wtorek, 24 stycznia 2012

Ciemno wszędzie, głucho wszędzie.... ;))

No, może głucho to nie, ale na pewno ciemno. Szaro. Buro. I ponuro. Za oknami normalnie jakaś depresja. Żeby chociaż śnieg popadał i się ostał, ale nie, nic z tego. Ech. ZIMO, wróć, ja w tamtym roku wcale na ciebie nie narzekałam!! :))


Aby jakoś tej burowatości przeciwdziałać, wyciągnęłam wreszcie maszynę do szycia i zaczęłam się rozkręcać. Na początek woreczki w bieli i paseczkach:







Jeden woreczek duży, z metką i koronką, drugi mniejszy, z haftem. Wzór na haft zapożyczyłam z bloga PENELOPIS, zresztą tam jest mnóstwo przepięknych haftów, które chciałabym kiedyś jeszcze wykonać. :))





Materiały to biała bawełna i grubsze płótno w paseczki, bardzo mi się te paseczki podobają, już zamyślam co z nich jeszcze uszyć. :))





Pomysł na metki oczywiście od ANI.



Szycia teraz będzie pewnie więcej, bo zrobiłam ostatnio skok na pewien sklep i się nazachwycać tymi tkaninami nie mogę, szczególnie podoba mi się ten gruby len w czerwone pasy, no miodzio normalnie. :))





Do tego jeszcze drutowałam sobie ostatnio trochę:





Włóczka to First Class, na każdy otulacz idą trzy motki po 50 g, tylko jeden zrobiony jest drutami nr 4, a drugi drutami nr 5, stąd różnice w "szerokości" czy też "plastyczności" wzoru. :))


Powstały jeszcze dwa kolejne takie otulacze, jeden jasnofioletowy, drugi ciemno zielony, ale to już pokazywać nie będę, bo nudą wieje. :D


Jeszcze tylko na koniec jeden komplecik z Oliwii, kolor khaki:






 Koloru za nic nie da się uchwycić w obecnym świetle, ale na żywo bardzo mi się podoba. Czapka, rękawiczki i otulacz robione dokładnie takim samym sposobem, jak ostatnio, więc się powtarzać nie będę, tylko druty o rozmiar większe wzięłam, bo Oliwia dość gruba jest. :))


Otulacz szczególnie wyszedł bardzo fajny (druty nr 6) i dość szybko się zrobił:





Uchwyciłam kilka rzeczy przed samą wysyłką, więc jeszcze razem przegląd włóczkowy (zielone kwiatki są w takim samym kolorze, a widać jak wychodzą na zdjęciach i rób, człowieku co chcesz, nawet balans bieli nie pomaga...):




Wzór dużego kwiatka mam dokładnie stąd: Hortenzie - my living, thank you!



Także życzę dużo światła i tym co lubią, również mnóstwo śniegu, ja wciąż jeszcze mam nadzieję na choć trochę ZIMY tej ZIMY u nas. ;)))


Do zobaczenia się państwu. :))))


42 komentarze:

  1. oj kochana zaszalałaś ostro widzę:) i dobrze bo cudnie wszystko wyszło.A tkaninki rzeczywiście miodzio.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. jejuuuuuś... wszystko takie cudne! i woreczki, i dziergadełka... a tkaninki - hmmm, ten len w czerwone pasy przyciągnął mój wzrok i bardzo jestem ciekawa co z niego stworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zimy Ci się chce? śniegu?? na Wschód zapraszamy :-) Śniegu Ci u nas dostatek! Ostatniej nocy tyle nasypało, że dziś rano spacer do przedszkola, to istny slalom między panami odśnieżającymi a mini-traktorkami :) Piękne dziergadełka tworzysz!!! aż sobie usiądę w kącie i popłaczę, że ja nie umiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. To gdzie ty mieszkasz? U mnie zima na całego ;o))))
    Woreczki przecudne ;o))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna jet aplikacja na torebce. a najbardziej podoają mi się paski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne rzeczy tworzysz, na takie materiały też poluję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba każdą ręką robisz coś innego :)
    Tempo pracy masz niesamowite.
    Ślicznie uszyłaś woreczki, a otulacz będę podziwiała po przyjściu przesyłki. Pozdrawiam - Maria

    OdpowiedzUsuń
  8. U MNIE W NOCY TROCHE POPADAŁO....CIEKAWE NA JAK DŁUGO?...TAAAA..TO TY SIE DOPIERO ROZKRĘCASZ?.......

    OdpowiedzUsuń
  9. Tempo rzeczywiście zawrotne, a jaki efekt! Wszystkie prace piękne! Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie tez śniegu nie ma, ale jest lekki mróz.
    Cudeńka stworzyłaś! Chyba jednak ta pogoda Ci służy:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne tkaniny:) mnie się marzą niebiesko biale paski:)woreczki śliczn ei do tego ten haft:)sliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja wyprosiłam...pragnęłam by zima, ta biała nadeszła jak córcia wyzdrowieje...i jest nie wiele śniegu ale sanki pojadą:) Piękne dosłownie wszystko, co kolejne zdjęcie zachwycałam się coraz bardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  13. no ,no ,sliczne woreczki ,ciekawa jestem co powstanie z tych nowych tkaninek :)
    Komplety robione na drutach rewelacja !!

