiękne!
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna chusta :)
    i cudne zdjęcia - też bym tak chciała zaczynać i kończyć dzień - a nie z widokiem na śmietnik na pierwszym planie :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu widoki u Ciebie są piękne,a chusta-brak słów po prostu:)Cudo!Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Azurowe cudo jest poprostu cudne jak mgielka o poranku.
    sciskam
    ps;brakuje mi czasu na napisanie maila ale moze w weekend uda mi sie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chusta jak dla mnie - dzieło sztuki... a widoki przyjazne i znajome ;)
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo piękny wzór tej chusty - ślicznie Ci wyszła; zachwyciłam się pierwszym zdjęciem - ma w sobie to COŚ, co mnie zaczarowało :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję wam pięknie za przemiłe słowa :))

    Anetko, to czekam na maila :)

    Ann, a wiesz, że na tym zdjęciu widać prawdziwy kolor naszej podłogi? ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. o kurteczka, znaczy się chusteczka... ale chusta cudna. Twoje rączki czarują Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna chusta :))) Ach te widoki....

    OdpowiedzUsuń
  16. Widoki zachwycające!!! Podobnie jak chusta. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna chusta :) podziwiam Twoją cierpliwość :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniała chusta !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Napewno miło będzie nosić ją na ramionach ;-)
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  19. Chusta cudeńko:)widoki marzenie:)
    Pozdrowienia i całusy:*

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna...podziwiam za zdolności i cierpliwość.

    OdpowiedzUsuń
  21. chyba właśnie tą cudną chustę miałam okazję mieć ostatnio w rękach :) po prostu cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczny ciekawy blog ładne zdjęcia wykonane z wielkiej pracy

    OdpowiedzUsuń
  23. Sliczna chusta:)Mnie cos to dzierganie niebardzo wychodzi.
    Poranki i wieczory masz przesliczne:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna chusta. Wygląda na miłą w dotyku, piękny prezet. Widoki bardzo przjazne i miłe dla oka.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ależ to cudne!!!!!! Ty to masz złote palce! No nie mogę się wprost napatrzeć. Zdolniach z Ciebie skoro to 3 egzemplarz. A widoki mas cudne tylko pozazdrościć. To pierwsze zdjęcie powinno być ilustracją jakiejś bajki. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  26. Przeogromnie wszystkim dziękuję za miłe słowa :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Już na fotkach widać, że jest nieziemsko przyjemne w dotyku. Zazdroszczę szczęściarze, której szyję będzie oplatać:)
    Gratuluję i oby więcej takich dzieł wkrótce powstało.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Chyba mogę napisać, że szczęściarą= nowa właścicielką tej cudownej chusty jestem ja :)
    Na żywo jest jeszcze piękniejszy niż na zdjęciach. Cieplutka, mięciutka. No i cały czas podziwiam tą misterną robotę przy jej wykonywaniu.
    Bardzo Dziękuję za to cudo i za serducho w nią włożone :*

    OdpowiedzUsuń
  29. cudowna chusta, jeszcze z takie wełenki że człowiek moze pomarzyć ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mieszkasz w fantastycznym miejscu...co za widoki!!!A chusta - łał piękniusia!!!:)Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  31. Chusta jest przepiękna...cudowna. Widoki wspaniałe:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne widoczki a chusta cudowna, to mało powiedziane.

    OdpowiedzUsuń
  33. la chusta :D
    śliczna, delikatna taka :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziewczyny, prześlicznie raz jeszcze dziękuję za słowa uznania :)) Agatko, niech się dobrze nosi i chroni przed chłodami! :)))

    OdpowiedzUsuń
  35. Jestem pod wrażeniem! chciałabym miec taka chustę

    OdpowiedzUsuń
  36. obiecuję Ci tu uroczyście i przy świadkach, że jak będę milionerką to zamówię u Ciebie taką chustę i zapłacę sowicie za godziny ciężkiej pracy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Prezentowane na stronie teksty oraz zdjęcia stanowią wyłączną własność autorki, a podlegając ochronie zgodnie z ustawą o prawach autorskich i prawach pokrewnych nie mogą być kopiowane, powielane ani rozpowszechniane w żadnej formie bez zgody właścicielki.