czwartek, 6 grudnia 2012

Pada śnieg, pada śnieg, dzwonią dzwonki sań! :)))

Jest mrozik i pada śnieg! Chcę tego śniegu, jeszcze i jeszcze!! Jeśli utrzyma się do świąt to wreszcie będą bajkowe klimaty, takie jakie na święta być właśnie powinny! :))


Nie wiem od czego by tu dzisiaj zacząć... Hmmmm...? Może karteczki na pierwszy ogień? 







Kartki są naprawdę duuuuuuuuuże, formatu złożonego A4, bo to tak zwane "pokazowe". Za kilka dni idę do szkoły syna robić z jego klasą świąteczne karteluchy, musiałam więc szybciutko sklecić kilka "przykładów" dla sześcio- i siedmiolatków, aby wiedziały jak się do tego zabrać. :))





Papierów użyłam z kilku różnych kolekcji, w tym nawet pożółkłych kart ze starej książki, dodatków całą moc przysłała mi kochana COLORINA, aż się za głowę złapałam, jak zobaczyłam tę pakę ze wszystkimi kartami, wzorami z wykrojników i cudeńkami!! Dziękuję, Elu, raz jeszcze, jesteś kochana, dzieci będą przeszczęśliwe (ja też)!! :))





Nie są to oczywiście żadne wyrafinowe kartki, takie, jakie tworzą dziewczyny scrapujące, ale mam nadzieję, że atmosferę świąt jednak wprowadzą, a dzieciaczki znajdą w nich jakąś inspirację do zrealizowania własnych pomysłów! :))





Ostatnia kartka, mikołajowa, pozuje wraz z Mikołajem zrobionym przez kuzynkę mojego męża z formy styropianowej i chyba miliona cekinów i koralików wbijanych na szpileczkach! Jestem nim po prostu ZAUROCZONA, dostałam go na mikołajki!! :))






Jaką trzeba mieć cierpliwość, aby takie coś stworzyć, to nawet myśleć nie chcę! Szczegóły dopracowane idealnie z każdej strony, i misiek pod pachą i worek z prezentami, a te okularki... ach!! :))





Kuzynka mojego męża robi też piękne bombki origami, dostałam od niej niezły zbiór w różnych kolorach za to, że zrobiłam jej ciepły otulacz na zimę. :))




Niektóre ze sznureczkami wprost do powieszenia na choinkę, inne do samodzielnego wykończenia, chyba im dokleję jakieś koraliki czy coś, jak przystało na "srokę". ;)))






A tu już moja i dzieci radosna twórczość z inspiracji ILI: zawieszki ze starych kart i nut, mam nadzieję, że jeszcze coś nam się uda w tym stylu zrobić do świąt, bo bardzo mnie pociąga choinka w klimacie retro. :))






And last, but not least, komplecik jaki wykonałam ostatnio na drutach dla córeczki mojej koleżanki, trzyletniej Zosi, czyli sweterek z duuuuuużym golfem (sporo się rozciąga)... :)))





... z bajecznie kolorowej i przepięknej Araucanii, ciepły, mięciutki i sprężysty, z zawijanymi brzegami na dole... :))





... Ale to nie wszystko, bo do sweterka powstał kapturek z tej samej wełny, który nie wiedziałam jak sfotografować (też z zawijanymi brzegami)...




... A będzie on tworzył komplet ze sweterkiem mniej więcej w ten sposób:






Dziś już leci do nowej właścicielki i mam nadzieję, że na żywo spodoba się tak samo, jak na zdjęciach, które, nota bene, naprawdę nie oddają jego całego uroku (tym bardziej, że światło takie kiepskie!)!! :))



Włóczka Araucania wytwarzana jest przez chilijskich rzemieślników i artystów tradycyjnymi metodami, bez użycia żadnych sztucznych domieszek, często ręcznie przędziona, ręcznie farbowana, to jedna z najbardziej tradycyjnych i naturalnych włóczek na świecie! A do tego komplecik zrobiony jest oczywiście ręcznie, więc można powiedzieć, że taki wyrób to właśnie jest 100% hand made!


