wtorek, 20 grudnia 2011

Zdrowych i pogodnych Świąt :)))

Kochani!


Już dziś pragnę życzyć Wam zdrowych, pogodnych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia, cudownej atmosfery przy wigilijnym stole, wymarzonych prezentów pod choinką, świętujcie wspaniale ten radosny czas i wracajcie na blogowe łono wypoczęci, uśmiechnięci i zadowoleni!! :))




A ja uchylę Wam dziś jeszcze rąbka świątecznej tajemnicy, tzn. pokażę jeden z prezentów, jaki udało mi się wydziergać w sam raz na czas. :))


Uwaga, będzie dużo zdjęć! ;))






Ta chusta to zapowiadana wcześniej GAIL (wzór z RAVELRY) o wymiarach 130 x 75 cm, zrobiona z włóczki Yarn Art Angora Classic, kolor złamany / brudny róż, na drutach nr 4, poszedł dokładnie calutki motek. :)) 


Powiem Wam po cichutku, że napatrzeć się nie mogę na ten wzór, ogromnie mi się podoba jego plastyczność, rozłożenie i wykończenie (jest dostępny bezpłatnie na Raverly, gdyby ktoś szukał). :)) Mam nadzieję, że obdarowana będzie zadowolona. :))








Także prezent zapakowany czeka już na wigilijny wieczór, a ja zmykam do dalszych przygotowań świątecznych, aby za jakiś tydzień znów się odezwać do Was słowami "święta, święta i po świętach". ;)))


Za pomoc w "rozgryzieniu" wzoru najserdeczniej dziękuję FRASI :))) oraz Wioletce, która nie krzyczała na mnie, jak jej zawracałam głowę. :)))


Pozdrawiam i życzę pięknie spędzonych chwil. :))


63 komentarze:

  1. Tobie również wszystkiego, co najlepsze i najpiękniejsze!
    Prezent przygotowałaś wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesolych Swiat !!!
    A chusta przesliczna..
    sciskam
    B.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzajemnie... cudnych chwil :)
    Śliczna choja i prezencik ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesolych Świat Aniu:)oj ktoś bedzie mega zadowolony z takiego prezentu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna chusta ... niech ten magiczny czas będzie dla Ciebei radością spędzoną w gornei najbliższych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczna ta chusta :)
    Wesolych Swiat!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękna chusta,na pewno będzie się podobała :) Ja w ogóle nie rozumiem danych, które podajesz, czytam jak szyfr jakiś hi hi
    Zdrowych i wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu Tobie i całej rodzinie również wszystkiego najlepszego!!!!!
    A prezent cudny!!!Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. chusta jest przepiękna i z pewnością ucieszy osobę obdarowaną :)
    choinka jest po prostu cudna :)
    I Tobie i Twojej Rodzince też życzę wszystkiego, co najlepsze :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Obdarowanej szczerze zazdroszcze;) A Tobie i Twoim bliskim zycze spokojnych,radosnych i bialych Swiat:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuje za życzenia i również życzę bajecznych Świąt:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Chusta fantastyczna, taki prezent dostać, to by było to!!! Dziekuję za życzenia i wzajemnie dla Ciebie i Twojej Rodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiekna chusta! Tobie rowniez zycze radosnych swiat!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny prezent,,ja swój jeszc ze dziergam,,ale jutro skończę.
    Radosnych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  15. Sliczna choinka,chusta jest przesliczna i napewno sie spodoba:))
    Ja rowniez zyczer Wam radosnych Swiat:)

    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdrowych i wesołych świąt !
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaka piekna ta chusta !!
    Tobie również zyczę zdrowych i radosnych swiąt !Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. I ja życzę Ci zdrowych i |Spokojnych Świąt spędzonych w rodzinnym gronie :)
    Prezent przygotowałaś śliczny... Obdarowana na pewno się ucieszy :)
    Choineczka cuuudowna... :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tobie też spokojnych świąt w gronie najbliższych pełnych ciepła i radości!

    Chusta jest śliczna!!!!

    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Prezent wspaniały!!!
    Zdrowych i Spokojnych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  21. Aneczko - pięknych miłością Świąt, uśmiechniętych i wyjątkowych, a takie z pewnością będą :)
    Co do chusty - znam ich urok, ze swoją się nie rozstaję /zieloną ;)/. Przytulam moooocno :***

    OdpowiedzUsuń
  22. cudny ten prezent... życzę spokojnych świąt spedzonych w gronie rodziny i przyjaciół...pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastyczna chusta i piękna choinka! Aniu dla Ciebie również cudownych i magicznych Świąt Bożego Narodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję i dla Ciebie również zdrowych i spokojnych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  25. Chusta zachwycająca. Ten wór jest naprawdę niesamowity, a jeszcze bardziej niesamowite jest to, że sama ją udziergałaś. Pozdrawiam zdolniachę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Annaszo, Tobie również życzę niezapomnianych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  27. Aniu! Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie, męża i Twoich dzieciaczków :)
    A przede wszystkim życzę, aby te Święta spowodowały, że poczujecie się u siebie już tak w 100% jak u siebie :) Buziaki Agata

    OdpowiedzUsuń
  28. Aniu cudna chusta:)niesamowity ten wzór:)a jaka choinka cudniasta:)
    Życzę Wam zdrowych,spokojnych i bardzo rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia:)Ucałowania:)Ela

    OdpowiedzUsuń
  29. Chusta prawie jak w piosence mojej Oliwy ze żłobka "kolorowe listki" ;) Radosnych i rodzinnych!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Wesołych, zdrowych, rodzinnych i magicznych Świąt Bożego Narodzenia oraz szczęśliwego Nowego Roku 2012!

