sobota, 11 lutego 2012

Kolejna La Chusta i podziękowania :))

Czekałam z tym postem, aż kolejna La Chusta dotrze do nowej właścicielki, bo miała być całkowitą niespodzianką. I, jak napisała mi COLORINA, taką niespodzianką właśnie była. :)))


Oto zatem La Chusta Numer 3 (jeśli chodzi o chusty na drutach, bo szydełkowych to nawet nie zliczę), wzór to HARUNI by Emily Ross:







Włóczka to najmilsza z włóczek, z jakich dotąd robiłam, czyli Heritage Silk, TAKA mieszanka wełny merino i jedwabiu (85% na 15%), kolor szary, wpadający bardziej w grafit, do tego biały kwiatek na szydełku z wzoru już pokazywanego wcześniej.






Do tego druty KP nr 4 i jakieś dwa tygodnie pracy. Mam nadzieję, że La Chusta daje radę ogrzać szyję nowej właścicielki przy obecnych mrozach, bo mimo, że taka ażurowa, to dzięki wełnie merino, jest dość ciepła. :)))






I jeszcze raz w całości w słońcu, bo nie mogłam się oprzeć, aby jej mnóstwa zdjęć nie napstrykać, wymiar La Chusty to 130 na 90 cm. ;))) Jestem z tego wzoru naprawdę bardzo zadowolona. :))




Do tego powstał komplecik dla małej dziewczynki, który również powędrował do Eli. :))





Golfik-szyjogrzej plus czapka w warkocze, do tego kwiatek do dowolnego wykorzystania. Włóczka to Always Suprise Rozetti, druty KP nr 5 i kilka wieczorków pracy. :))




Golfik tym razem zrobiłam metodą stopniowego dodawania oczek, a wzór na czapkę taki, jak zawsze, wymyśliłam go sobie ze dwa lata temu i bardzo lubię te warkocze, odkąd wreszcie nabyłam druty do robienia warkoczy. ;)))


A teraz czas na piękne podziękowania. :))


Zapragnęłam już jakiś czas temu cudnych podkładek pod talerze, jakie szyje KASIA i namówiłam ją na małą wymiankę. Kasia oczywiście poszalała z ilością i różnorodnością i jak zaczęłam odpakowywać paczkę, to sama nie wiedziałam co najpierw podziwiać! :))




Nie dość, że dostałam dwa rodzaje podkładek, to jeszcze te mniejsze są obustronne, jak się z jednej strony opatrzą to można sobie lato wyczarować!! :))




Do tego piękne, rodzinne serduszka, mulinki, słodycze, herbatki, pełen wypas po prostu, raz jeszcze dziękuję, kochana!! Popatrz jak pięknie wyglądają na moim nowym stole w południowym słoneczku! :))




Ja dla Kasi przygotowałam, pokazywany w poprzednich postach, komplet czapka + otulacz + rękawiczki z klapką, zielonego ślimaka oraz zestaw haftów do wykorzystania. Plus słodycze, ma się rozumieć, co by słodko było. Nie mam zdjęć wszystkiego razem, ale całą pakę można podziwiać w Różnościach dla przyjemności :))


Na dziś to tyle, życzę dużo słoneczka i ciepła na weekend, dziękuję za wszystkie miłe słowa i za odwiedziny. :))


34 komentarze:

  1. Teraz ja nie wiem od czego zacząć:) może od początku...chusta śliczna, kwiat do chusty fantastyczny, prezenty śliczne aż pozazdrościłam...pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Szalejesz włóczkowo jak widzę - piękne dzieła! A komplecik dla dziewczynki cudny!
    Wymianka z Tobą to była czysta przyjemność :D*

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczna wymianka, obustronnie cudowne rzeczy przygotowałyście! I Twoje drutowe dzielą są fantastyczne, ja mam wciąż do drutów dwie lewe ręce więc nie mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna chusta. Widać w niej lekkość i puchatość włóczki.
    Komplecik w ładnych kolorkach zapewne ucieszy nową właścicielkę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Chusta to absolutny majstersztyk :) Przepiękna :)
    A Kasica ma wielkie serducho - coś o tym wiem :) Nawzajem się pięknie obdarowałyście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. aaaaa, gapa zapomniała dopisać że kolorowy komplecik też cudniasty :D

