wtorek, 13 listopada 2012

Jingle bells, jingle bells :D

Tak, tarasowy sezon przedświąteczny uważam niniejszym za rozpoczęty! :)))



Na pierwszy rzut poszły u mnie skarpety mikołajowe według projektu Tonne Finnegan. Oto zatem najpierwsza z najpierwszych, jeszcze ciepła od maszyny, uszyta z pięknego, świątecznego materiału, na czerwonej podszewce, usztywniającej fizelinie i z zieloną kokardką:






Te skarpety są dosyć duże, wejdzie do nich całe mnóstwo mikołajowych słodyczy, tutaj jeszcze z zawieszką do porównania, takiej są wielkości, gdy wiszą sobie na przedświątecznym kominku:





Mam jeszcze do uszycia co najmniej sześć, więc jeśli wam się spodobają to pokażę, jak skończę, wszystkie na raz. :))



To, co widać na obudowie kominka to z kolei pierwsze tegoroczne zawieszki na choinkę: serduszka, dzwonki, mini skarpetki oraz ptaszorki:





Dorwałam świetne, bawełniane materiałki w ciemno pomarańczową kratkę oraz w białe kropki i zawieszki są z jednej strony kropkowane, z drugiej zaś kratkowane, dla odmiany. :)) 


Nie są duże, ale za to super się prezentują zawieszone choćby na małym krzaczku:






 Również będzie ich więcej i w innych kolorach, ale na razie muszę jeszcze wykończyć jedną wielką chustę oraz szal, które powstają na prezenty gwiazdkowe. :))


I chociaż obiecałam już nie męczyć was moimi otulaczami, to raz jeszcze, mimo wszystko, pokażę turkusowy komplet, bo według mnie wyszedł naprawdę piękny i przytulaśny, z wełnianej włóczki ANDES DROPS, całe cztery motki, druty KP nr 9, wzór podwójny ryż:






Namęczyłam się, żeby uchwycić TEN kolor turkusu, ale nic z tego, w rzeczywistości jest nieco ciemniejszy i BARDZIEJ turkusowy, musicie mi wierzyć. :)) 


Do kompletu powstał kwiatek i listek na drutach KP nr 3, wzór z mojej ulubionej książki C. Crompton "Dziewiarskie ABC":





Jak wam się wszystko razem podoba? :))



Kochani, taki apel mam jeszcze na koniec: gdyby ktoś sobie życzył coś ode mnie przed Mikołajkami czy przed świętami, to proszę, piszcie już teraz, bo potem może się okazać, że czegoś nie zdążę uszyć czy zrobić w gorączce przedświątecznego amoku tworzenia. ;)))



Pozdrawiam was ciepło!



 

18 komentarzy:

  1. Zawieszki bosssskie, ja mam odłożone resztki czerwone w złote wzorki, ale Twój pomarańcz podoba mi się bardziej :)
    Skarpeta też prześliczna, ta kokardka dodaje indywidualizmu :)
    A co do fotografowania fioletów i turkusów - one są niefotografowalne, no :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Skarpeta przepieknościowa, zawieszki też. Moze znajdę czas to tez trochę takich machne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. otulacz i czapa w moich kolorach i chyba w podobnym wzorze co czapę mi robiłaś? achachach!

    fajne proste ozdóbki. tez już się wzięłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. WIEM ZE ZAZDROŚĆ TO BRZYDKA SPRAWA ALE TEJ SKARPETOWEJ TKANINY ZAZDROSZCZE - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zawieszki i bucik i czapka:) Wszystko śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj chyba powinnam się wziąć do pracy. Z większości blogów wieje świętami, a u mnie nic a nic...
    Wszystko piękne u Ciebie
    Pozdrawiam ciepło
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny blog ,podziwiam :)
    Proszę Cię,napisz mi jakim wzorem robiłas kominy,ten turkusowy i ten pomarańczowy?

    OdpowiedzUsuń
  8. Dekoracje świąteczne urocze !!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie świąteczne klimaty...

    OdpowiedzUsuń
  10. Turkus aż bije po oczach ;) Zawieszki świąteczne wyszły oszałamiająco :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak nam się podoba? Ogromnie! :) Zawieszki są przecudne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się wszystko podoba, a szczególnie zawieszki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziewczyny, bardzo dziękuję za komplementa :)))

    Zimowa, to ten sam wzór, zgadza się :))

    Gosiu, podawałam przy poprzednich otulaczach wzór, mam go stąd: http://www.ravelry.com/patterns/library/otulacz-patentowy

    Pozdrawiam! :))

    OdpowiedzUsuń
  14. O widze ze i u Ciebie swiateczna produkcja rozpoczeta :) Skarpeta jest swietna, chyba tez jakas uszyje :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj! Dawno nie zaglądałam ale mam usprawiedliwienie;-) świetna produkcja świąteczna;-) skarpeta boska! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałości zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A gdzie można dostać taki piękny materiał jak na tą skarpetę? :) pięknie wyszła, też chcę :D
    a przy okazji, bardzo ucieszyłabym się gdybyś wpadła do mnie na linky party - imprezkę z linkami, wszystkie blogerki diy itp. mogą wrzucać linki do swoich najciekawszych postów żeby inni odwiedzający mogli do nich trafić :) fajnie by było gdybyśmy się wszystkie mogły poznać (my blogerki), bo jednak bardzo ciężko takie blogi znaleźć. zapraszam!:)
    www.speckled-fawn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Prezentowane na stronie teksty oraz zdjęcia stanowią wyłączną własność autorki, a podlegając ochronie zgodnie z ustawą o prawach autorskich i prawach pokrewnych nie mogą być kopiowane, powielane ani rozpowszechniane w żadnej formie bez zgody właścicielki.