czwartek, 28 czerwca 2012

Już lato!! Wakacje!! :))

Czas odkurzyć tu nieco. ;)) 


Ani się obejrzałam, jak minął cały miesiąc, nastało lato, jutro koniec roku szkolnego i 300 DNI wyczekiwane WAKACJE!! :))


Pogoda w kratkę, więc oprócz ogrodu, miałam też trochę czasu popracować drutami. Zachwyciłam się ogromnie Spiralką, którą pokazywała jakiś czas temu na swoim blogu Vi, o TUTAJ, "podręczyłam" ją trochę i proszę, oto ona, w kolorze iście letnim, pastelowo lawendowo-wrzosowym. :))






Świetnie mi się ją robiło, choć błędów się nie ustrzegłam i musiałam pruć ponad 100 okrążeń, bo przy samym końcu zauważyłam, że coś jest nie tak. ;)) Ale i tak mi się podoba, bo wprowadza do domu fajny, wakacyjny nastrój. 


Serweta wykonana jest z 100% bawełny Virginia (jeden motek o długości 440 m), na drutach nr 3, trudno powiedzieć ile czasu mi zajęła, myślę, że około 14-15 godzin. Średnicę ma dość imponującą, bo aż 92 cm dzięki tej grubszej bawełnie, a wzór dostępny jest TU, polecam gorąco!! :))






Podoba wam się? No to jeszcze raz ONA w całej okazałości. 

Vi, dziękuję za pomoc! :))





W międzyczasie, od początku czerwca, pracuję też nad jednym dość sporym projektem (jednym w dwóch odsłonach), na razie mogę się pochwalić tylko małą zajawką, reszta innym razem, bo strasznie długo mi się dzierga na tych małych drutach:




Dzięki tym większym pracom powoli kończą mi się bawełniane włóczki. Szkoda, że Anilux już nie produkuje tej świetnej bawełny, bo bardzo fajnie się z niej dzierga letnie wyroby (Virgnia i Gloria, a Miyę dostałam do pewnego niewielkiego dziewczęcego projektu)...




A skoro nastało lato, to tak na szybciutko machnęłam sobie też letni komplecik do plażowych bluzeczek, taki tam drobiażczek, ale fajnie się nosi, naszyjnik na żyłce i dość ciężkie kolczyki. :)) Middio, pamiętasz jeszcze te koraliki? :))






No i na dziś to tyle. 


Kochani, życzę udanych, ciepłych i spokojnych (lub z przygodami - jeśli wolicie) WAKACJI i żegnam się na jakiś czas fotkami z mojego ogrodu! Ahoj! ;)))











Wasza wakacyjna Annasza ;))


23 komentarze:

  1. Aniu, serweta jest obłędna! i ten kolor - mmmmmmm :) zajawka wielce obiecująca, biżutki iście wakacyjne :))
    ogródkowe foty - cudne!!
    radosnego lata :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma sprawy:0 Świetnie wyszła, pięknie wygląda na białym stole:)
    I ogród masz cudowny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia - serweta cudo, ogród pięknie zagospodarowałaś, a biżutek w fajnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szerwetka jest cudna i w moich kolorkach !!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne kwiaty :)
    Serweta wspaniala jest, cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna serweta, robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Serweta jest Rewelacyjna!! i wzór i kolor, CUDO:), a komplecik letni bardzo mi się podoba:)
    Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Serweta cudeńko;-)Kusi mnie by wziąć sie za druty i przypomnieć jak to kiedyś... też robiłam na drutach serwety.
    ta druga na której leży biżuteria , zresztą śliczna też bardzo mi się podoba;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piekna serweta życze udanych wakacji. Moje dopiera za dwa tygodnie BUUUUU

    OdpowiedzUsuń
  10. Serweta rewelacyjna! Kolor obledny!
    I milych wakacji zycze! :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Serweta do zakochania się!
    Rewelacyjnie wygląda ten kolor na białym stole!

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny lawendowy kolorek ... serwetuchna w ecrue tez jest cudna !

    OdpowiedzUsuń
  13. o kurcze!! ta serweta jet wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Serwetka jest piękna - wzór bardzo oryginalny :) A zdjęcia ogrodowe śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjna serweta, szczególnie na tym białym stole:)
    Piękne kwiatki:)
    pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  16. serweta rewelacja...wzor cudny i kolot....zdjecia z ogrodu piekne...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  17. Same cudowności u Ciebie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Same piękności pokazałaś, ale serweta jest rewelacyjna! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. I te wszystkie cuda robisz na.... tarasie?:))))
    Fantastyczne! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Widzę, że nie próżnujesz w te letnie dni :)Piękności stworzyłaś jak zwykle i jeszcze ta biżuteria :) Brawo!
    A obrazki z ogrodu cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Serweta magiczna, no i czekam na całość tej.. zajawki szarej;) pzdr
    - Asia

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję za wszystkie miłe słowa, dziewczyny :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Serwetka robiona na drutach - mistrzostwo. Jest przepiękna, ogromnie mi się podoba - chylę czoła i ściskam cieplutko
    Marta

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Prezentowane na stronie teksty oraz zdjęcia stanowią wyłączną własność autorki, a podlegając ochronie zgodnie z ustawą o prawach autorskich i prawach pokrewnych nie mogą być kopiowane, powielane ani rozpowszechniane w żadnej formie bez zgody właścicielki.