niedziela, 20 maja 2012

Turkusowy szal i coś do niego ;))

Witajcie. :))


Tak mnie podniosły na duchu i zmobilizowały wasze komentarze pod poprzednim postem, że się wreszcie wzięłam i zblokowałam również szal, który od miesiąca czekał na tę łaskę, cicho w kąteczku sobie leżąc i nie zawadzając. ;)))


Wiele szali i szalików już w swoim życiu zrobiłam, ale to mój pierwszy taki SZAL AŻUROWY z włóczki Drops Lace, 70% baby alpaca, 30% jedwab. :))





Jest delikatny i lekki jak mgiełka, trudno było na ogrodzie zdjęcia zrobić, bo ciągle wiatr go rozwiewał na wszystkie możliwe strony, ale za to kolory wyszły idealnie takie jak w rzeczywistości. :)))






Dość długo go robiłam (druty nr 4,5), bo miałam na to jedynie krótkie chwile czasu wieczorami, potem jeszcze swoje odleżał, ale powiem wam, że jestem przeogromnie zadowolona! I z wzoru i z włóczki, jest naprawdę niesamowita, a na wzór w zależności od której strony się patrzy to za każdym razem wydaje się inny, z jednej strony fale, z drugiej gałązki z listkami, każdy może wypatrzeć coś dla siebie! :))






Wzór to projekt Meandring Vines by Susanna IC, dostępny TUTAJ, a włóczka bardzo delikatna, miękka, jedwabista w dotyku, a jednocześnie lekka, tak że po złożeniu szal mieści się do małej, damskiej torebki. :))




Natomiast jego wymiary po rozłożeniu to 190 na 60 cm, naprawdę jest się czym otulić! :))




Do tego szala zamarzyła mi się torebka w zbliżonych kolorach, z filcu, z turkusowymi zawijasami i oto ją mam! :))





Torba jest fajna, duża, na zamek i zatrzask, ma w środku kieszonki, przegródki, miękkie uchwyty. :)) 

Dziękuję wszystkim za miłe słowa i za odwiedziny, pozdrawiam serdecznie i bardzo wiosennie, u nas po zimnych ogrodnikach znów zrobiło się ciepło!! WIOSNA na całego!! :))

31 komentarzy:

  1. Oh jak ja Ci zazdroszczę tej torebki :)
    Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny szal w cudnym kolorze a torebka idealnie dobrana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasi torbiszonki i nie tylko podziwiam również!!! Piękną Ci uszyła!! szal jest rewelacyjny i kolor i wzór idealny!!! pozdrawiam słonecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny kolorek,a torby zazdraszczam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. szal jest piękny i ogromny, podziwiam :) pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Doceniam piękno szala, chociaż to nie jest mój ulubiony kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny szal:) zazdroszczę torebki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szal jest przepiękny, i wzór, i kolor wspaniałe. Torebka śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szal jest przepiękny! Ten wzór i kolor to miód dla oczu :) A torebeczka dobrana idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj kochanie dawnom Cie nie odwiedzała a tu wodze takie cudne rzeczy i szal i obrus . Cos wspaniałego. Ja niestety do drutów i szydełka mam dwie lewe kończyny, więc podziwiam w skupieniu Twoje mistrzostwo. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowny zal , dodatek w postaci torebki super

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny szal,a jak sobie pomyślę ile to pracy,to podziwiam tym bardziej,piękny komplet będziesz miała

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny szal i piękna torba. Generalnie super zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kolor chusty i wykonanie :) Torba też jest wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piekny i misterny szal...kolor cudny..torba tez mi sie podoba...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  16. ja zacznę od pochwalenia szala bo jest przepiękny :) a torba też fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szal cudny, mam w skrzyni cztery motki dropsa lace i ciągle nie mam czasu się za nie zabrać, chyba wpłyniesz na mnie motywująco :) A torba... cudna, idealnie "moja", więc nie oglądałam jej zbyt gorliwie, by nie dać się opanować brzydkiej zazdrości :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. o żesz Ty, jakie to cuuuuudowne wszystko! szal - boski, na dodatek w "moim" kolorku, a torebka - WOW, lecę do Autorki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Turkusowy szal jest obłędny!Niesamowity kolor, fantastyczny wzór! Torba też robi wrażenie!
    Świetny komplet:*

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu jest cudowny i kolor fantastyczny- uwielbiam turkusy :)
    A torebka superowa- na żywo jeszcze piękniejsza niż na zdjęciach :)
    Upsss.... i wydało się, że faktycznie u Ciebie byłam :P

    Buziole

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ładna torba... a szal jest po prostu cudowny ^^
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję bardzo za miłe słowa, dziewczyny :))

    AGATA, no nie może być, tak mignęłaś mi jak sen, do dziś nie wiem co to było! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękny szal:)
    Zostanę trochę na dłużej u Ciebie:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakoś dawno mnie tutaj nie było. W tak zwanym między czasie zrobiłaś tyle cudnych prac. Szal powala kolorem i wzorem o wykonaniu nawet nic nie piszę. Za to Ty napisz do mnie w spawie tych wzorów to ma być obrus na druty czy szydełko?
    marzena@police.pl
    Całuski Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  25. Komplecik boski - zdolne jesteście dziewczyny Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj, tak, te torebki są przepiękne, mam je na oku od dawna. A Twój turkusowy szal - no cóż, kolejna rzecz do marzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Torba przepiękna, dla mnie Kaja uszyła taką samą - w każdym razie bardzo bardzo podobna, ale okazało się, że suwak był z innej strony niż wszystkie moje dotychczasowe torebki, tak więc czekam na następną, cierpliwie w zapewne dłuuugiej kolejce:) Ps. turkusy teraz mega modne!!! A sam szal.. bajka... Pozdrawiam ASIA

    OdpowiedzUsuń
  28. Szal jest obledny! I kolor i wzroek piekny wybralas:) A torebusi szczerze gratuluje - super!

    OdpowiedzUsuń
  29. ale cudny szal !. taki bym chciała , wreszcie bym nie zmarzła a ten azur !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Prezentowane na stronie teksty oraz zdjęcia stanowią wyłączną własność autorki, a podlegając ochronie zgodnie z ustawą o prawach autorskich i prawach pokrewnych nie mogą być kopiowane, powielane ani rozpowszechniane w żadnej formie bez zgody właścicielki.