Sweterek z golfem zrobiony został na drutach KP z żyłką nr 4, rękawy metodą magic loop, a ściągacze na drutach KP nr 3, wzór własny, metodą prób i błędów, na rozmiar między 96 a 104 cm. Kapturek został zainspirowany wzorem poncza ze strony DROPS, a zrozumiany i przetłumaczony dzięki kochanej M., dziękuję raz jeszcze za pomoc! :))



Na ten niewielki komplecik poszły aż cztery motki Araucanii Milodon (100 gr / 184 m):




Pozdrawiam wszystkich serdecznie i przedświątecznie, życzę śniegu (tym, co lubią), słoneczka (tym, co lubią) oraz dużo spokojności i radości w tym zabieganym, intensywnym czasie. :))






 Nasz nowy członek rodziny też was serdecznie pozdrawia!! :))




:)))


P.S. Czy u was był już dziś Mikołaj? Ja na swojego jeszcze chwilę czekam. :))

 

19 komentarzy:

  1. Karteczki są prześliczne:)Prezenty już były:)I jestem z nich bardzo zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko śliczne :)
    A Mikołaj - Mistrzostwo :)
    Ściskam ciepło
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. Same cudowności u Ciebie. Kartki świetne, Mikołaj to jakies mistrzostwo, Sweterek jak marzenie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartki są piękne!!!
    Bombki tez mi się bardzo podobają:)

    Pozdrawiam i zapraszam w moje skromne progi:)
    http://kraina-suriart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te kartki,a mikołaj dech zapiera,bardzo mi sie podoba sweterek,ten dodatek w postaci kaptura,to rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczki wyszly slicznie, mikolaj to prawdziwe cudenko:)) a sweterek z kapturkiem bajeczny:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczki prześliczne :)Piękny klimat:)Ślę grudniowe pozdrowienia z uśmiechem serca i nutką zimowego słoneczka*
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. podziwiam wszystko!!!
    całusy dla kociaka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartki są super, a komplecik wyszedł pomysłowy i fantastyczny! Podrap nowego/ą za uszkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny sweterek, w sam raz na panującą pogodę za oknem. Mikołaj to majstersztyk:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko cudne ale nie proś o snieg dopóki nie przywioze dzieci z lotniska ok?
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale wspaniałości pokazałaś. Karteczki śliczne, sweterek i kaptur przesłodkie, bombki takie inne i bardzo ciekawe.A Mikołaj przeuroczy - wiem ile czasu wymaga to przyszpilanie cekinów, bo robię z wnuczętami bombki cekinowe.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne karteczki.
    Mikołaj u mnie był, sama sobie zrobiłam

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że ikea rulesss... u mnie też ale moja szafka jakoś nie zbyt estetyczna przy Twojej... z kartek najbardziej mi się podoba ta w paski i wcale nie widać żebyś odstawała od zaangażowanych skraperek. Sweterek cudo a w szczególności kaptur... sama nie wiem czemu jeszcze takiego nie mam... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ ty zdolniacha jesteś!!!!Kartki są przepiękne!!!!Golf az dech zapiera!!!! A Mikołaj kuzynki no po prostu bomba!!!!pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze nie widziałam tak pięknych kartek. Zapraszam po wyróżnienie. http://iamhungryforideas.blogspot.com/2012/12/moje-pierwsze-wyroznienie_9.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Super karteczki ;-) zresztą cała reszta również. Podziwiam też tego Mikołaja - misterna robota ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świeczki-jabłka są najlepsze na świecie! Gdzie je znalazłaś?

    Przy okazji zapraszam do mnie na candy: http://www.wnetrzazewnetrza.pl/2012/12/konkurs.html
    Zostało tylko kilka godzin na zapisy :) Także zachęcam do udziału! Bo nagrody naprawdę bardzo apetyczne... sama zobacz!

    OdpowiedzUsuń
  19. Pozdrowienia dla Kici :)
    Świetny kolor ma komplecik z dużym glofem :) Takie bombeczki origami, dawno temu, w rozmiarze XXL zrobiłam na wystrój sali weselnej, naszej, miłe wspomniania przywołują.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Prezentowane na stronie teksty oraz zdjęcia stanowią wyłączną własność autorki, a podlegając ochronie zgodnie z ustawą o prawach autorskich i prawach pokrewnych nie mogą być kopiowane, powielane ani rozpowszechniane w żadnej formie bez zgody właścicielki.