poniedziałek, 15 października 2012

Piękna polska złota jesień :))

Ależ ciepło! Ależ słonecznie! :))


U was też taka piękna, złota jesień? :))


Na Dolnym Śląsku bajeczne słońce, temperatury prawie letnie, kwiaty wciąż kwitną i oszałamiają kolorami, a trawa zielona jak wiosną!! :))


Właśnie, a propos koloru, to w tym tygodniu w zabawie U ANI króluje kolor ZIELONY, oto więc moja zielona interpretacja jesieni:
 






A skoro mam chwilkę, aby zajrzeć na bloga, to pokażę jeszcze ostatni komplecik, jaki zrobiłam. Straszne mam zaległości w pokazywaniu tego, co robię i w zaglądaniu do was, ale jakoś niemożebnie mocno mnie czas goni tej jesieni, nie wiedzieć czemu. ;))



Najpierw powstały beżowe mitenki, długie i cieplutkie, na zamówienie do płaszczyka z rękawem 3/4: Poprawka: mitenki do kurtki skórzanej, nie wiem skąd mi się ten płaszczyk wziął! :D:D





Do tego powstał ciepły otulacz i kwiatek w radosnych kolorach, strasznie mi się to zestawienie niebieskiego i beżu spodobało, jest takie bajeczno-jesienne, świetliste, jak myślicie? ;))







Cały komplet powstał z dwóch motków Oliwii, na drutach nr 4 oraz nr 5, wzór otulacza, jak zawsze mam STĄD, a mitenki robione według ZDZID, tylko prostym ściągaczem: dwa oczka prawe, dwa oczka lewe. :)) Link do kwiatka też już kiedyś podawałam, również wciąż ten sam, wzorek STĄD.







Otulacz wyszedł tej długości co zawsze, ale nieco węższy niż zwykle, bo część wełenki poszła na dłuuuuuuuuugie mitenki, także gdybym miała robić raz jeszcze taki zestaw z dwóch kolorów, to na pewno na dwóch motkach by się jednak nie skończyło. Myślę, że potrzebne byłyby minimum trzy, bo się nieźle namęczyłam, aby włóczki starczyło; a tak całkiem komfortowo to byłoby, gdybym miała po dwa motki z każdego koloru. :))




Dziękuję, kochani, za odwiedziny i za komentarze, na koniec jeszcze moje ulubione... wiecie co... HORTENSJE! W stanie ususzonym oraz jeszcze kwitnącym. ;)))







Miłego, ciepłego i spokojnego tygodnia wam życzę! :))



13 komentarzy:

  1. Piękny komplet zrobiłaś ,ślicznie wyszło to połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne zdjecia I kolory
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. O mój komplecik :D Cudny jest.
    A mitenki do kurtki skórzanej, a nie do płaszczyka :P

    Dziękuję!!

    OdpowiedzUsuń
  4. A Annasza nie próżnuje:)
    Śliczności same!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny komplecik a hortensja pieknie sie prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  6. ta zieleń butelki jest cudowna:))))

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne kolorki ... mitenki też ładniutkie
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet nie sądziłam , ze takie kolorki razem będą współgrały:)
    Ślicznie! Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne fotki:)komplecik bardzo radosny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny komplecik. Piękne połączenie kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję dziewczyny za miłe słowa! :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Prezentowane na stronie teksty oraz zdjęcia stanowią wyłączną własność autorki, a podlegając ochronie zgodnie z ustawą o prawach autorskich i prawach pokrewnych nie mogą być kopiowane, powielane ani rozpowszechniane w żadnej formie bez zgody właścicielki.