poniedziałek, 13 lutego 2012

Domowe szycie :))

Dziś trochę szyciowo, głównie poduszkowo, ale nie tylko, ot tak, z potrzeby zmiany tematu i zmiany wystroju w domu. :)) 


A zatem DOMOWO. :))




Po pierwsze firanki uszyłam wreszcie. Z lekka romantyczne, do sypialni, na drzwi tarasowe, dlatego pośrodku muszą być rozcięte (rozsuwane). Góra to prosty wzór z ozdobnymi bokami, a na dole biała, delikatna bawełna ze starą koronką, którą wieki temu dostałam do babci. :))



Ot, takie zwykłe połączenie, ale od razu się jakoś przytulniej zrobiło w sypialni. A jak pięknie przez nie słoneczko prześwieca! :))


Po drugie poszalałam trochę z poduszkami, skoro już maszyna stała wyciągnięta i "odpalona" to poszłam na całość i nawet wszystkiego nie dam rady pokazać w jednym poście. ;)) 


Z materiału tego, co wcześniej już szyłam, wyszły jeszcze dwie poduchy z różami:




Poszewki są zapinane z tyłu na rzepy, rozmiar mają trochę mniejszy niż standard, bo są na poduszki 36 x 36 cm. Do tego przez ostatni tydzień w tak zwanym międzyczasie robiłam jeszcze poduszkę na drutach z szarej Sasanki. :))




Druty KP nr 4 i druty warkoczowe, na jedną poduszkę poszedł cały jeden motek Sasanki 100 g. 


Takie tam "warkocze", ale całkiem fajnie wyszło, moim skromnym zdaniem. :)) A do SZAREGO kompletu doszyłam jeszcze poszewkę z ulubionego niegdyś sweterka, a jakże, również szarego. :))




Z przodu guziczki, z tyłu szarość gładka, a rozmiary poduszek, jak widać, różne. Te mniejsze są do sypialni, te większe do salonu na kanapę. :)) Drutowa poszewka z tyłu na zakładkę.





 I to tyle na dziś, reszta innym razem, bo coś mnie naprawdę wzięło na to szycie. Ale małą serwetkę też w kolejnym międzyczasie machnęłam na szydełku nr 1,5. ;))





Żegnam się obrazem naszego zimowego poranka, w następnym poście pokażę wam kto nas rano odwiedza i je z nami śniadanie. ;))


 Pozdrawiam wszystkich zaglądających serdecznie i dziękuję za przemiłe słowa. :)) 



47 komentarzy:

  1. CUDNE poduszki !!! Szalenie eleganckie ! A firanka jest naprawde baaardzo romantyczna, podoba mi sie !
    Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajnie tak sobie gniazdko ocieplać :) super firaneczki, piękne podusie, a to slonko...
    buziaczki Aniu :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe poduchy, firanka musi wyglądać cudnie :) I jak ja bardzo zazdroszczę Ci tego " w miedzy czasie" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, jakie śliczne te poduszeczki dziergane, te z warkoczem!!!! cudo!Ja też ostatnio szalałam poduszkowo:)
    Zasłonki eteryczne i zwiewne!
    buziaki,

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny komplet Ci wyszedł, taki stylowy. Poducha w warkocze... No to pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  6. ale super te poduchy az mi sie zamarzyly takie. a firanki fiu fiu slodkie i ta koronka na dole - stara ale jara cudnie ja wykorzystalas :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne prace.
    Uwielbiam takie dopracowane cacka
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  8. Poduszki są piękne, ale bezapelacyjne jestem wręcz zachwycona firanką... Napatrzeć się wręcz na nią nie mogę - naprawdę cudownie musi wyglądać w promieniach słońca!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podobają prace :)Pozdrawiam walentynkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie firanki, może kiedyś się pokuszę uszyć podobną:)
    Poduchy świetne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Stworzyłaś uroczy zestaw, podusia w warkocze piękna i do tego ta artystyczna firaneczka - super!
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te koroneczki to mistrzostwo . a poduszki swetrowe marzą mi się też , może keidyś :) Widoczek taki ciepły mimo zimy :) My też cały czas tylko myślimy by nikt nie wybudowął się na łące , na przeciw i nie zasłonił nam widoków ;). A czy śniadanie jecie z sarenkami?:) Na sodwiedzają młode jelonki i sarny , z czego nei zadowoleni sa sąsiedzi . My jeszcze nic nei posadziliśmy konkretnego , a drzewka owocowe sąsiadów są obgryzane :/ Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. poduszki rewelacja...az tez chce takie miec:))...chyba mnie natchnełas...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczne szaleństwo, wszystko piękne. Teraz dom nabierze wyjątkowego charakteru:)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo oryginalna firanka, a poduszki-welniaczki baaaaardzo mi sie podobaja!
    sciskam
    B.

