niedziela, 18 marca 2012

WIOSNA!!!

Uroczyście ogłaszam, że mamy WIOSNĘ!!! :)))


Wczoraj i dziś na Dolnym Śląsku termometry wskazywały już w słoneczku 26 stopni! Jak cudnie! Toż to prawie lato!! :))


A dziś u mnie robótkowo serwetkowo! Wydziergałam bowiem wreszcie upragnioną serwetkę NA DRUTACH, tę z przepisu LACRIMY, której prace, notabene, podziwiam nie od dziś. :))







Co ja się przy niej namęczyłam, to moje! Czy ja już kiedyś pisałam, że nie cierpię robienia na pięciu drutach na raz?? Na pewno pisałam. :D Ale jak się kobieta uprze, to nie ma zmiłuj! Pierwsze próby to tak mi dały w kość, że sprułam, spaliłam i popioły rozrzuciłam na wietrze, śmiejąc się dziko w głos. :D:D:D


Potem wzięłam grubszą włóczkę - jeśli dobrze pamiętam to Sonata z takim lekkim połyskiem - druty nr 3 krótkie i długie, potem krótkie druty KP nr 3 na żyłce 40 cm i wreszcie jakoś poszło... ;))) 






Tak się zniechęciłam do tej serwetki, że musiała swoje przeleżeć w kolejce do blokowania, a nawet jeszcze więcej, a ja w międzyczasie machnęłam szybciutko, coby się odstresować, kilka serwetek na szydełku z cieniutkiego kordonka. ;)))




Szydełko nr 1,25, kordonek 100% bawełna MUZA, ich wielkość to od najmniejszej 20 cm do największej 36 cm. Powstały z myślą o wielkanocnym koszyczku, gdyby się komuś spodobały, to chętnie odstąpię, bo nie wiem po co mi tyle, aż tylu koszyczków do święcenia nie planuję, a odstresować się po prostu musiałam! :)))




Aha! Wszystkie wzorki są z gazetek robótkowych "Kram z robótkami", "Sabrina Robótki Ekstra", "Twórcze Inspiracje" itd.



Na koniec jeszcze chciałam podziękować z całego serca ELI za taką oto niespodziankę, oj, będzie się działo szyciowo w tym roku!! :))




Oraz podziękować MAGMARK, że wspaniałe szafirki, tulipany i wszystkie cudności! :))




To, co widać po spodem, to obrus z elementów szydełkowych, który kiedyś pokazywałam, jak zaczynałam dziergać. Robię go już ponad rok, a on wciąż rośnie i rośnie. ;))) Nie pokażę teraz w całości, bo jest niewyprasowany, nitki nie powciągane, ale ma już ponad 50 elementów dużych i trochę mniej tych malutkich, a jeszcze mnie czeka przynajmniej drugi raz tyle... ;))


Tak wyglądał na początku:




No i troszkę jeszcze wielkanocnie u mnie powstaje, takie proste "pisanki" papierkowe, jak robiłam w tamtym roku, tych mniejszych chcę mieć niewielką gromadkę do powieszenia na drzewku bukszpanowym:




Dziękuję bardzo za odwiedziny i miłe słowa, pozdrawiam serdecznie i życzę cieplutkiej, udanej niedzieli oraz całego wiosennego tygodnia! :))



28 komentarzy:

