niedziela, 6 maja 2012

Wywieszam tabliczkę "jestem w ogrodzie" ;))

Witajcie!!


Jak tam po Wielkiej Majówce? Wiem, że nie wszyscy mieli wolne, ja też sporo pracowałam, ale dla mnie akurat praca w ogrodzie to czysta przyjemność. :)))




Nic specjalnego z moich prac nie mam dziś do pokazania, muszę sobie za to koniecznie zrobić tabliczkę "Jestem w ogrodzie", bo w domu i na blogu będę teraz aż do zimy gościem. ;)))





W ogrodzie, który zakładam tej wiosny od podstaw, prace idą sobie spokojnie i raczej powoli, planuję, sadzę, sieję, doglądam, podlewam, walczę z chwastami, mam już trochę kwiatów, krzewów, drzewek w sadzie i wzeszły też pierwsze warzywka, rzodkiewka, sałata i koper, jest co pielęgnować teraz. :))


Owoców w tym roku się raczej swoich jeszcze nie doczekam, ale w okolicy za to pięknie kwitną owocowe drzewa, jest co podziwiać. :))





Szal zrobiony z jedwabnej włóczki na drutach oraz duży obrus z bawełny czekają na wykończenie, czyli wypranie, blokowanie czy też prasowanie, jak się doczekają wreszcie to postaram się pokazać, ma się rozumieć. :))





A tymczasem, mili goście, dziękuję za ciepłe słowa, za odwiedziny i za to, że wciąż macie chęć do mnie zaglądać, mimo że ja tak rzadko się teraz odzywam i u was i u siebie.... Do późnej jesieni raczej mało będę się tu pokazywać, także pozdrawiam wszystkich serdecznie i życzę pięknych, ciepłych i słonecznych dni!! :)))



Wasza "tarasowa" Annasza ;))

27 komentarzy:

  1. prześlicznie u Ciebie! nie wychodziłabym z ogrodu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny ogród!:)
    Udanego tygodnia! :)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak już wszystko porobisz, zaplanujesz, posadzisz to dopiero będzie co podziwiać :)) Tak więc miłych prac w ogródku i wstawiaj czasem zdjęcia, żebyśmy mogły podziwiać postępy :)) Pozdrawiam słonecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja się nie dziwię, też by mi sie z takiego ogródka nie chciało wychodzić :D
    pozdrawiam serdecznie ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj Kochana, nie opuszczaj Nas :) Chętnie poczytamy o Twoich ogrodowych rewolucjach! :)
    Kwiaty piękne, powodzenia w dalszych pracach ;)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę jednak, ze w międzyczasie coś tam po cichutku będziesz tworzyła :)
    Pozdrawiam - Maria

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach taka energie bije od posta, ze aż:) się chce złapać za haczka i rozprawić się z chwaściorami. Nowy ogródek-ciekawe. Wstawiaj zdjęcia bym mogla popodziwiać:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie,ja też bym z takiego ogrodu nie wychodziła...pozazdrościć;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. zaglądaj choć trochę, rób zdjęcia i pokazuj, miło ogląda się pracę innych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anusia, chociaż foty wrzucaj :)

    OdpowiedzUsuń
  11. PIĘKNE ZDJĘCIA...MASZ RACJE ...JA CHYBA TEZ ZROBIĘ SOBIE TAKĄ TABLICZKĘ:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana "Tarasowa" :-)!!!
    Wcale Ci sie nie dziwie, majac tak piekny ogrod plus potencjal - nie dziwie sie!!!!
    Usciski majowe sle!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bylam pewna ze na wiosne z ogrodu nie wyjdziesz:))))
    Aniu pierwsze zdjecie absolutnie zachwycajace.
    sciskam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach doskonale Cię rozumie. W ogrodzie ciągle jest co robić. Może Qrka zrobi dla nas odpowiednie szyldziki ;)
    Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  15. piekny ogros wiec i nam go pokazuj...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziewczyny, dziękuję za miłe słowa! Bez obaw, ja nie zniknę tak całkiem do zimy ;)) tylko po prostu strasznie mało mnie w necie będzie, więc pisałam, żeby się "usprawiedliwić" ;))) Buziaki wszystkim ogrodniczkom ślę! :))

    OdpowiedzUsuń
  17. pomysl z tabliczka super :)

    ale wcale ci sie nie dziwie :) powodzenia w robieniu pieknie wokol domku

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne, zachwycające zdjęcia!!! Aż chce się śpiewać:)
    Nie dziwię się że teraz będziesz głównie w ogrodzie pracować, też bym tak chciała....
    Życzę dużo radości z pracy, słońca i wesołych dni.
    Buziaki:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia!!!
    Ja tez miałam pracowity weekend, ale tak ślicznie jak u Ciebie nie mam:)
    Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też marzę o ogrodzie, mam nadzieję, że kiedyś się ziści...hmmm
    póki co spełniam się balkonowo
    Ściskam ciepło
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale pięknie! :)

    http://mealm.blogspot.com/ Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Prześlicznie u Ciebie, więc nie dziwię się, że wolisz czas spędzać w ogrodzie.
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie na Candy http://domowezaciszepetronelki.blogspot.com/2012/05/pierwsze-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Prześlicznie u Ciebie, więc nie dziwię się, że wolisz czas spędzać w ogrodzie.
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie na Candy http://domowezaciszepetronelki.blogspot.com/2012/05/pierwsze-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowny obrusik, oraz pierwsze zdjęcie :)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Prezentowane na stronie teksty oraz zdjęcia stanowią wyłączną własność autorki, a podlegając ochronie zgodnie z ustawą o prawach autorskich i prawach pokrewnych nie mogą być kopiowane, powielane ani rozpowszechniane w żadnej formie bez zgody właścicielki.