sobota, 17 listopada 2012

Ostatnie kolory jesieni :))

Ostatnie kolory w jesiennej zabawie u ANN to granat i fiolet, a zatem finiszujemy. :))


Kolor granatowy w moim koszyku z robótkami widać tylko w pochmurne dni, w słoneczku te kolory są całkiem inne ;))





Ale bardzo mi się podoba ten powyższy "look" burzowej chmury gradowej w wiklinowym koszu. :))



Natomiast fiolet jesienny najlepiej oddaje pole zimowitów kwitnące pod drzewami oraz moje ukochane, fioletowe marcinki, które mogłabym posadzić WSZĘDZIE ;)))





Dziękuję Annie i wszystkim uczestniczkom za świetną zabawę, z chęcią wezmę udział również w kolorowaniu zimy, wiosny, czy lata, bo ja bardzo lubię KOLORY, chyba tak naprawdę wszystkie. :)))


10 komentarzy:

  1. Cudnie fioletowo - kwietny dywan :D
    Ściskam ciepło w niedzielny ranek i zapraszam na candy u mnie
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. Uweilbiam marcinki, to takie wdzieczne kwiaty i maja cudowne kolory! Sliczne zdjecia Aniu
    milej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ziemowitów nie mam w ogrodzie ale marcinki owszem jak tu nie kochac jesieni w takich kolorach? pozdraiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, taki koszyk to bym przygarnęła... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak to juz koniec zabawy u Ani, wielka szkoda, ale tez mam nadzieje na kolejne edycje :)
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  6. Włóczki w koszyku, cudne:) Moje kolory:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne fiolety, miłe dla oka:))

    OdpowiedzUsuń
  8. 'look' rzeczywiscie wspanialy! tez to lubie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Prezentowane na stronie teksty oraz zdjęcia stanowią wyłączną własność autorki, a podlegając ochronie zgodnie z ustawą o prawach autorskich i prawach pokrewnych nie mogą być kopiowane, powielane ani rozpowszechniane w żadnej formie bez zgody właścicielki.