wtorek, 10 stycznia 2012

Ciepły zimowy komplet... na wiosnę chyba ;)))

Poczyniłam w ostatnich dniach ciepły, zimowy komplecik, ale patrząc na panującą pogodę to chyba trzeba stwierdzić, że na wiosnę raczej. Czy też na jesień? Trudno wyczuć doprawdy. ;)))


Pokazuję dziś do akceptacji z duszą na ramieniu, bo nie wiem czy się spodoba. :)))

Na początku miała być czapka. Zielona. I jest. :))





Wzór na czapkę wymyśliłam sama już dawno temu, to podwójny ściągacz plus wzór warkoczowy.


Potem miały być jeszcze rękawiczki z "kapturkiem" do zakrywania palców. Także zielone. I są:





Wzór wzięłam z książki Janne Graf "Czapki, szale, rękawiczki" i przerobiłam odrobinę po swojemu, bo za żadne skarby mi nie szło robienie na pięciu drutach. :D Także zrobiłam tradycyjnie na dwóch i zszyłam wszystko co trzeba po kolei. Mam nadzieję, że o takie właśnie chodziło?... :))


Do tego powstał z rozpędu jeszcze ciepły, mięciutki otulacz na szyję według przepisu DHF, której dziękuję bardzo za pomoc. :)) A wszystko razem wygląda sobie tak:






Otulacz ma jakieś 1,30 m długości, także można go swobodnie dwa razy wokół szyi zakręcić, jest robiony luźnym wzorem patentowym. :))




Dorobiłam do tego zielonego kwiatka, którego można przyszyć czy też przypiąć dla rozświetlenia zieloności czy to do otulacza, czy też do czapki:







Na cały komplet poszły 3 motki Mimozy po 100 g, kawałek bawełnianej jasnej zieloności na kwiatka, do tego druty nr 4 (czapka i rękawiczki), druty nr 5 (otulacz) oraz szydełko nr 3,5 (kwiatek).


Kasiu, może być, czy coś zmieniamy? 

*******************


Ach, miałam jeszcze pochwalić się kolejnymi kartkami!! Doszły niedawno ze świątecznymi życzeniami, wyobraźcie sobie, tak czasami pracuje ta nasza poczta. ;))) Dziękuję najserdeczniej Brydzi, Ines i kochanej Asi! :)))









*****************



A dla wszystkich cierpliwych, którzy dotarli do końca tego posta, mam malutką niespodziankę. Jeśli znajdą się chętni na przygarnięcie takiego miękkiego, ciepłego otulacza w kolorze fioletu, to zapraszam na maila. :)))







Otulacz powstał z włóczki First Class, a kwiatki z moheru, jest mega mięciutki i przytulaśny. :))



Pozdrawiam wszystkich serdecznie! :))



82 komentarze:

  1. Zielonośc fajna, komplet bardzo ładny.
    No i nie moge nie zapisac sie na fiolety:) Może się poszczęści:)
    Pozdrówki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, schowaj duszę, bo z ramienia spadnie ;) mnie z wrażenia spadły kapcie. Ten odcień zieleni (i cały komplet!) jest absolutnie boski :) Jestem przekonana że przypadnie do gustu Zamawiającej :)
    A chętnie spróbuję szczęścia w losowaniu fioleciku :)
    Miłego dnia (kiedyż się skończy ten listopad?) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię fiolet więc się zapisuje :) Pozdrawiam "jesiennie czy też wiosennie" ....

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny komplecik Aniu! Bardzo lubię ten odcień zieleni.
    Na fiolecik się zapiszę a co mi tam, choć mam tyle twoich cudnych prac że nie wiem czy wypada ;)
    ***
    Dziś za oknem horrorowato - u Ciebie pewnie też...pada, wieje, błoto, zimno brrrrr Najchętniej się zabarykadować i utonąć pod ciepłym kocykiem.
    Buziaki Aneczko :***

    OdpowiedzUsuń
  5. komplet fantastyczny, ja bym ani odrobinkę nie grymasiła! a na candy się chętnie dopiszę, cudny jest ten fiolecik! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Padłam i wstać nie mogę!!! Toż to komplet jak z moich marzeń!!! Nie dość, że w mojej ukochanej zieleni, to jeszcze te rękawiczki z odkrytymi paluszkami - no CUDO po prostu!!!
    A u mnie za oknem leniwie prószy śnieg, więc staję po szaliczek:D Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny komplet!Mogę przygarnąć szalik bo u mnie zima na całego!

