piątek, 30 marca 2012

Tydzień do Wielkanocy :))

Trawka posiana, deszczyk popadał, słońce przygrzało, niech sobie wszystko rośnie, na zdrowie! :))


Ja skończyłam ostatnie przedwielkanocne zamówienia, ozdoby, serwetki, kurczaczki i mogę się wziąć jeszcze za pisanki! :))




Szydełkowe kuraki, które robiłam w tamtym roku, cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem, tym bardziej, że drób ten potrafi wyskoczyć ze swoich skorupek i można sobie różne konfiguracje wymyślać. ;))




Czy widać po ich minach, że to dziewczynka i chłopczyk? Ten zadziorny ma być kogutkiem jak się patrzy! ;))




Obok leżą przygotowane wydmuszki kacze do ozdabiania, będzie się działo w ten weekend! Kacze dlatego, że są dużo, dużo twardsze i wytrzymalsze od kurzych, w dodatku białe i można sobie poszaleć, mam ich całe dziesięć sztuk. Szkoda tylko, że gęsie skorupki zimą wyrzucałam, następnym razem będę trzymać do wiosny! ;))


Do tego serwetek powstało jeszcze całe mnóstwo, część do koszyczków, część do ozdoby stołów. :))





Wszystkie białe wyfrunęły, więc znów siedzę i dłubię, bo jak zwykle szewc bez butów chodzi i się okazało, że do naszego koszyczka nic już nie zostało! ;))


Do tego troszkę wiosennych kwiatków malutkich...






I troszkę znów otulaczy na jajka:





I na dziś to tyle, życzę udanego przedświątecznego weekendu, mimo że ma padać, niech będzie przyjemny! Roślinki w ogrodzie niech pokropi jak trzeba, a potem słoneczko chcę na niebie widzieć! :))


Dziękuję serdecznie za wszystkie miłe słowa w komentarzach i w mailach!! :))


P.S. No dobrze, może nie TYDZIEŃ, a 9 DNI do Wielkanocy jeszcze :D

 

28 komentarzy:

  1. Kurczaczki świetne, takie radosne, bardzo wiosenne i świąteczne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu Twoje moce przerobowe są niesamowite :) drób i skorupki cudniaste, serwetki piękne, a te otulacze chwytają mnie za serducho - cud miód! :)
    a mnie przerażają braki w kartkach wielkanocnych, sporo się rozeszło, część pewnie rozejdzie się jutro, żebym tylko nie zastała tak całkiem bez ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne rzeczy:))Kurczak zgadza się zadziorny:))Strasznie bardzo serwetki mi sie podobają. Kobieto, jaka ty pracowita jestes:) A powaznie to naprawde bardzo mi się wszystko podoba. Jestem pod wrazeniem:))pozdrawiam cieplo:))i zycze slonca:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu! Musisz strasznie szybko zasuwać tym szydełkiem swoim!
    Wszystko śliczne - bardzo podobają mi się te kolorowe osłonki na jajka.

    Uśmiechy posyłam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kuraki są przeurocze :) Równie piękne są pozostałe Twoje dzieła :) Kwiatuszki mnie też zauroczyły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Otulacze na jajeczka bardzo fajne, jajka na pewno nie zmarzną:) kuraki w skorupkach rewelacja;)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Annaszo Kochana, mam słabość do tych szydełkowych otulaczy na jajeczka i kwtauszków, jak wiesz zamówiłam sobie już podobne u znajomej Babci:) Twoje piękne ale najpiękniejszy ten szydełkowy drób!
    U nas leje, deszcz ze śniegiem na przemian, depresyjna pogoda na całego, zimno i wieje, ach....
    Mam nadzieję, że Wielkanoc okaże się jednak cieplejsza i słoneczna,
    dziekuję za Twój koemnatrz u mnie i buziaki posyłam,
    ps. sprawdź Aniu, może da się zrobić zakwas na mące orkiszowej?

    OdpowiedzUsuń
  8. kuraki świetne. idealne dla maluszków,
    zboczona jestem, wiem.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te kurczaki w skorupkach sa rewelacujne!!:)
    Serwetki przesliczne,och jak bym chciala umiec takie robic:)
    kwiatuchy i kubraczki na jajka super:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  10. Otulacze cudne! A te kurczaczki normalnie bomba :)I te serwetki...ahh... pieknie bedzie u Ciebie w te swieta!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Not o działasz ostro i pewnie słuchasz czy trawa rośnie :) Teraz napewno się zazielenie po tym deszczyku :) A dla mnie świeta tez od piątku jakoś traktuję , jak z wigilią , niby człowiek jeszcze zaganiany , ale już atmosfera i klimat świateczny , jaja trzeba pomalować do swieconego , do kościółka podejść ... także do swiat tydzień:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje prace są niesamowite, wszystkie śliczności.
    Patrząc na nie aż żałuję że do tej pory niezbyt jestm zaprzyjaźniona z szydełkiem, chyba będę musiała to zmienić.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. jaki wesolutkie kuraczki!!!A te Twoje otulacze na jajka są urocze!Wiesz pomysł z tymi małymi kwiatkami na serwetce do koszyczka to świetna myśl... chyba odrapię!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. To rodzeństwo kurczaczkowe rewelacyjne jest, a te ich fryzurki:)))
    Ubranka na jajka i serwetki są śliczne. I pamiętaj , żeby nie wyrzucać wydmuszek:)
    Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam mojego wyskakującego kurczaczka :D
    Serwetki prześliczne, ja też szydełkuję, ale tylko jedną :)
    A pisankę to ostatnio trzasnęłam na strusiej wydmuszce - można poszaleć:) Pokażę niedługo...
    Pozdrawiam cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. przygotowania ruszyly wielka para ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. swietny pomysl na te kurczaki w jajku..bardzo mi sie podobaja...a serwetki piekne..co jedna to ladniejsza...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję dziewczyny, za miłe słowa! :)) Aha, czerwona, zielona i ecru serwetka zrobiły się nieco wcześniej, ale jakoś dotąd nie doczekały się prezentacji ;)))

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne prace, kurczęta słodkie ;-))

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystko ładne ale otulacze naj:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zauroczyły mnie te prace! Są piękne! Życzę Wesołych Świąt! Elżbieta

    OdpowiedzUsuń
  22. Nam najbardziej podobają się kurczaki:) Rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  23. wow, rewelacyjne !! a ubranka dla pisanek jakie słodkie, po prostu cudo :) http://domowerobotki.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  24. Moc prezentów od zajączka
      co kwiatuszka trzyma
         w rączkach
      Wielu wrażeń,mokrej głowy
      w poniedziałek dyngusowy.
       Życzę jaja święconego
      i wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudne rzeczy tworzysz :) Co jedne to piękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Prezentowane na stronie teksty oraz zdjęcia stanowią wyłączną własność autorki, a podlegając ochronie zgodnie z ustawą o prawach autorskich i prawach pokrewnych nie mogą być kopiowane, powielane ani rozpowszechniane w żadnej formie bez zgody właścicielki.