poniedziałek, 16 stycznia 2012

Takie tam drobiazgi :))



Dziś pokażę wam, jaką ostatnio wydziergałam sobie serwetkę. Wszystko przez KASICĘ, zaraziłam się od niej zielonym i zapragnęło mi się również taki wiosenny akcent w domu mieć, a że choinka już rozebrana, to można wprowadzać wiosenne akcenty. :)))





Wzór z jakiejś gazetki, kordonek Maxi, szydełko nr 1,25.


Machnęłam też igłą kilka drobiazgów, na prośbę wyżej wymienionej, czyli Kasicy. :)) Wyszło to prawie jak Wiosna, Lato, Jesień i Zima. :))








Krzyżyki poleciały już do Kasi, a ona będzie dalej z nich coś czarować / szyć. :))) Tak wyglądają razem, do dowolnego pocięcia kanwy i wykorzystania:




Pozdrawiam wszystkich serdecznie, dziękuję za wszystkie miłe słowa i odmeldowuję się na ferie. Trzymajcie się ciepło!!!


24 komentarze:

  1. no to gratuluję szczęściarzom :)
    serwetka jest cudna, a te krzyżyki miodzio. Moje dziewczyny piszczałyby widząc Hello Kitty :) Kasica na pewno wyczaruje z tych ślicznych obrazków jakieś cacka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :)))))))))) Chichram się nieustannie... to był dzisiejszy hit dnia znad krupniku, który właśnie zajadałam w trakcie gdy Ania mnie zaczepiła. Zaznaczam na swą obronę, że kilkakrotnie prosiłąm Anię żeby zmienić numerki ale się uparła ;) No nic...tak czy siak "tego się nie da wytłumaczyć" ;) Dziękuję Aniu, naprawdę :****

    OdpowiedzUsuń
  3. super prace wykonane i fajny,miły blog

    Witam cieplutko Szczęśliwy każdy nowy dzień, Gdy z życiem idzie w parze. Cieszmy się jego każdą chwilą Nie patrzmy co da w darze. Uśmiech rozdawać od rana I kochać wszystko co żyje, W ludziach poszukać dobroci Bo w każdym ona się kryje... WSPANIAŁEGO I RADOSNEGO DNIA

    OdpowiedzUsuń
  4. też się uśmiałam :)
    gratulacje dla zwyciężczyń :)

    a hafciki i serwetka śliczne :)

    udanych ferii.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i dziękuję za miłą zabawę jutro ja ogłaszam candy więc zapraszam w odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję serdecznie za zabawę!
    Śliczne hafty!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. tez się usmiałam:))-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Kobieto, kiedy ty to wszystko robisz??Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Serweta zielona gwiazda jest fantastyczna, eh Ty to potafisz:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta serweta zielona rewelacyjna jest!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. no ładnie :D szkoda, że przeleciał mi koło noska taki świetny otulacz, muszę obejść się smakiem, a zwyciężczyniom gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. :))) Darsi serdecznie gratuluję!!! Przemiły początek dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Noooo, to teraz dopiero porządnie zaczynam tuptać i listonosza wyglądać! Aniu - jesteś bossssska! A serwetka - miodzio :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje szczesciarom:))
    Serwetka przesliczna:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje zwyciężczyniom i dziękuję za zabawę :)
    Serweta fantastyczna !
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie kocham Was już!
    A helołkita to fajnego wyszyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję :)
    Serwetka i haftowane obrazki są bardzo ładne, miłych ferii :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Skaczę z radości :)
    Właśnie kończę dla siebie fioletową czapkę. Będę miała komplecik.
    Pozdrawiam serdecznie i ściskam DARSI :))

    OdpowiedzUsuń
  19. dziękuje za zabawę :-) fuksiarom gratuluję ;-) wyszywanki śliczne - nawet się "Hello Kiki" załapało :-) udanych ferii!!!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczna zieleń, a hafciki takie milusie:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. To dopiero szczęściary :))) Piękna serwetka :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Zwyciezczyniom gratuluje a Tobie Kochana cuuuuuudownego odpoczynku!!!!
    Buziaki
    P.S. Fajne "malenstwa" wydziubalas:-)!

    OdpowiedzUsuń
  23. zwyciężczyniom gratuluje:)
    ale ja to się na taki zimowy komplet u Ciebie pisze :)))
    Tak mnie tu dawno nie było, a tyle się u Ciebie dzieje.
    Jutro skrobnę maila w sprawie tego kompleciku :)
    buziole :***

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje!
    no to piękne mam zaległości...nawet cukieraski mnie ominęły:(
    śliczna ta serweta:)hafciki również:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Prezentowane na stronie teksty oraz zdjęcia stanowią wyłączną własność autorki, a podlegając ochronie zgodnie z ustawą o prawach autorskich i prawach pokrewnych nie mogą być kopiowane, powielane ani rozpowszechniane w żadnej formie bez zgody właścicielki.