    OdpowiedzUsuń
  8. Komplecik zielony jest cudny, lubię takie kolorki. i oczywiście z przyjemnością przygarnę otulacz. Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana wlasnie probuje pozbierac szczeke z podlogi:)) Komplecik jest rewelacyjny!!!!! no i jeszcze kolorek cudny:))
    Chetnie stane po fiolecik:))
    uwielbiam ten kolor:)))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  10. Zielony komplet jest prześliczny, tak jak i fioletowy otulacz.
    U mnie dzisiaj rano troszkę śniegu było, przyda sie jeszcze taki szal

    OdpowiedzUsuń
  11. Zielony komplet świetny!!! Zdolna bestia z Ciebie :) Ustawiam się do expresowego candy, otulacz idealnie pasowałby mojej starszej córci ;)
    Pozdrawiam z Nowym Rokiem M./

    OdpowiedzUsuń
  12. zielony komplecik jest boski:)))
    a fioletowy tez chetnie przygarnelabym..chociaz nie mam szczescia w tego typu losowaniach:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny komplecik, fajny odcień zieleni:))) Podziwiam Twój talent, bo ja do szydełka i do drutów to mam dwie lewe ręce, ciocia kiedyś mnie uczyła i na nieudolnych próbach się skończyło za to nauczyła mnie haftu :)) Jeśli los uśmiechnie się do mnie to z przyjemnością otulę się fiolecikiem :)) Pozdrawiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Może mi się poszczęści...
    Co mi tam, spróbuję ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Łał! Pełen profesjonalizm! Śliczny kolor, genialny komplecik, po prostu bomba! No i ładnie tu u Ciebie:) Też myślę nad remontem bloga ale po ostatnich przeróbkach rozjechało mnie się wszystko i jest po staremu:)
    Na fiolecik się zapisuję, bo moja córa ostatnimi czasy uwielbia ten kolor!

    OdpowiedzUsuń
  16. I ja chetnie sie dopisze!
    Przy okazji zapraszam na candy do siebie: http://zzielonejwyspy.blox.pl/2011/12/Drugie-candy-na-Zielonej-Wyspie.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu, otulacz śliczny choć osobiścienie nie w moim kolorze ale ta broszka, o matko i córko,arcydzielo małe, bardzo chetne i zaopiekowalabym się nią.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zakochałam się w tym otulaczu :) I ten kolor... Chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super komplety :) kolor zielony świetny a fioletowy rewelacyjny :) chętnie zajmę się fajnym otulaczem :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. to ja też spróbuję i stanę grzecznie w kolejce do losowania :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudny ten zielony komplecik i jak ślicznie wykończone rękawiczki...
    A fiolecik to ja bym bardzo,bardzo chciała,pasowałby mi do rękawiczek.Pozdrawiam cieplutko bo za oknem u mnie raz śnieg raz deszcz,gdzie jest zima ja się pytam?

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudna ta zieleń, pięknie połączyłaś kolory z tą złamaną w wykończeniach :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale osób mi zazdrości - bo jest czego!!! Aniu, komplet jest rewelacyjny i absolutnie nic nie waż się zmieniać! Ale za to "przy okazji" to Ci się bura jak tralala należy! :D*

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja, ja, jaaaaaa chcę :D Fanjny komplecik i te rękawiczki bardzo pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaki piękny odcień zieleni i jaki cudny komplet!
    Chętnie zapiszę się na expresowe candy :) W lutym jedziemy do Polski, może się przyda? ;) Pozdrawiam, Asia

    OdpowiedzUsuń
  26. hmmm widzę że poczta nie dość, że opieszale to jeszcze niszczy :/ Komplet świetny.

