środa, 14 marca 2012

Chustomania ;)))

Chustomania mnie dopadła! ;))) 


Bo jak inaczej to nazwać??


Oto chusta numer jeden, z ręcznie farbowanej Lace firmy Malabrigo (100% baby merino wool ), puszysta mgiełka, delikatna i lekka jak dotyk skrzydeł anioła, kolor to pastelowy fiolet z lekkimi przenikaniami błękitu nieba. :)))







Wzór to ASHTON SHAWLETTE by Dee O'Keefe, przepiękny, niezbyt wymyślny, ale elegancki i pasujący do lekko cieniowanej wełenki, ażurowy schemat, który zachwycił mnie jak tylko go pierwszy raz zobaczyłam! :))





Druty nr 4, dwa bite tygodnie pracy, trochę czekała na blokowanie (u mnie wszystkie chusty muszą swoje odczekać, bo nie cierpię blokowania, niestety ;))), ale już jest i zachwyca mnie każdym swoim szczegółem! Jej wymiary to 140 x 90 cm, a jest tak delikatna, że bez problemu przechodzi test z obrączką. ;)))







To anielskie cudo zostaje ze mną w oczekiwaniu na WIOSNĘ, nie oddam jej nikomu! :))


Druga chusta jest sporo większa, z ręcznie farbowanej Lace Merino, takiej tak TA, gdzie w 100 g wełny jest około 700 m. Dlatego wyszła taka duuuuuuuuuża, można się nią ze dwa razy owinąć! ;)))


Tu w trakcie blokowania:





A tutaj po blokowaniu:





Wzór wymyśliłam sama, ale jestem pewna, że takich prostych ażurów jest cała masa w różnych książkach i na różnych stronach internetowych. Tak mi jakoś pasowało, aby do połowy zrobić tę chustę samymi oczkami prawymi, a później dopiero wprowadzić jakiś nieskomplikowany ażur, ponieważ ma ona kilka przenikających się kolorów i w ten sposób najpełniej zostały wyeksponowane, moim zdaniem. :))





Jej wymiary to 190 x 100 cm, czyli kosztowało mnie to ponad 3 tygodnie pracy, nie licząc czasu spędzonego na wymyślaniu tego wzoru (bo się uparłam, że chcę mieć SWÓJ i już!). ;))






Rzeczywisty kolor najlepiej widać na ostatnim zdjęciu. To takie przenikanie się bordo i różnych odcieni czerwieni, ale delikatne i stonowane. Mam nadzieję, że się komuś spodoba, bo jest do wzięcia. :))


Na dziś to tyle, w następnym odcinku naszego serialu będę się chwalić pięknościami, które dostałam od blogowych dziewczyn oraz moimi zmaganiami z "drutową" serwetką. ;))


Pozdrawiam serdecznie i bardzo dziękuję za wszystkie odwiedziny!! Ja też staram się do was zaglądać, ale przy ogromnie spraw, jakie mam na wiosnę do załatwienia, zwyczajnie nie daję już rady, aby aktywnie się udzielać, niestety... Do zobaczenia!! :))

33 komentarze:

  1. O! jak ja bym chciała zachorować na taką manię!!!!Piękne !Piękne! Piękne!!!Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne chusty, niczym mgiełki...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pełna podziwu dla talentu i zręczności i Twoich palców.l
    Chusty są urocze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obiecuję sobie i obiecuję, że kiedyś zrobię jakiś ładny ażur na drutach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne chusty, obie w pięknych kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne chusty:)
    A tą manię to znam doskonale,jak się raz spróbuje to już nie można przestać....
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne! Bardzo delikatne i kobiece ;)
    Pozdrawiam serdecznie.
    E.

    OdpowiedzUsuń
  8. COS O CHUSTOMANII WIEM:)))))...ALE PIEKNE WZORY..KUSISZ:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. obie są przepiękne :) niech ta mania Cię nie opuszcza, bo jest czym oko nacieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne chusty, ta pierwsza to po prostu marzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne! Szczególnie pierwsza zniewala kolorem i zaskakuje delikatnością.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przesliczne chusty:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne staranne wykonanie, pełen profesjonalizm. Miło na jednej i drugiej oko zawiesić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne obie chusty,,
    ja nie mam czasu zrobić sobie chusty hi hi

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne, delikatne, cudne!!!! Powiedz mi tylko, co to jest to blokowanie? Jak to się robi?

    OdpowiedzUsuń
  16. Tworzysz piękne mgiełki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jejuńciu... ale boskie... marzy mi się taka mgiełka wokół szyi, bo uwielbiam mieć coś zamotane, ale szukam jakiejś odpowiedniej włóczki, żeby włoski mi w oczy nie pchały się... i szukam tych marnych trzech wolnych tygodni na pracę... no ba... pewnie dla mnie byłoby mało trzy... :-(((...
    Podziw mój jest wielki!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Obłędne są.
    Tylko uważaj jak zaczęłam na 1 to skończyłam na 16 a kolejne wzory czekają...
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  19. Obydwie chusty są przecudowne !!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne! Obie cudne! Mam nadzieję, że wzór pierwszej nie jest zbyt trudny, bo sama mam na coś ochotę, ale zdolności drutowe marne;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gdzieś Ty się Kobieto nauczyła tak dziergać, piękne!!!
    pozdrawiam wiosennie,

    OdpowiedzUsuń
  22. Chusty przepiękne !!!!!
    Niebiesko-fioletowa bardziej mi się podoba ;-) oczywiście z racji upodobań kolorystycznych !!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  23. Obie chusty sa przepiekne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. To są arcydzieła po prostu. Podziwiam wytrwałość i kunszt - ja dopiero się uczę dziergania więc dla mnie jest to totalny kosmos, co Ty potrafisz! :D

    OdpowiedzUsuń
  25. wow, przepiękne te chusty :)

    OdpowiedzUsuń
  26. wyzsza zkola jazdy z tymi chustami..piekne...sliczne i wspaniale,.,,,az milo na nie patrec a co dopiero je miec...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję ślicznie za wszystkie komplementy i miłe słowa! :))


    Madzik, blokowanie to jest upinanie mokrej chusty szpilkami tak, aby uzyskała pożądany kształt.

    Flora, ja naprawdę polecam gorąco tę włóczkę, z której robiłam - to czysta poezja - a włosków tam żadnych nie ma, to nie moher, tylko mięciuteńka wełna ze specjalnej odmiany jagniąt merynosów.

    Lacrima, ja się chyba będę musiała związać, żeby zamiast robienia chust wziąć się wreszcie za porządki wiosenne ;))

    Kajkosz, ten wzór to jeden z najprostszych, możesz zaczynać! :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne chusty, do tego to Malabrigo, które kocham miłością absolutną i już wiem, że to moja ulubiona włóczka

    OdpowiedzUsuń
  29. chusty piękne a ta fioletowa przecudna w moim ulubionym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne, że ja też tak nie potrafię:(
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Prezentowane na stronie teksty oraz zdjęcia stanowią wyłączną własność autorki, a podlegając ochronie zgodnie z ustawą o prawach autorskich i prawach pokrewnych nie mogą być kopiowane, powielane ani rozpowszechniane w żadnej formie bez zgody właścicielki.