środa, 23 stycznia 2013

Szukam wzoru na serwetę!!

Dziewczyny i chłopaki, pomocy! :))


Szukam pilnie wzoru, a raczej opisu do serwety z tej gazetki:




 Jest to "ANNA" numer 1/1998, a konkretnie chodzi o "Ażurową serwetę", tę na zdjęciu po lewej stronie.


Serwetę tę, czy raczej obrus, robiła kiedyś i pokazywała u siebie Lacrima, o TUTAJ, mam do niej schemat od Marzenki, niestety, nie ma tam opisu i już drugi raz pruję wszystkie początkowe 22 rządki, bo coś mi nie wychodzą te narzuty na początku i na końcu każdego raportu... :((


Jeśli ktokolwiek widział, ktokolwiek wie... proszę o pomoc! W razie czego mój mail jest widoczny na pasku bocznym bloga, z góry dziękuję za każdy odzew! :))


Pozdrawiam mroźno, ale serdecznie! :)))


UPDATE:


Wzór i opis już mam, bardzo dziękuję wszystkim zaangażowanym za pomoc, a szczególnie serdecznie dziękuję kochanej GOSI za przysłanie mi pakietu pięknych gazetek z wzorami serwetek i obrusów na drutach!!! :)))
 


13 komentarzy:

  1. Wysłałam ci linki na pocztę, może wśród nich znajdziesz schemat.

    OdpowiedzUsuń
  2. Po południu wrzucę na fb - skaner mi się zbuntował, w pracy spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj.Mam tą gazetkę,jeśli chcesz to Ci ją przyślę.Przyślij mi swoje dane.Pozdrawiam Gosia.

    OdpowiedzUsuń
  4. O widzę,ze już dziewczyny mnie uprzedziły ;-) szykuje sie piekna serweta!
    Zapraszam do nowej odsłony mojego bloga;-)pozdrawiam Magda Góra
    http://szyciownia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrze, że masz już pomoc bo niestety nie mam tej gazetki
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez chciałam pomóc , ale widzę ,że dziewczyny mnie wyprzedziły , a juz myślałam ,że załapie sie na darmowy kurs robienia takich cudnych serwetek ,nie mam glowy do opisów a bardzo bym chciałą umiec robić , pozdrawiam i czekam na efekty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyny, najserdeczniej dziękuję za całą pomoc i za szybki odzew!!! Mam nadzieję, że kiedyś będę się mogła wam odwdzięczyć. :))


    Gosiu, napisałam maila. :))

    OdpowiedzUsuń
  8. A nie mówiłam że znajdzie się jakaś dobra dusza?:)
    Teraz czekam na obrus.
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  9. Lacrima, mówiłaś, mówiłaś, dziewczyny są po prostu KOCHANE!!! Zaraz kończę córce sweter i biorę na druty obrus! :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam po wyróżnienie http://maxii-aga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam do mnie - po wyróżnienie:) Ciekawa jestem Twoich odpowiedzi:)
    http://violetowewloczki.blogspot.com/2013/02/wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam ta annę, jeżeli jeszcze aktualne

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziewczyny, dziękuję za wyróżnienia, postaram się je odebrać na dniach :)

    JAGA, bardzo dziękuję, już mam tę gazetkę :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Prezentowane na stronie teksty oraz zdjęcia stanowią wyłączną własność autorki, a podlegając ochronie zgodnie z ustawą o prawach autorskich i prawach pokrewnych nie mogą być kopiowane, powielane ani rozpowszechniane w żadnej formie bez zgody właścicielki.