    OdpowiedzUsuń
  7. chusta jest bajeczna kojarzy mi się z mgiełka...komplecik kolorowy słodziakowy!A ja od Kasi tez mam podkładki imienne dla dzieci - i rzeczywiście śliczności szyje...Wymianka udana:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiekna chusta, napatrzec sie niemoge:)) komplecik dla malej dziewczynki sliczny:))a prezenty wymiankowe super:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  9. No i znowu się zakochałam!!! Tym razem w dziewczęcym kompleciku i już składam wstępne zamówienie na przyszłą zimę dla mojej córci!!!
    Chusta też cudowna, a wymiankowe prezenty rewelacyjne!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoja La Chusta - bomba !!!!
    I prezenty dostałaś śliczne od Kasi :)
    Buziaki i słonecznej niedzieli życzę bez mrozu :***

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie mam slow podziwu dla Twoich wyrobo ! Sama szydelkuje i robie na drutach, ale....to co Ty robisz jest czysta magia !
    A prezenty super !
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne prezenty wysłałaś, cudne prezenty dostałaś;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. witaj..znalazłam cie i tu zostaje:)... piekne rzeczy tworzysz...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  14. Komplecik śliczny, szczególnie golficzek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chusta piękna, ale ten komplecik dla małej damy - no cudo po prostu!!pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie ma to jak udana wymianka:)
    Uwielbiam Haruni zrobiłam chyba 3 sztuki.
    Jeśli chcesz zobaczyć co można zrobić z tego wzoru jeszcze zapraszam do mnie.
    http://zamotanalacrima.blogspot.com/2011/06/haruni-jakiej-nie-znacie.html
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  17. Chusta rewelacyjna!!!
    A i komplecik dla dziewuszki bardzo mi się podoba:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. BOŻE JAKA CUDNA CHUSTA....A JA NIE MAM POJECIA JAK ZACZĄĆ ZAKAŃCZAĆ SWOJĄ:)))...PODKŁADKI PRZEPIEKNE:))))

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękna chusta! Muszę i ja się przymierzyć do takiego dzieła!

    OdpowiedzUsuń
  20. wspaniała chusta ! Bardzo podoba mi sie też komplecik dla dziewczynki ,ma fajne kolorki :)
    Prezenty cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Chusta jak mgielka, pieknie wyglada w promykach slonka, i ten warstwowy kwiatuszek-piekne.
    Alez prezezncikow od Kasi rzezcywiscie bylo co odpakowywac teraz nic tylko cieszyc sie tym wszystkim.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ladna chusta, na pewno spodoba sie wlascicielce...
    Dostalas swietne prezenty, zazdroszcze!
    sciskam
    B.

    OdpowiedzUsuń
  23. Tyle pięknych przedmiotów oczy cieszą :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo wam dziękuję za wszystkie miłe i budujące słowa :))

    Lacrima, ta serweta jest BOSKA, ale ja na razie chodzę wokół tematu obrusów na drutach jak kot koło jeża... ;)) Chociaż może KIEDYŚ...

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne Twoje prace, naprawdę piękne. Chusta urocza, ale dziewczęcy komplecik to normalnie mnie złapał za serce, dużo pięknych rzeczy oglądam na blogach ale dosłownie pierwszy raz miałam taki ucisk:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna chusta, a i reszta śliczna.. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Piekna chusta - dla mnie czarna magia...Komplecik dla Malej Mademoiselle - bajkowy:))
    Prezenty zawsze ciesza serce, umacniaja wiare w bezinteresownosc ludzi i pokazuja nam swiat od tej "pastelowej" strony:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Haruni, to haruni...wzór zachwycający, a do tego wspaniała włóczka, więc idealna para - wzór+merino z jedwabiem
    Podziwiam i zazdraszczam ;-) tych cudnych podkładem

    OdpowiedzUsuń
  29. Fantastyczna chusta, a i komplecik uroczy! Pięknie dobrane kolory!

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziękuję bardzo za miłe słowa! :))

    OdpowiedzUsuń
  31. też ją dzisiaj zaczęłam robić :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudne są Twoje chusty i kwiatuszki a komplet z czapką marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Chusta jest piękna, taka delikatna, jakby utkana z pajęczej sieci :) Komplet dla dziewczynki kolorowy i taki energetyczny :) A cudowności z wymianki są przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie no szal jest the best !!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Prezentowane na stronie teksty oraz zdjęcia stanowią wyłączną własność autorki, a podlegając ochronie zgodnie z ustawą o prawach autorskich i prawach pokrewnych nie mogą być kopiowane, powielane ani rozpowszechniane w żadnej formie bez zgody właścicielki.