poniedziałek, 24 września 2012

Latto finitto ;))

Ależ ciężko wrócić, jak się tak długo nic tu nie pisało (i nie pokazywało)!! Lato mnie rozleniwiło zdecydowanie. ;))


Troszkę sobie malowałam (turkusy na topie), trochę szyłam, a resztę wakacji spędziłam w ogrodzie, nad morzem oraz w pięknych okolicznościach przyrody. :))






Zwiedziliśmy tego lata przepiękne ogrody Hortullus w Dobrzycy nad samym morzem oraz, po raz kolejny, Ogród Japoński w rodzimym Wrocławiu. :))






Ogrody tematyczne w Dobrzycy polecam każdemu amatorowi pięknych widoków, nie tylko zawodowym ogrodnikom! :))






A wrocławski Ogród Japoński... wiadomo... polecany dla poszukiwaczy ZEN. :))





Ale lato w końcu minęło i czas się zabrać za jakieś kolejne prace w domu. :))





Słonko coraz niżej świeci i coraz wcześniej zachodzi, powoli robi się chłodno... To jesień. :))




Polecam każdemu takie rozwiązanie na nadchodzące, coraz zimniejsze dni:





A ja wrzucę jeszcze moje letnie szycie i dziarskim krokiem ruszam ku jesiennym pracom. :))


Torba całkiem słusznych rozmiarów, na zewnątrz grafitowe, grubo tkane płótno, wewnątrz bawełna w brązową kratkę. Trochę po amatorsku uszyta i co się naprułam to moje, ale w końcu JEST! :))






I letnie bluzeczki, mogłabym je teraz już szyć z zamkniętymi oczami, takie to proste, robiły furorę nad naszym Bałtykiem. ;))





I na dziś to wszystko, mam nadzieję, że teraz już szybciej wrócę z jesiennymi pracami, pozdrawiam wszystkich zaglądających serdecznie, trzymajcie się CIEPŁO!! :))


15 komentarzy:

  1. Dobrze , że czujesz się wypoczęta i masz naładowane baterie:), bluzeczki i torba śliczne:)
    Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widoki fantastyczne.Gdy będę w okolicy któregoś z pokazywanych ogrodów, wdepnę na kilka chwil nacieszyć oko.
    Torby fantastyczne ale...na aniołki...na aniołki to napatrzeć się nie mogę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne fotki, piękne miejsca, a Twoje twory wcale nie amatorskie Dla mnie bomba :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Czesc Aniu!
    Piekne zdjecia, bardzo wakacyjne:-)
    pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  5. amatorsko uszyta... no taaaak... ty to potrafisz wpędzić człowieka w doła ;)
    a bluzeczki to sama wymyślałaś, czy z jakiegoś tutka?

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne klimaty :) A te garnki w kropeczki - czad!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale śliczne te garnuszki w kropeczki! :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Latto finitto:) Ma to swoje dobre strony - Annaszka wróci nam do blogowania:P:P

    P.S. Aniu wyczaiłam, że mamy identyczne klamki w drzwiach, których ja osobiście nie znoszę i mam w planach je kiedyś wymienić:P:P:P:) Ha!

    Uściski ślę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale frajdaw oglądaniu zawartości tego wpisu. Piękne widoki, piękne prace, miło że znów Jesteś.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo wam dziękuję za tak miłe powitanie, dziewczyny!! :)))

    Zimowa, zaraz ci tutka prześlę na bluzeczki, a torba to naprawdę taka amatorska, bez wykroju, bez niczego, na żywca szyta ;))


    Paulinko, mam nadzieję, że naprawdę wróciłam! I ci powiem, że ja te moje klamki bardzo lubię, są takie klasyczne z lekkim ukłonem ku nowoczesności, a ja tak mam cały dom urządzony ;))

    Buziaki i uściski, dziewczyny!!

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie,ze wrocilas. zdjecia ogrodow sliczne a koszulki pierwsza klasa. czekam na wiecej :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne fotki i wielka frajda dla mnie, miłośniczki ogrodów:)
    Torba i bluzeczki-super:)
    pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  13. Annaszko! Tak!:-) One nawet u Ciebie na zdjęciach prezentują się dużo lepiej:):P
    Ważne, że jesteś i już nam stąd nie uciekaj:P

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że maszyna do szycia poszła w ruch:)Aniu fantastyczne te Twoje "szyciowe działa". Z niecierpliwością będę czekała na kolejne:)torba fantastyczna!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Prezentowane na stronie teksty oraz zdjęcia stanowią wyłączną własność autorki, a podlegając ochronie zgodnie z ustawą o prawach autorskich i prawach pokrewnych nie mogą być kopiowane, powielane ani rozpowszechniane w żadnej formie bez zgody właścicielki.