poniedziałek, 25 marca 2013

Przedświątecznie Wielkanocnie :))

Tydzień do Świąt, a u mnie remont kuchni wciąż w lesie... Ech, co robić, pozostaje tylko się uzbroić w cierpliwość i czekając coś tworzyć! ;))






Mój drugi w życiu wianek! Pierwszy był bożonarodzeniowy, ale taki sobie wyszedł, więc nie pokazywałam. Ten zaś wydaje mi się już całkiem, całkiem. ;)) 


Środek ze słomy, całość obwiązana szerokimi paskami materiału, do tego gąska, pisanki w nutki, kwiatek szydełkowy, piórka i już. :))



 

Jak Wam się widzi? ;))


Powstały tez kolejne dwie serwetki, wzory z "Anny", druty KP nr 2,5, kordonek ten sam co poprzednio. :))







Jestem po twórczych zajęciach z dziećmi w szkole, tym razem robiliśmy pisanki decoupage'owo - cekinowe, dzieciaki były super i prace wyszły nam niesamowite, brawo klasa I a!! :))




A to już jedna z moich tegorocznych pisanek, wydmuszka z kaczego jajka, dwuskładnikowy crackle, złota porporina i już, taka prosta:




Gęsie wydmuszki jeszcze niedokończone, muszę im jakieś ozdobniki w miejsce dziurek wstawić i też będę mogła pokazać. :))


A tymczasem karteczki, trochę ich powstało w tym roku, część jeszcze z 2012:








I część kartek bardziej vintage, grafiki z kilku różnych popularnych stron z grafikami, trochę dodatków, papier wizytówkowy w kolorze ecru i gotowe:









Zamęczyłam? Ciekawe kto dotrwał do końca? ;))




Spokojności w tym przedświątecznym GOTOWANIU SIĘ, kochani!! :)) Trzymajcie się ciepło!


 

8 komentarzy:

  1. Piękne rzeczy tworzysz:)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Same śliczności,wianek uroczy,serwetki prześliczne ,jajka i karteczki rewelacyjne.Pozdrawiam cieplutko choć za oknem -10.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczności , fajne te szydełkowe wyroby , a poza tym wszystko przepiękne ...zdolna kobieta , pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne ozdoby. Serwetami robionymi n adrutach jestem oczarowana. Przyznam się bez bicia, że żadnej kartki wtym roku nie wykonałam:( Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Serweta przepiękna! Wianek też, a kartki przesłodkie!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne prace ... bardzo lubię szydełkowe serwety niestety... nie umiem ich robić

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj.
    Jestem u Ciebie po raz pierwszy, ale podoba mi się:-)
    Wianek jest bardzo całkiem- całkiem:-) czyli cudny, podobnie jak kareczki świąteczne i serwetki .
    Nigdy nie robiłam serwetek na drutach, ale wydają się bardziej delikatne i zwiewne. Piękne.
    Pozdrawiam serdecznie. Iwona

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Prezentowane na stronie teksty oraz zdjęcia stanowią wyłączną własność autorki, a podlegając ochronie zgodnie z ustawą o prawach autorskich i prawach pokrewnych nie mogą być kopiowane, powielane ani rozpowszechniane w żadnej formie bez zgody właścicielki.