    OdpowiedzUsuń
  27. Zielony jest świetny!!!:)Ale fiolet tez niezły - więc staję do kolejeczki!!!:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten zielony komplecik jest świetny! Ja Aniu umiem dziergać tylko szaliki, nie rozumiem za nic na świecie w jaki sposób wydziergać czapkę!!! a książek mam 3 pozycje na ten temat! Muszę znaleźć kogoś kto by mi to po prostu pokazał krok po kroku.
    A na fioletowy otulacz zapisuję się bez dwóch zdań!!!!
    buziaki ślę,

    OdpowiedzUsuń
  29. Zielony komplet jest piekny, ten soczysty kolor zachwyca.
    pozdrowionka sle

    OdpowiedzUsuń
  30. Komplet śliczny.
    Chętnie stanę się posiadaczką fioletowego otulacza, ponieważ mam w planie zrobienie dla siebie fioletowej czapki. Moja włóczka to lekki melanż pasujący tonacją do tego otulacza. Oj, bardzo chciałabym być tym szczęśliwcem :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Komplet jest przepiękny, a ten odcień zieleni - cudo!

    Fioletowy chętnie przygarnę, jeśli mi się poszczęści :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Oj chętnie bym została właścicielką takich śliczności. Zwłaszcza szaliczka w fiolecie ;) Myślę, że osoba, dla której zrobiony jest zielony komplecik też będzie zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  33. Twoje otulacze- taaaaaak- -zawsze i wszędzie :) Jesli Kasia będzie miała do zielonego kompletu jakieś ale to ja chętnie przygarnę :P A tak poważnie to wszystko piekne, ale te rękawiczki są fantastczneeee.
    Buziaki przesyłam :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Zielony komplet - śliczny, taki optymistyczny :-) najbardziej urzekły mnie rękawiczki :)a w kolejkę chętnie staję, bo to nie lada gratka dla laika drutowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. oj ...trochę koloru na te ponurości w sam raz-więc z ochotą się piszę:))

    OdpowiedzUsuń
  36. oj skręciłam się z chęci posiadania tego otulacza!!!
    Zapisuję się i trzymam za siebie kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękny komplecik , a te rękawice z kapturkiem rewelacja:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. O rajuśku jaki piękny ten fioletowy otulacz, ja bardzo marze o takim , idealnie dopasuje sie do mojej fioletowej czapy, ustawiam się grzecznie w kolejce, bo wiem, że osób będzie dużo i szanse małe.
    Może się uda, będę mieć prezent urodzinowy, hurraa!!!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  39. Komplecik zielony - śliczny :-)
    Ja niestety nic nie umiem zrobić na drutach więc po cichu się ustawię po fioletowe cudeńko :-)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na anielskie candy :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Rewelacyjny komlet i kolor. Jestem w szoku :)

    OdpowiedzUsuń
  41. przepiękny komplet ! No i ten kolor -cudny :)
    A na otulacz z chęcia się zapiszę :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja również podziwiam i staję w kolejce: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. ale fajny i mój kolor:)
    muszę się zapisać:)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  44. Witam,
    Komin jest piękny i słodki. A ja jestem tutaj pierwszy raz i bardzo mi sie podoba, bede zagladac częściej. Pozdrawiam

    http://inmymind-jusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Wspaniałe candy, otulacz jest boski i chętnie się nim zaopiekuję :)
    Zapisuję się!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  46. Gdy widzi się tak pięknie zrobione otulacze serce do góry z radości skacze.

    pozdrawiam
    wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękny otulacz i do tego w moim kolorze :)
    Dlatego się zgłaszam :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Grzechem byłoby nie wziąć udziału w Twoim Candy!!! Taki otulacz chyba każdemu by się przydał, jeszcze w moim ulubionym kolorze:) zapisuję się zatem, może mi się poszczęści i zapraszam do mnie, również na candy.
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  49. fatastyczny otulacz w pieknym kolorze
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. łakomy kąsek ;)
    wspaniałe prace... bardzo mi się podobają.
    a że fiolet jest ostatnio moim chyba ulubionym kolorem (bo wszystko prawie mam we fiolecie, łącznie z wózkiem dla Syna..) to i ja chcę wziąć udział w Twoim candy ;)

    zapraszam też na cukierachy u mnie ;)
    http://artmamowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. do mojego płaszczyka pasowałoby idealnie!
    zapisuję się więc i liczę na szczęście!