  1. skąd Ty bierzesz takie cudowne wzory! Ta z tulipankami mi się podoba :) podzielisz się wzorkiem?
    Piękne serwetki! Sama chciałam zrobić jakieś nowe do koszyczyka ale jak narazie nie działam w tym kierunku :D
    A wczoraj na Górny Śląsku było 25 w słońcu :D
    Pozdrawiam i słonecznej niedzieli :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Z rozpędu zapomniałam napisać że piękna ta serweta na drutach! Sama nie potrafię nic na drutach zrobić więc tym bardziej podziwiam piękne dzieło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest czego pozazdroscic.I serwet i pogody bo my z Lacrima wciaz marzniemy w tej Norwegii :)Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Za dużo cudów na jedneraz nie wiadomo na co patrzeć:)
    Serweta na drutach wyszła szałowo.
    Teraz to już pójdzie i na pewno powstaną nowe. Mjiej wełny i tylko w co drugim rzędzie trzeba patrzeć na schemat.
    Obrus zjawiskowy a i serwtki mu urodą nie ustępują:)
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  5. Same wspaniałości stworzyłaś - podziwiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie CUDNE serwetki!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. pracowitość ogromna a efekty przyciągające oczy niezmiernie , mogę niestety tylko podziwiać gdyż sama w tym zakresie mam zero talentu a jeszcze mniej cierpliwości.))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne serwetki zrobiłaś!
    Ja z drutami i szydełkiem trochę na bakier jestem , a tak mi się podobają ażurowe chusty i szydełkowe serwetki.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie cudeńka :) Warto było się pomęczyć ta na drutkach super Ci wyszła.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko cudowne, ale te śnieżnobiałe z kordonka najdelikatniejsze i takie najbardziej urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  11. oniemiałam...ale ten obrus będzie piękny:))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny obrus !!! Szydełkować jeszcze nie umiem. Podziwiam Cię za wytrwałość. Cieszę się że część cebulek już posadziłaś :) Życzę aby z nich wyrosły piękne kwiaty !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przesliczne serwetki:))a obrus z szydelkowych elementow bedzie przesliczny:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  14. o rany, jakie piękności ^^ i serwetki i duża serweta i jajka :). A prezenty wspaniałe ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne te jaja! bardzo ładny efekt

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie może być, że taką serwetkę można na drutach zrobić - pięciu... Zdolna jesteś :) Piękności :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piekne serwetkli...z tymi dritowymi to tez tak mam..bardziej mi sie podobaja...bardZiej chce je miec ale jakos nie moge sie do nich abrac....podziwiam za twa odwage i efektu zazdraszczam:))..pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  18. Pozdrawiam serdecznie. Serweteczki jak laleczki - sliczne !

    OdpowiedzUsuń
  19. Piekne serwetki...pisanki też wspaniałe...ależ ta wiosna potrafi zdziałać cuda;) napędza do działania niesamowicie;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Efekt wart każdych męczarni:) Wszystkie serwetki piękne!

    OdpowiedzUsuń
  21. tak sobie "machnęła" kilka serwetek... kurczaczki, Ania, jesteś niesamowita! wszystkie są cudne! Obrus będzie zjawiskowy, a jajuszka są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Łał! Cudne wytworki na szydełku, zazdroszczę talentu ;) A jajka bardzo ciekawie zrobione :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Heh Aniu:) z tego co piszesz, to naprawdę miałaś przeboje z tą dzierganą na drutach serwetą! I dlatego bardzo Cię podziwiam! Ja na drutach robić nie potrafię, jakoś nie mogę nawet zmusić siebie do wypróbowania bo wydaje mi się, że to takie trudne!
    Serwetka wyszła śliczna - warto było.
    Ja w domu mam wszystkie wydziergane przeze mnie na szydełku - lubię je:)
    Książkę o przytulnych dekoracjach też mam w domu, tyle że w wersji angielskiej - z niecierpliwością czekam na cuda, która za jej pomocą stworzysz:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana te serwety sa nadzwyczajne, zdolniacha z Ciebie.
    Obrus bedzie imponujacy, mam nadzieje ze szybko nam pokazesz w calej okazalosci:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Twoje szydełkowo - drutowe prace rewelacyjne - podziwiam z rozdziawioną paszczą bo do takich prac jestem zupełnie lewa :))
    pisaneczki sliczne :)
    buziole :***

    OdpowiedzUsuń
  26. Ślicznie wszystkim dziękuję za miłe słowa!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudeńka w każdym detalu!!!na pięciu drutach powiadasz...nawet nie potrafię sobie tego wyobrazić:)
    przesyłam wiosenne ucałowania:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Prezentowane na stronie teksty oraz zdjęcia stanowią wyłączną własność autorki, a podlegając ochronie zgodnie z ustawą o prawach autorskich i prawach pokrewnych nie mogą być kopiowane, powielane ani rozpowszechniane w żadnej formie bez zgody właścicielki.