wtorek, 12 marca 2013

Wiosenna La Chusta ;))

Witajcie w to śnieżne i mroźne popołudnie, kiedy to wiosna spłatała figla, pokazała pierwsze promienie słońca, rozwinięte krokusy i pączki na drzewach...... i się zwinęła. ;))) Czyli jeszcze troszeczkę trzeba cierpliwość poćwiczyć... ;) Ale wam powiem, że dziś na spacerze z psem po polach widziałam lecącego BOCIANA! I masa gęsi wraca z południa! Czyli nie jest źle.


A tymczasem... wiosnenna La Chusta w sam raz na obecną aurę:





Wzór chusty to ASHTON SHAWLETTE, lecz u mnie ze skróconą bordiurą, bo chciałam żeby chusta była krótsza, bardziej pod szyję, niż do zamotania się w całości. ;))






Włóczka to ARROYO firmy Malabrigo, ręcznie farbowana wełna merino superwash, niebywale mięciutka i dość wydajna, bo na całą chustę o wymiarach 170 x 75 cm poszedł tylko jeden motek 100 g. Robiłam drutami KP nr 5, stąd takie fajne, duże ażury (zazwyczaj te cienkie wełny robię "czwórkami").








 A do porannej kawki zrobiłam wiosenne podkładki:






Włóczka to cieniowana, merceryzowana bawełna MIYA firmy Altin Basak, dostałam kilka motków od koleżanki, miały być na coś innego, ale skusiłam się jednak na takie kwiatuszki. ;)) Szydełko nr 2, jeden wieczór pracy.






Szybkiej wiosny, kochani i do przeczytania! Idę poodwiedzać wasze blogi, bo strasznie się zaniedbałam w tej kwestii, wybaczcie! :))


17 komentarzy:

  1. Bardzo lubię ręcznie farbowane włóczki, bo są "nieprzewidywalme".
    Twój kolor fantastyczny.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna chusta :-) Włóczka pięknie się zblokowała i rewelacyjnie wygląda. Piękne kolory :-)
    Podkładki cudowne - świetny wzór :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fiu, fiu piękna chusta :)
    I podkładeczki również :)
    Ściskam ciepło
    M.

    OdpowiedzUsuń
  4. he he ten lecacy bocian to u mnie zawsze zapowiadal ciaze :P za kazdym razem sie sprawdzilo (no dobra z Zuzka nie :D:D)

    chusta piekna a podkladki cudowne

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniała chusta i śliczne podkładki ...
    super kolorki

    OdpowiedzUsuń
  6. Chusta wyszła pięknie.A podkładki uczynią poranną kawę prawdziwie wiosenną. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chusta super, a podkładki niezwykle gustowne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szydełkowe wytworki piękne. A zobaczenie pierwszego bociana w locie wróży ponoć pomyślność ;)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała chusta.
    Podkładki cudowne są.
    Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chustka świetna! Fantastyczne kolorki - cieszą oczy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Chusta urocza, a podkładki przecudne pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna!!!!!!! jednym słowem;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Chusta boska, kocham takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  14. La Chusta jest boska !!!!
    a bociany też widziałam kilka dni temu - całe trzy sztuki, wiec wiosna juz za progiem :))
    buziaki kochana :**

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne są Twoje prace. Patrzę z podziwem jako początkująca szydełkowiczka ;)
    pozdrawiam serdecznie
    E.

    OdpowiedzUsuń
  16. Chusta bardzo ładna,podkładeczki przecudne.

    OdpowiedzUsuń
  17. Chusta jest śliczna - wzór i kolor bardzo mi się podobają. Kwiatuszki też bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Prezentowane na stronie teksty oraz zdjęcia stanowią wyłączną własność autorki, a podlegając ochronie zgodnie z ustawą o prawach autorskich i prawach pokrewnych nie mogą być kopiowane, powielane ani rozpowszechniane w żadnej formie bez zgody właścicielki.