środa, 19 grudnia 2012

Przedświątecznie na tarasie ;))

Jak tam u was? Wszystko gotowe do świąt? U nas zostały już tylko kwestie kulinarne: jakiś bigos, wędliny, śledzie, sałatki, pierniki... i te inne sprawy. No i ubranie choinki! ;))


Dużo nie mogę dziś pokazać, bo większość rzeczy ostatnio przeze mnie zrobionych to prezenty gwiazdkowe, także nie chciałabym uprzedzać obdarowywanych. ;)) 


Ale mogę za to pokazać co się działo karteczkowo! Bo działo się!! Cały dzień i pół nocy zajęło mi stworzenie ponad 30 kartek świątecznych, z czego część wyleciała z domu bez zdjęć, bo po prostu nie zdążyłam. ;)) 


Ale trochę się załapało na fotki, oto zdjęcie grupowe w miejscu pracy:


 

I w podgrupach (nie wiem czy to zniesiecie) ;)))





















I największe z tej gromadki, formatu złożonego A4:

 





Wszystko już zdąża wraz z życzeniami do adresatów! :))


W tym miejscu chciałabym najserdeczniej podziękować JOLI za to, że tak pięknie dzieli się z nami świetnymi napisami-stempelkami własnego projektu, jak widać, korzystałam z nich z wielką przyjemnością!! :))



Jeśli chodzi o karteczki to byłam też na zajęciach z dziećmi z klasy I w naszej szkole. Niesamowite dzieciaki! Pewnie wszyscy tak piszą, ale nasza klasa jest naprawdę świetna! Maluchy 6 i 7-mio letnie miały tyle pomysłów, inwencji twórczej, zapału, cierpliwości i chęci do pracy, że gdybyśmy mieli jeszcze kolejne dwie godziny karteczkować to pewnie poszłoby by im to bez problemu. ;))


Zdjęć z zajęć nie posiadam, bo byłam mocno rozrywana, ale raz jeszcze chciałam w tym miejscu podziękować COLORINIE, która tak hojnie podzieliła się z nami swoimi pięknymi kształtami z wykrojników i wszystkimi przydasiami! Dzieci wykorzystały co tylko się dało! :)) 


Kolekcja dziecięca 2012:




I na koniec jedna bombeczka, bo nie mogłam się powstrzymać między myciem okien a pakowaniem prezentów!! 







Wzór ze strony DROPS, aczkolwiek oczywiście nie byłabym sobą, gdybym czegoś nie zmieniła! Moja bombka jest robiona na 5 drutach i ma 4 powtórzenia wzoru, nie 3, jak na stronie Drops'a, tak mi się wydawała bardziej bombkowata. ;))) Druty drewniane nr 3, kordonek VIC (świetnie się nim robi) i ze 2 godzinki pracy. :))


Po śniegu zostało u nas już tylko wspomnienie, także czas się brać za pieczenie pierniczków, żeby nieco nadwątlony klimat świąteczny podźwignąć trochę. ;)) Przepis mam fajny, stosuję go od 8 lat, a pierniczki są miękkie od razu po upieczeniu! Spokojności w ten przedświąteczny czas wam życzę! :))



 

16 komentarzy:

  1. Aniu ale się napracowałaś z tymi kartkami! Szalona kobieta!:D
    Bobmka urocza, skradła moje serce... o rany i na 5 drutach dziergana, szok.
    Aniu Tobie również spokojności życzę przed świętami!
    Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczki jedna w drugą boskie a przed bombką chylę czoła:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ladne kartki i cudowna welniana bombeczka:-)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie hurtowo! Piękne wszystkie, a zajecia z dzieciakami na pewno były fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogrom pracy włożyłaś w kartki.Cudowne są , a i bombka ogromnie mi się podoba:)
    U mnie też zimy nie ma , więc ratowałam nastrój zimowy i świąteczny zawieszeniem śnieżynek szydełkowych i frywolitkowych na oknie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna kolekcja i uwielbiam Twoje szydełkowe bombki:)cudne sa:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ jesteś utalentowana, karteczki są cudowne, naprawdę przyciągają wzrok i gdyby mnie ktoś taką obdarował byłabym szczęśliwa. Piękne! Zwłaszcza te z ptaszkami. O bombce nie wspomnę, dla mnie to juz wyższa szkoła jazdy!

    OdpowiedzUsuń
  8. kartki są przecudne!! taką to bym chciała dostać :) Radosnych przygotowań Ci życzę!! u nas tez już tylko kulinaria zostały :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie tu u Ciebie:)
    Bomba dziergana wymiata:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne te karteczki na Święta :))
    bombka cudowna

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniałe kartki sama nie wiem która ładniejsza!!!:)A bombka cos niesamowitego - wspaniała!Pozdrawia serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. o jakie piękne :) też bym chciała dostac taką karteczkę, jedna ładniejsza od drugiej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przesliczne karteczki a dzieciaczki ze szkoly bardzo zdolne ,cudna kolekcje stworzyly:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  14. Kartki są niesamowite!!!a prace dzieci fantastyczne! Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem pełna podziwu dla Twojej twórczości kartkowej,ilości i różnorodności:)Super!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka cudowna kolekcja kartek świątecznych. Bombeczka wełniana jest piękna.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Prezentowane na stronie teksty oraz zdjęcia stanowią wyłączną własność autorki, a podlegając ochronie zgodnie z ustawą o prawach autorskich i prawach pokrewnych nie mogą być kopiowane, powielane ani rozpowszechniane w żadnej formie bez zgody właścicielki.