piątek, 3 maja 2013

Wielka Majówka :D

Majówka jak się patrzy, prawda? ;))


Na dworze szał ciał, a grillowe kiełbaski to sobie można upiec chyba tylko w kominku, jeśli ktoś ma mocne parcie na imprę! ;)))




A na ogrodzie... a na ogrodzie zamiast pięknej ścieżki i altanki wyłożonej granitową kostką mamy obecnie fosę ciągle zapełniającą się wodą, w której będziemy zaraz aligatory hodować! :D:D


No ale nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło! Młode drzewka posadzone w sadzie, wszystkie warzywa i kwiatki pięknie posiane w "inspektach" oraz na podniesionych grządkach, rosną jak na drożdżach i może w tym roku doczekamy się już nie tylko własnych warzyw, ale i porzeczek i agrestu i jagód i borówek... bo właśnie kwitną! :))



W tak zwanym międzyczasie "uwzięłam" się też na drewniane meble i trochę popyliłam na tarasie, dopóki było ciepło:





Wbrew pozorom, to wcale nie jest ani łatwa, ani lekka, ani czysta, ani tym bardziej prosta praca, ale jakoś dałam radę, okrągłości nóg doczyszczając papierem ściernym 5 dni z rzędu.


W kolejnym międzyczasie doczekaliśmy się trzeciej osoby DOROSŁEJ w naszym domu. :))) Tak, tak, moja piękna córa skończyła w kwietniu 18 lat! Był wymarzony tort w restauracji, była impreza, goście, śpiewy, hulanki, swawole. ;)))






Tort to nie moje dzieło, ale całkiem przyjemny, przyznacie? I do tego przepyszny, z nadzieniem truskawkowym. :)))


Z okropnych zaległości wrzucam też na pamiątkę wielkanocne zdjęcia ze śniegiem za oknem, bo może kiedyś wnuki mi w to nie uwierzą. ;)))






Pozostając w klimacie świątecznym, serdecznie dziękuję za wszystkie karteczki i przesłane życzenia, w sumie to dobrze, że ten deszcz tak za oknami młóci, bo mogę wreszcie nadrobić wszystkie blogowe zaległości. :))




Trawa w ogrodzie rośnie jak szalona i jak w tamtym roku nie mogliśmy się doczekać, aż się zazieleni (to była pierwsza wiosna "na swoim"), tak w tym roku kolejne koszenie w jednym tygodniu trochę nas przeraża. :D Tak się zastanawiam, czy w tej części ogrodu, która przewidziana jest na sad, nie zostawić soczysto-zielonej łąki po kolana? Albo zasiać łubin i udawać, że tak po prostu ma być i już. :D






No nic, coś będziemy myśleć. :))


Mimo wszystko życzę wam UDANEGO długiego weekendu, cokolwiek to dla was znaczy i gdziekolwiek wypoczywacie. :)) Pozdrawiam serdecznie!! :))


14 komentarzy:

  1. Tort odjazdowy!!! noramlnie nie mogłam uwierzyc, że to jest ciasto- dobrze, że pokazałaś przekrojeny, jest dowód....
    też mam taki stolik do powalczenia, i łąwke i .... ach... moze sie kiedyś wezmę....
    serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego dla córci! tort fantastyczny!!!! a tę fosę możesz wykorzystać też do hodowli ryżu :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Trawa przepięknie zielona! Tort prześliczny! A u nas jutro mieszkanka powyższych :) Nie, nie będziemy jeść trawy :) Ale moje dziecko również się postarzało - synek kończy 5 lat i będzie zielone smoczysko z tej okazji. Całe szczęście ukochana ciocia jest baaardzo zdolną istotą :) Pozdrawiam Ciebie i Twoją Jubilatkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tort świetny i smakowity pewnie jak cały post. W tym fotelu odpoczywasz i robótkujesz?Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam wytrwałość przy czyszczeniu stołu!
    Deszczysko rzeczywiście,choć potrzebne,to jednak trochę daje się we znaki.
    100 lat dla Córci!

    OdpowiedzUsuń
  6. zjawiskowy torcik... wszystkiego dobrego córce !
    ja też wczoraj pyliłam a dzisiaj... przydałoby się pomalować.. ale czy będzie na to ochota... nie wiem

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba wykupiłaś cały sklep ogrodniczy. Tort imponujący. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  8. Majówkowa pogoda przyczyniła się do tego ,że coraz bardziej pociągam nosem. Najwyraźniej pomysł z onucami nie głupi ;)Tort robi DUŻE wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo nasion do wysiania, dużo pracy Cię czeka. U mnie pogoda dopisuje, dzisiaj będziemy piec kiełbaski:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Trafiłam tu przypadkiem a chyba pozostanę na dłużej

    OdpowiedzUsuń
  11. Majówka nas nie rozpieszczała aurą, to prawda :)
    Tort fantastyczny

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nadzieję, że pogoda dziś już lepsza ;-)
    Torcik super !!!
    Życzonka dla Dorosłej Córci !!!
    Aniu zapraszam na Candy do Galerii http://artgaleriakaprys.blogspot.com/2013/05/candy-ogaszam-oraz-metalowe-roznosci.html
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu ależ u Ciebie wiosennie w ogrodzie :) Wiosna ta prawdziwa, ciepła i słoneczna mam nadzieję w końcu się zjawi, żebyśmy mogły cieszyć się ogródkami :) I będzie można w końcu skarpetki domowe wrzucić do szafy :) Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Prezentowane na stronie teksty oraz zdjęcia stanowią wyłączną własność autorki, a podlegając ochronie zgodnie z ustawą o prawach autorskich i prawach pokrewnych nie mogą być kopiowane, powielane ani rozpowszechniane w żadnej formie bez zgody właścicielki.