poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Wymarzona półeczka, drewno, koroneczki.... :))

Witam po świętach i dziękuję najserdeczniej za piękne życzenia, wszystkie się spełniły! Wielkanoc spędziliśmy naprawdę cudownie w rodzinnym gronie, na wypoczynku, przy rozmowach, przy stole, na zabawach z dziećmi, z kuzynostwem, odpoczęłam za wszystkie czasy! :))


 Jeszcze na początku kwietnia udało mi się wreszcie pomalować kilka rzeczy na biało. Dziś pokażę moją wymarzona półeczkę, nie mam wprawdzie zdjęć "przed", ale to była taka zwykła, sosnowa półeczka, kupiona gdzieś na targu staroci. Teraz wygląda tak w nowej szacie jako mój szyciowy pomocnik:







Docelowo przegródki będą służyć do przechowywania szpulek, nici, muliny i innych kordonków, ale muszę je jeszcze zapełnić. ;))) Na razie królują koronki oraz drewniane stempelki. No i WASZE piękne prace! :))






Do zdjęć pozują dwie serwetki, jedna z Muzy, szydełko nr 1,25:




Druga z kordonka Bravo, szydełko 0,75, cieńszym nigdy jeszcze nie robiłam:




Jedna z koronek również jest mojej "produkcji", kordonek Bravo ecru, szydełko nr 0,75, szerokość niecałe 5 cm, długość 1,40 m, zrobiłam ją jeszcze jesienią:





Przy okazji chciałam raz jeszcze podziękować za śliczne karteczki z życzeniami, które do mnie dotarły. :))




Mam nadzieję, że i moje dotarły na czas do wszystkich! :))


Pozdrawiam i odmeldowuję się na dłuższą chwilę wprost do ogródka! Mnóstwo pracy przed nami! :))



*************



P.S. Moja Elizka jest już na specjalnej aukcji charytatywnej, o której wcześniej pisałam, zapraszam chętnych:






*************

30 komentarzy:

  1. jaka ta półeczka cedna. i tak wspaniale sie komponuje z cała reszta. pieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna koroneczka! Półeczka na przydasie na pewno spełni swoją funkcję. Już dziś jest wspaniale zagospodarowana:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale klimat :) Pięknie :) I anioła znam z widzenia..., podziwiam je też:) Buźkia

    OdpowiedzUsuń
  4. Też właśnie wpadłam w manię malowania na biało - stolik, taborecik, 5 ramek, a to jeszcze nie koniec! ;)
    Piękną, klimatyczną dekorację stworzyłaś, a ta serwetka z kwiatuszkami to istne cuuudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Półeczeka super! Al serwetki jak marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Półeczka świetnie się prezentuje.
    Te Twoje serwetki i koronki są cudowne!!!
    Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. swietna pomyslowa poleczka i jaka praktyczna na te wszystkie drobiazgi...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Serwetki prześliczne.A na półeczce koronki i szpulki czują się wyśmienicie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko piękne Aniu :) Półeczka praktyczna i śliczna. Serdecznie i ciepło pozdrawiam.
    P>S> Słonko w końcu u nas wychodzi juuuupi ;) :***

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna jest ta półeczka Aniu, ale dziś najbardziej zachwyciła mnie ta koronka Twojego autorstwa- jest po prostu przepiękna:* Buziaki przesyłam, słonka życzę, a teraz do roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za Twoje życzenia u mnie :)), półeczka cudo! - ja uwielbiam takie przydasie na przydasie :))
    no a serwetki to osobna poezja - dla mnie - beztalencia szydełkowego :))
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. poleczka cudna a aukcja dla Elizy godna pochwaly. super

    OdpowiedzUsuń
  13. jaki masz piękny kącik... ach, jak się rozmarzyłam... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Półeczka jest świetna, cały kącik jest taki uroczo artystyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. widzę że i u Ciebie kropki akrylowe nie przetrwały:/

    OdpowiedzUsuń
  16. Sliczna poleczka, cudne serwetki i koronka:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  17. jestem pod wrazeniem wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu:) Półeczka naprawdę wymarzona! Nic tylko teraz kordonki i koroneczki kupować:)

    OdpowiedzUsuń
  19. takie przegródki z przydasiami są urocze...świetnie to wygląda a serwetki urocze no i jestem w szoku że koronkę zrobiłaś...:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak ja bym chciała mieć taki kącik!!!
    Piękności.
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta koronka wykonana przez Ciebie jest cudowna - ojjjjjj przepiękna.
    A półeczka - moje marzenie....
    ściskam cieplutko
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta koronka wykonana przez Ciebie jest cudowna - ojjjjjj przepiękna.
    A półeczka - moje marzenie....
    ściskam cieplutko
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  23. piękna półeczka i aranżacja na niej również :-) ta koronka -CUDOWNA, z chęcią bym ją Ci podkradła :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. pięknie się półeczka prezentuje ^^ serwetki śliczne :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo dziękuję za słowa uznania :)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Szafeczka na prawdę piękna, może kiedyś i mi uda się pobawić w malowanie. Już od jakiegoś czasu planuję się wybrać na pchle targi, czy targi staroci, ale zawsze to jakoś nie po drodze. A ile ślicznych stempelków, tych narożnych w szczególności :) Ale tak bardzo bardzo z tych wszystkich różności to podoba mi się ten koszyczek na różności i zwój z nutami na nim, wydaje się być taki stary

    OdpowiedzUsuń
  27. ślicznie i bardzo romantycznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Prezentowane na stronie teksty oraz zdjęcia stanowią wyłączną własność autorki, a podlegając ochronie zgodnie z ustawą o prawach autorskich i prawach pokrewnych nie mogą być kopiowane, powielane ani rozpowszechniane w żadnej formie bez zgody właścicielki.