środa, 16 stycznia 2013

Styczniowe day by day...


Styczeń mija dzień po dniu... Do kalendarzowej wiosny zostało jeszcze 63 dni, ale dni wyraźnie się już wydłużają i lżej robi się na duszy. :)))


Wreszcie spadł u nas śnieg i się jaśniej za oknami zrobiło, mogę więc zaprezentować dwie firanki, które powstały u mnie ostatnimi czasy. :))


Pierwszą zrobiłam jeszcze jesienią, motyw w różyczki, wymiary 32 x 140 cm, pokażę zdjęcia robione z zewnątrz i od wewnątrz:





W sam raz na łazienkowe okno! Poszły niecałe 3 motki kordonka Muza, szydełko nr 1,25, około 2 tygodni pracy, wzór gdzieś z sieci.




Druga firanka na drugie łazienkowe okno, wymiary 38 x 132 cm, tym razem motyw kwitnących lilii:





Kordonek Maxi, szydełko 1,5, też około 2 tygodni pracy, wzór z sieci. Przyznam, że tym kordonkiem robiło się i szybciej i przyjemniej, także jeśli chodzi o zazdrostki czy firanki to na pewno będę odtąd preferować Maxi. Muza jest świetna, ale raczej na serwetki czy frywolitki. :))





Zdjęcia są jakie są i lepsze nie będą, dopóki nie zaświeci słońce. ;))


A przy okazji pokazywania łazienek, pochwalę się też dywanikiem, który zrobiłam z jakiegoś konopnego sznurka. To był recykling 100%, córka spruła mi starą torebkę sznurkową, a ja pozszywałam nitki i machnęłam takie kółko:




Średnica 50 cm, szydełko nr 8, a egzamin zdaje na piątkę z plusem, wielokrotnie już prany i suszony w suszarce, nie zmienia ani koloru, ani kształtu. Lubię to! ;)))


Życzę wszystkim udanych ferii i dziękuję za odwiedziny. :))


21 komentarzy:

  1. Piękne,bardzo,bardzo lubię takie ręczne prace.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne firaneczki :-)
    Pięknie wyglądają okna tak ubrane :-)
    Obydwa wzory śliczne :-)
    Chodnik rewelacyjny. Świetny :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Firanki szok, jakie piękne. Zjawiskowe!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne firany a taki ywanik też mam w planach zrobić ale weny jakoś w tym roku brak:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne ale ta pierwsza to CUUUDNA jest !

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham wzory siatkowe i ostatnio mam bzika na punkcie zazdrostek...
    pięknie je wydziergałaś
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Firanki bardzo mi się podobają. Zazdroszczę Ci cierpliwości do małego szydełka. Ja mam chyba za sztywne ręce do takich delikatnych robótek. Moje kordonki ciągle przesiadują w koszyku i czekają na swoją wielką chwilę.
    Sznurkowe wyroby to co innego, bardzo lubię i chętnie się nimi otaczam.
    Pracowity ten Twój styczeń!!!!:))))

    Pozdrawiam
    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne - jestem pod wrażeniem :)))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Super okna wyglądają z takimi ozdobami. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj Anka jak ja Ci zazdroszczę talentu :)
    Moja babcia robiła takie cuda i ja cały czas mam nadzieję, że kiedyś i w moim mózgu ta komórka odpowiedzialna za szydełkowanie się uaktywni :P

    Buziole

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczerze podziwiam szydełkowe umiejętności:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam róże na szydełku

    OdpowiedzUsuń
  13. O,żesz! Myślalam, że blogi pomyliłam, takie tu zmiany. :)))
    Firaneczki śliczne! Aż mi wstyd, że sobie jeszcze takich nie zrobiłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze będę z zachwytem oglądać twory twoich rąk! Tym bardziej, że ja sama nie potrafię nawet trzymać drutów czy szydełka. Wspaniałe te firanki!

    OdpowiedzUsuń
  15. O jej ale pracowita pszczółka z Ciebie !!!
    Tyle wspaniałości stworzyłaś !!!
    Aż oczu oderwać nie mogę...
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękności :) Z szydełkiem jestem na bakier, więc tym chętniej cieszę oczy.

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo lubie takie ręczne robótki...a to sznurkowe cudo jest dla mnie super!!!!:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Urocze firaneczki a chodnik bardzo mi się podoba. Nie tylko eco, jeszcze praktyczny i klimatyczny.
    Cieplutko pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczności ^^ i bardzo fajny pomysł na dywanik :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Prezentowane na stronie teksty oraz zdjęcia stanowią wyłączną własność autorki, a podlegając ochronie zgodnie z ustawą o prawach autorskich i prawach pokrewnych nie mogą być kopiowane, powielane ani rozpowszechniane w żadnej formie bez zgody właścicielki.