    OdpowiedzUsuń
  31. Wesołych, zdrowych, rodzinnych i magicznych Świąt Bożego Narodzenia oraz szczęśliwego Nowego Roku 2012!

    OdpowiedzUsuń
  32. kochana zdrowych i szczęśliwych Świąt, dla Ciebie i Twojej całej rodziny :) Bardzo, bardzo dziękuję za kartę świąteczną, byłam dzisiaj bardzo zaskoczona i ucieszona gdy ją otrzymałam :)
    a chusta cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Niech nadchodzące Swięta Bożego Narodzenia niosą ze sobą wiele radości, releksji oraz planów na Nowy Rok. W tych wyjątkowych dniach,wielu radosnych chwil, zadowolenia oraz samych sukcesów,spełnienia marzeń....życzy Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  34. Kochana
    zdrowych i wesołych świat oraz szczęśliwego nowego roku .
    Dziekuje za kartke :)
    ściskam i całuje.

    OdpowiedzUsuń
  35. Wesołych Świąt, pokoju, odpoczynku i miłości bo ona jest najważniejsza!

    OdpowiedzUsuń
  36. Chusta prześliczna!
    Magicznych Świąt, pełnych spokoju, ciepła i miłości Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  37. I ja też chciałabym życzyć Ci
    Spokojnych i rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia pełnych otuchy i ciepła.
    Wiary w to co przed nami,co czeka na nas za progiem Nowego Roku.
    Przesyłam uściski :)))

    OdpowiedzUsuń
  38. Wymarzonych, spokojnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  39. Wesołych Świąt życzy Lakuna

    OdpowiedzUsuń
  40. Magicznych Świąt spędzonych w ciepłej rodzinnej atmosferze.
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  41. Zdrowych i spokojnych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  42. "Aby Swieta Bozego Narodzenia byly Bliskoscia i Spokojem.
    A Nowy Rok - Dobrym Czasem"

    OdpowiedzUsuń
  43. Radosnych Świąt!
    Choinka jest przepiękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  44. Zdrowych, radosnych, błogosławionych Świat Bożego Narodzenia oraz szczęsliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  45. Zdrowych Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  46. Wesołych , zdrowych i spokojnych Świąt życzę !!!
    Uściski świąteczne przesyłam .

    OdpowiedzUsuń
  47. Tobie również, moja droga, wszystkiego co najlepsze:) Spokoju i zdrowia! i uśmiechu:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Chusta piękna!!!Chciałam taką zrobic,nawet zaczęłam ale coś pokreciłam w tym wzorze.
    Spokojnych Świąt Aniu!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Zdrowych i spokojnych Świąt życzę i bardzo dziękuję za życzenia- zarówno te wirtualne, jak i wysłane pocztą na pięknej karteczce!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  50. cudownych, rodzinnych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie zdążyłam wpaść z życzeniami przed świętami, ale chciałabym Ci teraz życzyć aby ta świąteczna atmosfera na długo pozostała w Twoim sercu:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  52. Wesołych Annasza! Spóźnione ale szczere! Nie mogłam znaleźć ostatnio Twojego bloga! Coś zmieniałaś w ustawieniach?

    OdpowiedzUsuń
  53. Aniu, dziś odebrałam ze skrzynki Twoją kartkę z życzeniami!!! Niesamowita niespodzianka! Dziękuję Ci z całego serducha a buzia mi się śmieje od ucha do ucha!!!!
    Jestem absolutnie zaskoczona!
    Dziękuję!
    Całuski i uściski,

    OdpowiedzUsuń
  54. Pięknie Ci dziękuję za pamięć i życzenia! Tobie i Twojej rodzince również życzę wiele radości, spełnienia marzeń i przede wszystkim zdrowia w 2012 roku. Chusty są oszałamiające ale Twoje frywolitkowe i koronkowe gwiazdki to cudo nad cudami!:-)

    OdpowiedzUsuń
  55. jestem i u Ciebie, dziękję Ci serdecznie za życzenia :)) a ja zmieściłam się o okołobożonarodzeniowym czasie czyli oktawie, więc życzę Ci dobra, radości i zdrowia w całym nadchodzącym roczku, bądź zawsze uśmiechnięta i miej czas na swoje wspaniałe dziergadełka ;))
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Prezentowane na stronie teksty oraz zdjęcia stanowią wyłączną własność autorki, a podlegając ochronie zgodnie z ustawą o prawach autorskich i prawach pokrewnych nie mogą być kopiowane, powielane ani rozpowszechniane w żadnej formie bez zgody właścicielki.