środa, 13 listopada 2013

Świąteczne candy :-)

Dziś w ofercie 'Na Tarasie' świąteczne candy dla każdego, myślę, że akurat na czasie. Zapraszam do zabawy! :))






Przygotowałam dla was zestaw świątecznych ozdóbek, bombek na drutach, serduszek, śnieżynek, gwiazdeczek i różnych takich drobiazgów. :))





Krateczki, kropeczki, paseczki, koronki, frywolitki, gwiazdki na szydełku, zestaw kolorów sprawdzony, taki sam jak w tamtym roku, świetnie je wszystkie widać na każdej choince. :)) 


Bombki na drutach również w kolorach czerwono-białym i pomarańczowo-białym:







Można sobie rozłożyć całość nawet na dwie choinki, można powiesić na oknie, na uchwytach do szafek, na kominku, w kuchni, zresztą gdziekolwiek dusza zapragnie. :))


Zestaw pomarańczowy z jednej strony w krateczkę, z drugiej w kropeczki, duże serca są w paski i gładkie, a ozdoby na nich odbite świątecznymi stempelkami:





 Czerwony zestaw z jednej strony w krateczkę, z drugiej gładka czerwień, większe serducha z grubego lnu i również z pieczątką:





Do tego dorzucam dużą garść widocznych powyżej białych i czerwonych, szydełkowych oraz frywolitkowych śnieżynek i gwiazdeczek oraz biało-czerwone mikołajkowe czapki na szydełku, dorobię ich jeszcze kilka do świąt! :))


Jeśli całość wam się podoba, to zapraszam do zapisywania się. 


Zasady:


- komentarz pod tym postem z wyrażoną chęcią wzięcia udziału,

- banerek na własnym blogu wraz ze zdjęciem i link do tego posta,

- candy jest dla wszystkich, jeśli nie masz bloga - zostaw w komentarzu maila,

- zapisy do 14 grudnia, a dzień potem wylosuję szczęśliwego zwycięzcę, do którego poleci cała świąteczna paczka! :))


Powodzenia! :))

133 komentarze:

  1. Chętnie wezmę udział w zabawie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z ogromną radością melduję posłusznie gotowość do wzięcia udziału w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rety! Ozdobić dom takimi cudami..

    OdpowiedzUsuń
  4. Rety! Ozdobić dom takimi cudami..

    OdpowiedzUsuń
  5. o ja cięż pierdzielę!!!
    aleś pani nastukała tych ozdóbek!!!
    bardzo ładne, ale ja dziękuję, ja mam alergię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. o !!! jak najbardziej zapisuję się !!!
    śliczności wydziergałaś...

    OdpowiedzUsuń
  7. I jak tu się nie zapisać, kiedy takie cuda oferujesz?!;)
    Staję grzecznie w kolejce i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, tak!!! Chcę, bardzo chcę!!! Takie cudowności:))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja jestem chętna na Te cukierasy. Staję grzecznie w kolejce i trzymam kciuki.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  10. OMG jakie cudowności, nie wierze....Staje w kolejce i czekam z niecierpliwością na losowanie. Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się podoba całość, bez wyjątków. Zapisuję się więc ochoczo! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. O rany, ale cuda tworzysz :) Chcę je mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Może właśnie mi dopisz szczęście ! Pozdrawiam baaaardzo, baaaardzo - Alina - asiawicz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. O, to jeszcze zdązyłam, swietne cuda, zapisuje się

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękne... a te pomarańczowe skradły mi serce, rewelacyjny pomysł; no to ustawię się w kolejce...

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi sie podoba połączenie cąłego zestawu- czerwień i pomarańcz wyglądają razem rewelacyjnie! dlatego nie odmówięc sobie takiej okazji na choccy jednen kolor z zestawu :) baner zamieszczę wieczorem (oby skleroza nie dopisała tym razem ;). Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  17. alez cudenka porobilas,wiele godzinek pewnie nad tym spedzilas, ale calosc prezentuje sie przeslicznie;)))jak milo,ze juz akcenty swiateczne sie pojawiaja;)))pozdrawiam cieplo i z checia biore udzial w zabawie;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow :) Ale śliczności! Banerek już u mnie wisi, a ja się zapisuję i z niecierpliwością czekam na wyniki!

