piątek, 28 września 2012

Jesienniście :)))


Chłodne poranki i chłodne wieczory to widomy znak, że czas najwyższy zabrać się za dzierganie otulaczy, tak? :))


A zatem na dzień dobry Pani Jesieni (którą nota bene, szczerze kocham, niech jak najdłużej będzie taka słoneczna i ciepła!!) powstał Otulaczyk Numer Jeden (wraz z mitenkami) dla pewnej miłej pani. :))





Ciepła, mięciutka i puszysta wełenka Oliwia, całe dwa motki, otulacz druty nr 5, mitenki druty nr 3, a kwiatki do kompletu powstały na szydełku nr 3,5 z włóczki Klasik.






Wzór na otulacz STĄD, a poleciał TUTAJ, do przekochanej naszej Ewci, od której przyjechał do mnie z kolei przecudnej urody ślubny, słodki bukiecik!! Ewcia, dziękuję raz jeszcze. :))





Niech ci się, kochana, dobrze wszystko nosi, bo bukiet podobał się bardzo i zrobił furorę w stolicy! :)) O takie pastelowe cudeńko w tiulach od Ewy dostałam:





UPDATE:


Za pozwoleniem Ewy dorzucam kilka zdjęć z jej bloga, bo ja w tym całym zamieszaniu przedślubnym, nie popisałam się zbytnio w fotografii. ;))








********************************


A dziś jeszcze, jako że lubię i jesień i wszystkie jej kolory i robić zdjęcia też lubię, z wielką przyjemnością przyłączam się do zabawy ogłoszonej przez ANIĘ pt. Jesień w kolorach tęczy. :))




Kolorem na tydzień pierwszy jest czerwień, a zatem oto moja jesień na czerwono, proszę:










I dorzucę jeszcze kilka innych, słonecznych fotek z tarasu. Wprawdzie u mnie dookoła domu wciąż jeszcze "wystrój" nieco budowlany, ale z jesienno kolorowego szaleństwa na tarasie, pod oknami salonu oraz sypialni, nie mogłabym zrezygnować za nic. :)))






Lubię takie klimaty, lubię energetyczne kolory, lubię kwitnące wrzosy!! :))





Pozdrawiam serdecznie i życzę jak najwięcej ciepła, słońca oraz udanego weekendu! :))





14 komentarzy:

  1. ale sliczne zdjecia!
    otulaczek w bardzo soczystym, ladnym zielonym kolorze.
    A pelasie Ci kwitna, z eho ho, a moje jakas mszyca ponadgryzala z miesiac temu i teraz tak ledwo zipia, ale pare kwiatkow jeszcze maja..
    sciskam, milego weekendu
    B

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne otulacze w pięknym kolorze :) Ja też rozpoczęłam przygodę z dzierganiem ocieplaczy wszelakich ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały komplet, a kolor po prostu bajeczny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Komplecik cudowny i na pewno będzie dobrze się nosił, bo mam taki! A kwiaty w baliach szalenie mi się u Ciebie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Otulacz wspaniały i piękny ma kolorek:)
    Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny i cieplutki zestaw, aż chciałoby się otulić:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewunia wygląda w tym komplecie baaardzo stylowo!
    super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne zdjęcia a komplecik uroczy:)
    Ślę ciepłe wrześniowe pozdrowienia z uśmiechem serca*
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny komplet.
    Jesienne zdjęcia śliczne

    OdpowiedzUsuń
  10. Super ocieplacz i piękna jesień na tarasie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekny kolorek tego otulacza :) no cudo po prostu :) Zdjęcia ślicznie, aż cieplutko sie robi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu! Wyborne są Twoje propozycje do wyzwania Ani! Zdjecie z motylkiem jest po prostu fantastyczne!
    Komolecik juz widziałam u Ewuni:) Pieknie w nim wygląda!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję dziewczyny! Pelargonie kwitną wciąż jak szalone, choć już kiedy to piszę, to jest po połowie października, a one jeszcze nowe pąki mają! Są niesamowite, chyba pasuje im klimat u mnie! :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Prezentowane na stronie teksty oraz zdjęcia stanowią wyłączną własność autorki, a podlegając ochronie zgodnie z ustawą o prawach autorskich i prawach pokrewnych nie mogą być kopiowane, powielane ani rozpowszechniane w żadnej formie bez zgody właścicielki.