czwartek, 28 marca 2013

Radosnego Alleluja!! :))

Zdrowych i pogodnych świąt, 
wesołego Alleluja, kochani! :))




Mam wreszcie swoje wymarzone, wytęsknione pisanki decu! Komponowałam i lakierowałam je dwa tygodnie, ale musiałam je mieć na te święta!! ;)))


Podstawą są wydmuszki gęsie, lakier półpołysk, a motywy serwetkowe przeróżne, jakie mi tylko wpadły w oko. ;)) 


Kwiatowe:
 





Ogrodnicze:






(jak widać jedna pęknięta, nie zachowałam należytej ostrożności na początku pracy, ale i tak ją lubię!)


Słodkości (z prawdziwymi bursztynami na końcówkach, ulubiona przez moje dzieci):





I jeszcze trochę kwiatów (moja ulubiona):






Prawie jak Faberge, z motylami i spękaniami ;)))





I trochę retro, trochę vintage (ta pisanka najbardziej spodobała się mojemu mężowi!) :)))





A jak już wyjęłam mój warsztat do malowania to powstała od razu szafka na klucze i wieszaczek do przedsionka, zdjęcia strasznie niedoświetlone, ale jaką mamy pogodę za oknem, to każdy widzi... W każdym razie na żywo ta szafeczka i wieszak są BIAŁE! ;))






Do zobaczenia po świętach! :))



 

29 komentarzy:

  1. Wszystko piekne, mnie do gustu przypadly najbardziej wydmuszki z motylkami
    weoslych swiat Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne pisanki a szafeczka i wieszaczek śliczniutkie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisanki po prostu PIĘKNE!!!!! a zwłaszcza ta różami.
    Wesołego Alleluja dla całej Twojej rodzinki.
    Dana

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie jaja piękne! Najbardziej podobają mi się te z motywem ogrodniczym.
    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne pisanki i klucznik.
    Radosnych Świat Wielkiej nocy

    OdpowiedzUsuń
  6. Jajka przecudne.
    Tobie również wesołych Świąt.
    Ola.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękności!!!!!!!!
    Jestem w szoku! Są wspaniałe i te kolory...bajka

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne jajca zmajstrowałaś! Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrowych, spokojnych świąt !
    wspaniałe prace...

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne pisanki:) Z pewnością ocieplą te zimowe święta!
    Aniu Tobie również Zdrowych i Spokojnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  11. Annaszo, dziękuję za życzenia. Wam również przesyłam ciepłe myśli z okazji Wielkanocy! Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne jaja! Moje ulubione to spękane z motylkiem :) Szafeczka i wieszaczek też śliczne :)

    Wesołych!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdrowych,radosnych świąt!
    Przepiekne pisanki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczności :)
    Dziękuję za odwiedziny i dobre słowo

    Pięknych i pełnych Miłości Świąt

    Ściskam ciepło
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałabym złożyć Tobie
    serdeczne, słoneczne i gorące
    życzenia:

    Niech to będzie dobry, owocny, rodzinny czas...

    :***

    Piękne decu! Kwiatowe bajeczne...

    OdpowiedzUsuń
  16. Spokojnych, radosnych i rodzinnych Świąt:)
    Jestem zauroczona Twoimi pisankami:)
    Szafeczka i wieszak śliczne!
    Pozdrawiam cieplutko:).

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdrowych, Pogodnych Świąt Wielkanocnych,
    pełnych wiary, nadziei i miłości.
    Radosnego, wiosennego nastroju,
    serdecznych spotkań w gronie rodziny
    i wśród przyjaciół
    oraz wesołego "Alleluja"

    OdpowiedzUsuń
  18. Pisaneczki urocze !!!

    Życzę Tobie i całej Twojej rodzinie wszystkiego co najlepsze na ten świąteczny czas !
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu, ile pracy włożyłaś w te pisanki!!!
    Pięknie wyszły, Radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdrowych, Pogodnych Świąt Wielkanocnych,
    przepełnionych wiarą, nadzieją i miłością.
    Radosnego, wiosennego nastroju,
    serdecznych spotkań w gronie rodziny i wśród przyjaciół
    oraz wesołego "Alleluja".

    Wszystkiego dobrego życzy Gosia

    Peninia♥♥♥
    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślę życzenia pogodnych ,radosnych i spokojnych świąt Wielkiej Nocy,mokrego dyngusa i odpoczynku w rodzinnym gronie :) PS. Cudowne rzeczy u Ciebie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdrowych, spokojnych i wesołych Świąt Wielkanocnych oraz mokrego dyngusa!!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale świetne pisaneczki -Wesołego Alleluja.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdrowych i pogodnych Świąt Wielkanocnych życzę.

    OdpowiedzUsuń
  25. WITAJ
    Dziekuje za odwiedziny i słowa, słowa, słowa. Wiesz ja całkowicie zlikwiduje te szmaty- bo mnie juz wkurzją maksymalnie. Nie bede kupowac tego drugiego bo jego cena jest o 5 razy wieksza niz tego plastkiku ;-( plastik może zostawie tylko na obrzezu klomba-choć dzis juz go ciałam. Na pewno tej dugiej szmaty nie- Czekam az mój mąż pojedzie do Polski i kupi mi z 20 worków kory- to wtedy zmienie koncepcje. Na razie jestem ofoliowana. Pozdrawiam - dziś bukszpanowo
    H

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Prezentowane na stronie teksty oraz zdjęcia stanowią wyłączną własność autorki, a podlegając ochronie zgodnie z ustawą o prawach autorskich i prawach pokrewnych nie mogą być kopiowane, powielane ani rozpowszechniane w żadnej formie bez zgody właścicielki.