    OdpowiedzUsuń
  20. :) i ja i ja chętnie się dołączę do zabawy!:) wszak choinki u mnie z pewnością nie będzie, za to okna są gotowe na przyjęcie tak cieszących oko i serce ozdób :)
    A więc zgłaszam swoją chęć:)
    PoZdrawiam serdecznie:) kamila.paluszak(małpa:)gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ale cudeńka! ustawiam się w kolejce może uda się i polecą do mnie:)Pozdrawiam anapretties

    OdpowiedzUsuń
  22. Ile tych bombek narobiłaś, świetne, konkretną choinkę można ozdobić. Zgłaszam się

    OdpowiedzUsuń
  23. Grzech by był się nie zapisać :)))dlatego grzecznie staję w kolejce ;) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Z wielką przyjemnością spróbuje szczęścia w Twoim rozdaniu.Ozdoby urzekły mnie od pierwszego momentu kiedy je zobaczyłam .Niesamowicie dużo czasu musiało zająć ich wykonanie tym bardziej podziwiam i zazdroszczę talentu do wytwarzania takich cudnych rzeczy Pozdrawiam:)
    Obserwuje jako Megi
    Banner : http://duszy-czar.blogspot.com/


    Email : fresalina@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Za pośrednictwem Candy trafiłam na Twojego bloga i bardzo się z tego cieszę. Upominki są cudowne więc chętnie bym je wszystkie przygarnęła. Może mi się poszczęści.
    Póki co lecę zwiedzać Twojego bloga.
    Pozdrawiam
    i przy okazji zapraszam do siebie:
    http://oliwiaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Dobrana z nas para,ja "W altance",Ty-"Na tarasie":))
    Ale nie dlatego staję tu w kolejce.
    Przyciągnęły mnie cudowne szyjątka,które baaardzo pasowałyby do wystroju,który już mam.A te w czerwoną krateczkę,cacuszka!Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudne. Moja choinka cieszy się na samą myśl o takich ozdobach :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Marzę o takich cudeńkach:)))))Pozdrowionka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Choinka udekorowana takim cudeńkami musi pięknie wyglądać...
    Jako, że ja takich ozdób zrobić nie umiem - ustawiam się w kolejce w nadziei, że uda się wylosować właśnie mnie :-)
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    http://oo-lexiesart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. po pierwsze to chciałam powiedzieć, że masz cudownego bloga i wszystko co robisz zapiera mi dech w piersiach!!!
    banerek dodany, ustawiam sie w kolejce po te piękności!

    zapraszam także na moje urodzinowe candy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękne rzeczy... jeśli Pani pozwoli, skuszę się i wezmę udział.
    Pozdrawiam, Marzena:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Te pachnące pomarancza ozdoby nadają smaku pomarańczy i cynamonu; ) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Super świąteczne candy, bawię się również :) i zapraszam Cię serdecznie na candy u mnie, będzie mi bardzo miło jeśli weźmiesz udział :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wspaniałe ozdoby w cudnych kolorkach :) Wspaniale by wyglądały na choineczce, będzie mi niezmiernie miło wziąć udział w zabawie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Pięknie by się prezentowały także w świątecznym wianku. Mhm.... już to widzę... :) Dołączam.

    OdpowiedzUsuń
  36. I ja się zapisuję na takie piękne ozdoby :) Banerek tutaj:
    http://nikusiowo1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ozdoby są przepiękne.Zapisuję się i gorąco pozdrawiam.Bombki na drutach rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  38. zapisuję się z przyjemnością i zostaję na dłużej:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Stoję w kolejce po te cudowności:)
    Banerek na http://reanja1.blogspot.com/
    i równocześnie zapraszam na moją świąteczną rozdawajkę:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Cuda! Więc jak można przejść obojętnie.. przyjemnością się zapisuje!
    Banerek na http://morisonek.blogspot.com/
    i zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Jakie cudeńka!! Chętnie się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  42. oj żeby mi się poszczęściło!!!! ustawiam się i czekam z niecierpliwością:)))) wspaniałe rzeczy, zapraszam do siebie na świąteczną niespodziankę:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Biorę udział i też zapraszam|