    OdpowiedzUsuń
  52. ekspresowe candy a ile chętnych, ja również się zapisuje

    OdpowiedzUsuń
  53. Zielony komplet fantastyczny! Bardzo pozytywny i energetyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  54. zapisuję się baaardzo chętnie ,mój cudowny ulubiony kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Cudny zielony komplecik :) A Candy w moim ulubionym kolorze :) mniam może się uda ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  56. Zielony komplecik rewelacyjny. Fioletowy otulacz wymarzony.. Zapisuję się z ogromną przyjemnością. Korzystając z okazji zapraszam również do siebie na moje pierwsze candy :)

    OdpowiedzUsuń
  57. AaaAAAaAaAAA!!!!! Kocham fiolet!!! :))) Zapisuję się, jeśli mogę? :))

    co do zielonego kompletu tez super - moja mama caly czas szepcze mi, ze mazy o tego typu rekawiczkach (z odkrywanymi palcami), ale moze do przyszlego roku stane sie bardziej biegla w tej kwestii, bo poki co marnie u mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  58. Chce, chce, che, ale czy to nie zbytnie chciwość z mojej strony;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Śliczny, pasowałby mi do czapusi fuksjowej:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Jako początkująca robiąca na drutach niesamowicie zazdroszczę tego co potrafisz wyczarować:) Zapisuję się z ogromną przyjemnością i liczę, że może tym razem szczęście się do mnie uśmiechnie.

    OdpowiedzUsuń
  61. Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  62. piękne rzeczy, zapisuje się z ogromną radością...
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  63. Cudne te fiolety, może szczęście się do mnie uśmiechnie i zostanę ich posiadaczką:)

    OdpowiedzUsuń
  64. wygląda na cieplutki. bardzo ładny kolor. zapisuję się i czekam na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Chętnie przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  66. U mnie ferie w drugiej połowie lutego więc mam czas ale się zapisuje :D

    OdpowiedzUsuń
  67. Mmm, skoro przytulaśny, to coś w sam raz dla mnie! :D
    A zielony komplet po prostu powala na kolana!

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na candy do mnie, jeśli tylko masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  68. To ulubiony kolor mojej córki, może się uda:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  69. Śliczne otulacze! Kupiłam siostrzenicy coś podobnego i stwierdzam, ze jest praktyczny i ozdobny :) Startuję więc u Ciebie po fiolecik :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  70. jeju, mi by się taki otulacz sprzydał ;) nie dość, że precyzyjnie wykonany to jeszcze u mnie śnieg spadł ;) staje w kolejce i niecierpliwie oczekuje losowania ;)
    pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  71. Otulacz w takim ślicznym kolorze, oczywiście że się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  72. banerek dodany :) http://agpeart.blogspot.com/
    zapraszam również do siebie na candy :)
    http://agpeart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. No cudowne te rzeczy robisz. Nie mogę się napatrzeć. Też startuje, może mi się uda... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  74. Zgłaszam się, uwielbiam fioletowy kolor, otulacz, komin - marzenie!
    Przy okazji zapraszam na candy do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Piękne ,piekne i jeszcze raz piekne ,bardzo podoba mi sie ten zielony komplecik z tym kwiatkiem ,super, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  76. Chętnie ustawię się po fioletowy otulacz, jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Przepiękny ten zielony komplet, kolor zachwycający :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Ja to musze mieć :D
    Nie znam zasad ale na wszelki wypadek :
    banner na :
    stylizacje-i-makijaze.blogspot.com
    Obserwuję jako npmg

    OdpowiedzUsuń
  79. wow, zdążyłam :) ale się cieszę... jest tak piękny te otulacz, że banana mam na samą myśl... :)
    mmmm..... ależ mi się marzy :) ustawiam się więc i ja.

    OdpowiedzUsuń
  80. Witam :) zapisuję się w oststniej chwili :)
    http://mojemalecudenka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. fantastyczny ten zielony komplecik...bombowe rękawiczki i te warkocze na czapce, zawsze ponadczasowe...uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Prezentowane na stronie teksty oraz zdjęcia stanowią wyłączną własność autorki, a podlegając ochronie zgodnie z ustawą o prawach autorskich i prawach pokrewnych nie mogą być kopiowane, powielane ani rozpowszechniane w żadnej formie bez zgody właścicielki.