niedziela, 25 marca 2012

Ale jaja!!! Wielkanocne, ma się rozumieć ;)))

Tydzień czasu miałam w domu małą rewolucję! Cięłam, układałam, komponowałam, sklejałam, poprawiałam i raz jeszcze cięłam, a wszystko to fruwało gdzie się tylko dało. ;)) I na dziś mam już dość. Do następnych świąt! ;))


A zatem, bez zbędnych słów, zapraszam, enjoy the JAJA:D




Te dwie pierwsze powyżej na moich ulubionych papierkach, a poniżej kartki prostokątne, duuuuuuże, ogółem i w zbliżeniach, kolory wiosenne rządzą! ;))







Kartki prostokątne, mniejsze, też ogółem i w zbliżeniach, trochę was pomęczę:







Kartki małe, prawie kwadratowe, szczególnie urocze pastele:




I na koniec kompletne jaja według TEGO KURSU, za który dziękuję autorce! :))

W ogóle i w szczególe, pastelowo, kolorowo i piórkowo:







Wszystkie karteczki mają oczywiście dopasowane do rozmiaru koperty z pieczątkami "Alleluja" w różnych kolorach. I wszystkie są trójwymiarowe, bo takie właśnie bardzo lubię! :))



Ufffffffffff, na dziś to tyle, zużyłam MOC papierów, kwiatów i pisanek, pędzę słuchać jak rośnie trawa, bo posiałam jej w ten weekend własnymi rękami całe 2 TYSIĄCE METRÓW KWADRATOWYCH, taka dzielna jestem!! :))


Miłego, ciepłego i słonecznego tygodnia życzę, kochani!!

32 komentarze:

  1. Pięknie,świątecznie,wiosennie i radośnie:)i jeszcze ta ilość i różnorodność...jestem pełna podziwu:)świetna robota:):*

    OdpowiedzUsuń
  2. Toż to jajeczkowe natarcie jest ;)
    Śliczne te karteczki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki, pełne kolorów:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie śliczne Aniu!
    Razem wyglądają przepięknie, ależ się napracowałaś z tym wycinaniem:) Zazdroszczę - mnie wiosna rozpieściła tak bardzo, że stałam się ostatnio bardzo leniwa i nie tworzę nic nowego:)
    Jakbyś czasem wysyłała do Pisarzowic to ja poproszę groszkową!:)

    Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne karteczki, swiąteczne i mega wiosenne;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. wesołe świateczne karteczki, ja tez muszę się zabrać za zrobienie,,czas najwyższy

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne i kolorowe karteczki :)Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej, ile kartek:)cudne są:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rękodzieło bywa teraz groźną konkurencją dla sklepów. Wczoraj na stoisku wielkanocnym oglądałam zdecupażowane jajca, i inne takie. Sprzedawca się pyta czy jestem zainteresowana kupnem a ja mu na to: że piękne rzeczy tu mają ale , wolę sama zrobić takie cuda . Twoje kartki są rewelacyjne i iście wiosenne. Inspirują mnie do rozwijania moich umiejętności. Kilka pomysłów na pewno zaczerpnę z twojego dzieła. Wiosennie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. imponująca ilość! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. prześliczne kartki ^^

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale poszalałaś :) super te jajca - wszystkie razem i każde z osobna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Toś się napracowała, ale radość z wykonania tak ładnych kartek na pewno warta pracy w nie włożonej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu karteczki są cudowne. Dlaczego ja nie potrafię wyczarować takich cudeniek z papieru? Hmm? :P

    Co do trawy posianej to gratuluję, pewno już jesteś dumna, a jak zacznie wyłazić z ziemi to dopiero będzie satysfakcja :)

    Buziaki
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow. Całkiem spora kolekcja!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo kolorowe, wiosenne karteczki!
    Sliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ wiosennie i świątecznie, kartki są zachwycające

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczne kartki:)
    Musiałaś się nieźle napracować:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie cudowne kartki!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale radosne i kolorowe...:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne karteczki, szczególnie te jaja są niesamowicie bajeczne!

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję pięknie za miłe słowa dziewczyny!! Inspiracje można czerpać dowolnie, na zdrówko!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  23. wszystkie są przecudowne i bardzo słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale ogromna różnorodność i wszystkie piękne - takie wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękne kartki, każda inna, każda urocza i z każdej adresat będzie zadowolony.
    Gratuluję wyczynu z sianiem trawy.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Annaszko cudniste kartunie czarujesz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Sie nacielas, Kobietko!! Ale bylo warto!
    Buziaki sle!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ależ u Ciebie kolorowo:) i jajecznie.
    Wszystkiego dobrego.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczne karteczki :) pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://domowerobotki.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie wykonane jaja (można by rzec "z jajem"). Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Prezentowane na stronie teksty oraz zdjęcia stanowią wyłączną własność autorki, a podlegając ochronie zgodnie z ustawą o prawach autorskich i prawach pokrewnych nie mogą być kopiowane, powielane ani rozpowszechniane w żadnej formie bez zgody właścicielki.