niedziela, 1 stycznia 2012

Witajcie w Nowym Roku 2012 :))

Chwilowo udało się reanimować mojego 'staruszka', także na moment jestem, ale zaraz potem czeka go poważniejsza operacja, niestety. :))


Dziś wpadłam tylko zobaczyć jak pięknie wygląda nowa data i pokazać robótkę, która powstała jeszcze przed świętami. Zrobiłam w prezencie pod choinkę golfik i czapkę z bordowej włóczki Klasik.







Druty nr 4, dwa motki włóczki, wzór na golfik pokazywany kiedyś przez 2OWIECZKI, a czapka według własnego pomysłu, kilka wieczorów i już. :))


Obiecałam też kiedyś MYSZCE pokazać kwiatki, jakie powstały m.in. dzięki jej wskazówkom. Myszko, oto one. Wzór na te większe (bordowa i niebieska) znalazłam natomiast gdzieś w sieci:





Nie wiem czy mi uwierzycie, bo sama w to nie mogę uwierzyć, ale przy obecnych temperaturach w moim "zaczątku ogrodu" wciąż kwitnie posadzony jesienią wrzos! :)) I to pięknie kwitnie!



  
 Serdecznie raz jeszcze dziękuję wszystkim dziewczynom za śliczne karteczki, Beatce, Madzi, Dominice, Patrycji, Oli, Eli i Ewuni:




 A kochanemu mojemu Dobremu Aniołowi, który wspiera mnie od dawien dawna, COLORINIE, nie wiem już jak mam dziękować po prostu! :)) Elu, jesteś fantastyczna, a zeszyt ogrodowy, jak widać, w ciągłym użyciu!! :))





Niestety, powoli czas już kończyć całe to świąteczne lenistwo i od poniedziałku znów wszystko zaczynać od nowa, szkoła, praca, codzienne obiadki... ;)) 


Mam nadzieję, że to będzie bardzo udany rok i dla mnie i dla was! I tego wam życzę! :)) A zatem: ostatnie łakocie na pocieszenie i do pracy, rodacy!! ;))






 Pozdrawiam :))

30 komentarzy:

  1. Piękny komplecik Aniu stworzyłaś. Ja mam nadzieję kiedys się nauczyc tej sztuki :)
    Karteczki dostałaś przepiekne!A co do powrotu do rzeczywistości i codzienności to tylko się cieszyć- przezcież to codzienne życie jest cudne :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za odwiedziny i w Nowym Roku
    życzę samych najlepszych chwil

    OdpowiedzUsuń
  3. Komplet jest super! Ja sama jestem fanką takich golfów zamiast szalika.
    Wszystkiego dobrego w tym Nowym Roku ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowia i radosci w 2012!!!!! (I nowego laptopa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowia i radosci w 2012!!!!! (I nowego laptopa:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roczku!!!! Komplecik śliczny :))) Piękne karteczki i prezencik dostałaś :))) Pozdrawiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny komplet, no ale te kwiatuszki - miodzio!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. piekny komplecik...ale roslinka....no wiosna jak nic!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny komplecik i kwiatuszki i pierniczki! Do siego roku życzę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super komplecik! Zaintrygowalas mnie tymi mniejszymi kwiatuszkami... Od jakiegos czasu szukam kursiku na takie "krecone" kwiatki i nie moge znalezsc. Moze cos masz pod reka? Usmiecham sie ladnie;) oraz przesylam moc serdecznych zyczen na Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny golfik i czapka a kwiatuszki przepiękne :)Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dużo pogody ducha i samych ciekawych dzionków w Nowym Roku :D Dziękuję za życzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudownego roku życzę Kochana!!!
    Komplecik cudny, a zeszyt ogrodowy- wspaniały:D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Tobie równiez Kochan spokojnego Tego Roku niech zdrówko dopisuje i same przyjemne dni się zdarzają!Moc twórczych inspiracji i nowego sprzętu komputerowego haha:)Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekne karteczki.
    samych cudownych dni w Nowym Roku 2012

    OdpowiedzUsuń
  16. Super komplecik, kolor też piękny!!! I zazdraszczam wściekle notesu ogrodowego!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za miłe słowa! Alexls, już szukam tego wzoru! :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie golfy nosić, zresztą uwielbiam golfy wszelakie :) Kwiatuchy cudne. Wrzos... rany, obłędny.
    Aiu, wszystkiego co najlepsze, najpiękniejsze, najukochańsze - na ten nowy rok! :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Komplecik sliczny a kwiatki cudne:))
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku:)))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny komplecik! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, zapału do twórczej pracy i wielu wielu fantastycznych pomysłów!

    OdpowiedzUsuń
  21. Pamietam, dawno temu mialam taki golf, zrobila mi go moja siostra na drutach (jedyna rzecz jaka potrafila zrobic-nie wiem dlaczego). Ale Twoj jest o wiele piekniejszy:-)

    Sciskam noworocznie
    Basia
    P.S. Aniu czy to moz eu Ciebie widzialam kiedys tapete w nuty w lazience? Daj znac jesli wiesz gdzie taka moge dostac, bardzo prosze... (basiaone@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny komplecik !!, a u mnie wrzosy też się mają całkiem dobrze, nawet róża nie przestaje kwitnąć:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana!!!Po pierwsze szalenie dziękuję za cudowną karteczkę!!!! Ależ mnie niesamowicie milusio zaskoczyłaś:)) Dziękuję ogromnie!!
    Szydełkowe robótki niesamowite a karteczki świąteczne przecudne!!!!
    Ściskam w tym Nowym Roczku bardzo gorąco:))))

    OdpowiedzUsuń
  24. ojej ja nie moge się napatrzyć na broszki, kiedy ja wezme się za szydełko???Nie wiem...ale takie urocze broszki ogromnie mnie mobilizują:)Kochana wsyzstkiego naj w Nowym Roku i dziękuje za kartkę:)Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  25. Dzięki za cynk;) Fajnie wyglądają z koralikiem w środku.
    A co do ogrodów, to ja dzisiaj robiłam wiosenne! porządki w moim. Wszystko już pączkuje i kwitną przebiśniegi!
    Pozdrawiam już weekendowo!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ślicznie dziękuję, dziewczyny, za miłe słowa :))

    Basiu, odpisałam na twoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochana
    Dopiero teraz nadrabiam blogowe zaległości. Bardzo dziękuję Ci za życzenia i karteczkę :)
    Tobie również w Nowym Roku życzę wiele szczęścia niech się dzieje dobro...
    Ściskam ciepło
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny komplet :) a wrzos jest piękny :) nie wiedziałam, że Colorina ma na imię Ela :) piękności dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Taki klasyczny komplet zawsze się przyda.
    Dziękuję za życzenia.
    A ja Ci w Nowym Roku życzę , co najmniej takiej twórczej weny , jak w poprzednim oraz zdrowia.
    Pozdrawiam ciepło !!

    OdpowiedzUsuń
  30. ale mam zaległości...aż się tu czerwienię przed monitorem...cieszę się,że mogłam sprawić Ci odrobinę radości:)bardzo podoba mi się wpis Asi 2 komentarze wyżej:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Prezentowane na stronie teksty oraz zdjęcia stanowią wyłączną własność autorki, a podlegając ochronie zgodnie z ustawą o prawach autorskich i prawach pokrewnych nie mogą być kopiowane, powielane ani rozpowszechniane w żadnej formie bez zgody właścicielki.