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj poszalałaś dziewczyno pięknie. Nie wiem co najbardziej mi się podoba. Jakbym była gościem w Twoim domu i zaginęły by poduszki to mogłabyś mnie ścigać. Firany nie wzięłabym tylko dlatego, że długo trwa jej ściąganie hahaha
    Piękne

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne,szalenie eleganckie.pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. zwłaszcza ta z warkoczem....rewelacja...a firanka taka romantyczna....piękna...ale koronkę to chyba do góry nogami na dole dałaś:))))

    OdpowiedzUsuń
  19. Zachwyca mnie firanka :) jest przecudowna

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie poszalałaś! Niezwykle eleganckie i przytulne dodatki stworzyłaś. Poduszka z warkoczami szczególnie wpadła mi w oko.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu, czapki z głów -poszewki zrobione na drutach BOSKIE!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję wszystkim ślicznie za miłe słowa :))

    Qra Domowa, koronki nie da się inaczej przyszyć, bo na dole uformowana jest w takie "fale" (zaokrąglenia) i po prostu byłoby krzywo, przyjrzyj się dokładnie. :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne poduchy!!!! Firanka cudowna:) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj, pięknie.. poduchy cudne, a firanka mnie zauroczyła... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Delfinko, u nas za oknami ciągną się pola, także teren nie pod zabudowę, cieszymy się więc takimi widokami ile się da :)) A na śniadanie faktycznie całe stada saren przychodzą, do tego dziki i przylatują także gęsi, które nie odleciały do ciepłych krajów. :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepraszam,że dawno mnie nie było. Jesteś cudna, poduszki prześliczne :)
    Ściskam ciepło
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  27. Sliczne firanki i cudne poduchy:)))a ten widok za oknem fantastyczny:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  28. Też bym chciała tak lekko i szybko sobie machnąć poduszkę na drutach i serwetkę na szydełku. Jestem pod wrażeniem. I firanka jest śliczna. Będzie pięknie. Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj poszalałaś :) Poduszki fantastyczne Ci wyszły ,zwłaszcza ta warkoczowa ,a firanki wyglądaja niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. uuuu, kochana.... ty nie masz serca! teraz będzie mi się śniła ta warkoczowa poduszka... podpadasz, podpadasz.. ;)))

    OdpowiedzUsuń
  31. Ależ Ci zazdroszczę przyjemności urządzania mieszkania! Piękne pomysły zrealizowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ale masz wspaniały widok!!!A podusie urocze!Te w róże są dla mnie naj!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo dziękuję za wizytę i dobre słowo. Ależ masz zdolne ręce :) poduchy piękne, marzę o takich; a firanka cudna; pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  34. Firanka cudna Ci wyszła, z pewnością od razu przytulniej.
    Poduchy rewelacja, połączenie dzierganych z szarymi różami - super!!!
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  35. Super ta poduszka na drutach robiona :) a ta ze sweterka - oryginalny pomysł! pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Sporo natworzyłaś :)
    Cudowne jest to zdjęcie z zachodem słońca.
    Czekam na wiadomość o śniadaniowym gościu :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Aniu poduchy cudne, takie cieplutki i te szarości przepiękne :) Ja też się zabieram do szycia, maszynę już wykopałam z pomiędzy kartonów i chyba nawet już jakieś tkaninki namierzyłam. Chyba zacznę od czegoś wielkanocnego, a po świętach u mnie też będzie domowo, zasłonkowo i poduszkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  38. cudowne te poduchy! napatrzeć się nie mogę!
    niby prościutkie a razem tworzą cudowny komplecik.

    OdpowiedzUsuń
  39. jakie kapitalne te poduszkiiiii :D
    kurcze, zakochałam się z miejsca!:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudna firanka. A poduszki też rewelacyjne, aż trudno powiedzieć, która piękniejsza:) Genialny pomysł z tą ze sweterka, chyba bym na to nie wpadła:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Zakochałam się w Twoich podusiach:) Uroczę są.

    OdpowiedzUsuń
  42. Cuda robisz! :) Napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne poduszki, szczególnie ta z warkoczami :) firanki i zdjęcia saren :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Poduchy są śliczne - pięknie tworzysz! Bardzo mi się u Ciebie podoba. Cieszę się, że trafiłam na Twojego bloga :) I pozwolę sobie od dziś być częstym gościem :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Prze-Piękne Poduszki! Ja też chcę tak umieć...ale druty to chyba ostatnia rzecz za która się złapię :) Za to szydełko..inna bajka :) Firana- przecudna! Pozdrawiam i zapraszam!!

    OdpowiedzUsuń
  46. Trafilam przypadkiem ale chyba zagoszcze na dluzej;) PIEKNE te poduchy :) powinnas sie tym zajmowac.. zawodowo ;) i je sprzedawac, chetnych na pewno by nie brakowalo.. sama "stalabym" w kolejce :)
    masz talent :) bardzo mi sie podobaja, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Prezentowane na stronie teksty oraz zdjęcia stanowią wyłączną własność autorki, a podlegając ochronie zgodnie z ustawą o prawach autorskich i prawach pokrewnych nie mogą być kopiowane, powielane ani rozpowszechniane w żadnej formie bez zgody właścicielki.