    OdpowiedzUsuń
  14. No tak, na naszym biegunie ciepła śniegu niet! :(
    Wszystkie prace śliczne poczyniłaś! A Twój komplecik jest niesamowicie mięciutki i pasuje jak ulał! Jeszcze raz dziękuję :) Moje wczoraj polazło ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowne materiały.
    ale pracowita kobieta.
    Tyle pięknych prac .
    No ja się lenie ,musze zabrać się do roborty

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne woreczki i produkcja wełniana!! same eleganckie wytwory u Ciebie dziś! materiały rzeczywiście Ci się trafiły super!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem zachwycona woreczkami!!! Totalnie! Te paseczki w polaczeniu z bialym wygladaja przecudownie!!! Buziolki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. O, matko!!! Kiedy Ty masz czas robić to wszystko!?
    Woreczki są słodkie, kojarzą mi się już ze słońcem i latem.
    A prace dziergane cudne, i te kwiatki.... miodzio!!
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj brzydka jestem brzydka. Nie zaglądałam ostatnio ale już się poprawiam. Wszystkie komplety ocieplaczowe podobają mi się bardzo. A woreczki przecudne. I tymi pięknymi kolorami rozjaśniłaś tą burasowatość za oknem.

    OdpowiedzUsuń
  20. u mnie dziś piękne słonce i mrozik!!!Naładowałam baterie na spacerze z dzieciakami!A twoje prace urocze!Materiały są świetne szczególnie ten w niebieskościach !!!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale śliczności natworzyłaś ;-) !!!!
    Foletowe otulacze przepiękne !!!
    Zielony komplecik też niczego sobie ;-))))
    Woreczki takie eleganckie że hej !!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  22. Zielony komplet powail mnie zupelnie. Cudny! Ach te kolory.... A zimy rzeczywiscie brak. Ostatnio bardziej wiosenno-jesiennie u mnie jest a tu jeszcze dobry miesiac zimy powinien byc.

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczności ^^ a woreczkami mnie zainspirowałaś, idę zaraz przerabiać taki jeden, co myślałam, ze już jest gotowy, ale coś mi w nim nie pasowało :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. KOBIETO, kiedy Ty to wszystko robisz?!!!! Ja nie życzę sobie ładnej zimy tylko czasu i zapału do pracy jak u Ciebie!
    Woreczki śliczne, zresztą reszta jak zawsze także!!!
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  25. po prostu cud miód!
    pozdrawiam bardzo serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  26. ja wróciłam do świata żywych i mam już internet :) zimy tez trochę mam i zachwycam się Twoimi wytworami bardzo bardzo, kiedyś dużo robiłam na drutach,później je porzuciłam dla haftu krzyżykowego ;) a woreczki tez cudnie :)
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
  27. Tkaniny piekne, az mi sie oczy zaswiecily;)))))
    Woreczki bardzo eleganckie, swietne sa.
    Warstwowe kwiatuszki niezwykle pieknie sie prezentuja:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakie cudowności! ZIelony komplet jest cudowny, a jak pięknie zapakowany. Woreczki są śliczne, a materiał w szaro czerwone pasy faktycznie rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie no co jedno to wieksze och ze mnie wydobywa! Ślicznie, twórczo i ciepło się tu zrobiło.
    Gratuluje i ps, że nie moge znaleźć Cię na FB...

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow! Kochana, jakieś małe chińskie łapki trzymasz w piwnicy?:) Normalnie masz kobito tempo! Piękne te Twoje zielone komplety! Woreczkom też nic nie brakuje! Podziwiam koleżankę, podziwiam...:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziękuję wam baaaaaaaaaaaardzo za wszystkie miłe słowa! Odwiedzę was wszystkie jak tylko się wyrobię ze wszystkim wreszcie!! :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Woreczki piękne a druciane robótki fantastyczne.....

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudne woreczki, super materiały ja oczywiście jestem zachwycona czerwonym w kratkę :)) ciekawa jestem co z nich wyczarujesz. Pozdrawiam!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Aniu Ty jak już się weźmiesz do roboty do od razu hurtowo :) Te woreczki piękne takie letnie mi się wydają :) Zimowe otulacze, czapy, ocieplacze i inne rękawiczki cudowne. Pracuj nad kolenymi bo minus 30 już niebawem :P Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  35. Anulko-przecudne kompleciki!!!!!Właśnie podziwiałam efekt wymianki z Kasicą i obie strony spisały się na medal:)Wielkie buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  36. zielony komplecik przecudny, piękne rzeczy tworzysz:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Same slicznosci u ciebie:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  38. Z podziwem patrzę na te cudeńka!
    Od razu radośniej i co ważne cieplej się robi;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Dziękuję za zapisanie się na Candy :)
    Życzę szczęścia :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  40. Tworzysz cudeńka! Piękne dzieła ... zaraz klikam po wzór kwiatka ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Prezentowane na stronie teksty oraz zdjęcia stanowią wyłączną własność autorki, a podlegając ochronie zgodnie z ustawą o prawach autorskich i prawach pokrewnych nie mogą być kopiowane, powielane ani rozpowszechniane w żadnej formie bez zgody właścicielki.