niedziela, 6 stycznia 2013

Nowego roku początek :))


Nowego roku nastał miły początek, czas zatem na nowy kalendarz! :))




Taki tam sobie wyklejaniec, ale od razu przyjemniej się w torebce nosi. :))


Generalnie czas również na jakieś postanowienia noworoczne chyba, hę? :D:D



(grafika z sieci, autor mi nie znany)


I szybkie wspomnienia po-świąteczne. Bo jak już rozebrałam tę choinkę, to i wreszcie miałam czas obfocić cały ten świąteczny udzierg, proszę, od mini do maxi:








Troszkę się zdeformowały wisząc na choince, ale to nic, na kolejne święta mocniej je wykrochmalę po prostu.


Doszłam też do wniosku, że chyba w oknach sobie porozwieszam te śnieżynki i gwiazdki, bo za oknami nic a nic zimy u nas nie widać... Wiosna, panie, na całego!


W dodatku na kuchennym oknie zakwitły też pierwsze hiacynty, hodowane od jesieni z cebulek (cebulki leżały 3 tygodnie w lodówce i potem posadziłam je do doniczek):




Choinkowo to jeszcze kilka szytych ozdóbek tegorocznych pokażę:




Z jednej strony krateczka biało czerwona, z drugiej biało beżowa, całkiem fajnie wyglądały wśród igieł.





 I na koniec obie drutowe bombeczki razem, czyli awers i rewers. :D




Dziękuję wszystkim pięknie za przemiłe życzenia świąteczne i noworoczne, dziękuję również za piękne karteczki, które nota bene, nasza kochana poczta dostarczyła mi dokładnie 4 stycznia, wszystkie HURTEM. ;))





Podziękowania specjalne dla Patrycji, Kasi K., Beatki, Doroty, Magdy, Ewuni, Eli i Kasi P. Jesteście kochane!! Dla was:




Pozdrawiam wszystkich zaglądających serdecznie! :))

 

11 komentarzy:

  1. Śliczne szydełkowe gwiazdki, super bombki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko u Ciebie piękne i szydełkowe gwiazdki i drutowe bombki.
    Ja też choinkę rozebrałam i już zdążyłam ją wkopać do gruntu;-) W tym roku jestem ekspresowa;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie choinka o dziwo w tym roku jeszcze się nie obsypuje, więc jeszcze sobie postoi. Cebulki hiacyntów też miałam w lodówce, niestety pogniły i musiałam wyrzucić:(

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny wysyp gwiazdeczek...
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne rzeczy porobiłaś na choineczkę i nie tylko. Sądzę, że w przyszłym roku podwoisz swoją kolekcje. Ech ta nasza poczta hihi. Pozdrawiam AGA

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne gwiazdeczki, w oknie będą cudnie wyglądały.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe te misterne gwiazdki. Życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku. Jola

    OdpowiedzUsuń
  8. te postanowienia noworoczne sa świetne!:)gwiazdeczki cudne ile wzorów!:)Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gwiazdki mnie zachwyciły! Chociaż krateczkowe twory również niesamowite. Pozdrawiam cieplutko :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana bardzo Ci chciałam podziękować za cudną świąteczną kartkę :) Wiem, wiem, że już połowa stycznia :P, ale ostatnie 3 tyg leżałam z grypą i dopiero teraz nadrabiam zaległości :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. masz talent kochana ,,, gwiazdki z choinki prze .... piekne to malo powiedziane

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Prezentowane na stronie teksty oraz zdjęcia stanowią wyłączną własność autorki, a podlegając ochronie zgodnie z ustawą o prawach autorskich i prawach pokrewnych nie mogą być kopiowane, powielane ani rozpowszechniane w żadnej formie bez zgody właścicielki.