    http://fabulous-christmas.blogspot.com/2013/11/mikoaj.html

    OdpowiedzUsuń
  44. rany, już wyobraziłam sobie choinkę udekorowaną tymi cudeńkami ! cudo :) może się do mnie szczęście uśmiechnie, chętnie wezmę udział w zabawie ;) pozdrawiam!
    agnieszkamaat@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Super ozdoby, załatwiłyby mi całą choinkę, dlatego bardzo chętnie bym się nimi zaopiekowała :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Super ozdoby, pięknie wyglądałyby na mojej choince, zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  47. śliczności!!! u mnie w tym roku choinka będzie ozdobiona materiałowymi bombkami, a te twoje cudne mam na nie chrapkę ;) zapraszam do mnie nitkapanipee.blokspot.com obserwuję i pozdrawiam EdytaPee

    OdpowiedzUsuń
  48. śliczności!!! u mnie w tym roku choinka będzie ozdobiona materiałowymi bombkami, a te twoje cudne mam na nie chrapkę ;) zapraszam do mnie nitkapanipee.blokspot.com obserwuję i pozdrawiam EdytaPee

    OdpowiedzUsuń
  49. Boże ,jakie wspaniałości,zapisuję się oczwywiscie!

    OdpowiedzUsuń
  50. Boże,jakie wspaniałości,oczywiście ,że się zapisuję!

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie mogę, ale candy, ale różności, jak pięknie można dom ozdobi!!! Podziwiam Twoje umiejętności i ilość rzeczy, jakie zamieszczasz na blogu, jak i w powyższym candy. Twoje hobby wymaga poświęcenia dużej ilości czasu. A może to twoja praca? W każdym razie satysfakcjonująca :)
    Pozdrawiam i również ustawiam się w kolejce, banerek już na moim blogu, a w rewanżu zapraszam na moje CANDY:
    http://marzka30.blogspot.ie/2013/11/candy-na-2-latka.html

    OdpowiedzUsuń
  52. Wszystko bardzo smakowite! Staję grzecznie w kolejce :-)

    OdpowiedzUsuń
  53. Z radością wezmę udział w candy!
    Banerek u mnie:
    http://mojmagicznydecoupage.blogspot.com/

    Moc pozdrowień!
    Zapraszam na candy magiczne me:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Z radością w Candy udział wezmę!
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  55. Zapisuje się z przyjemnością :)
    Dziękuję za zaproszenie :)
    BUZIAK :*

    OdpowiedzUsuń
  56. Cudności. Ja też zapisuje sie na candy. Banerek na moim blogu http://kiedyraczkisienudza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Witam.
    Chętnie wezmę udział w zabawie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  58. Nagrody są bombowe! Chętnie wezmę udział:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  59. Z wielką chęcią się zapisuję do zabawy.
    Pozdrawiam.
    http://k-and-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Matko jakie cudowne ozdoby!
    Zapisuje się w kolejkę po te cukieraski.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  61. Nie mogę się nie zapisać na takie śiczności skoro tu trafiłam :)
    banerek wrzucam tu : http://zufikowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Ale fajne :) Ja też się piszę :)

    OdpowiedzUsuń
  63. A ja też mogę? :-))))
    http://marny-puch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja również chętnie przyłączam się do zabawy ;)
    http://pinku-art.blogspot.com/
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Piękne te cudeńka:)) Chętnie wezmę udział:)) a banerek już wstawiam u siebie

    OdpowiedzUsuń
  66. o takiego candy nie moge przegapic- ja to moglabym tylko doslownie kilka ozdob czerwonych dostac i juz bym byla szczesliwa chocby malutko. piekne i swietny pomysl :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  67. Ależ śliczności przygotowałaś:) z przyjemnością wezmę udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  68. Ja też z wielką chrapką na te ozdoby ustawiam się w kolejce. Banerek na moim blogu:http://isaveta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Staję w kolejce bo cuda przygotowałaś a szczęściu trzeba dopomóc.
    Pozdrawiam cieplutko w ten ponury dzień

    OdpowiedzUsuń
  70. Piękności, że grzech w tej długiek kolejce nie stanąć i liczyć na świąteczny cud :)

    OdpowiedzUsuń
  71. oj, kolejka jest już dość długa, ale i ja spróbuję szczęścia :) śliczne prezenty przygotowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  72. Ozdoby ręcznie robione to to co ja w tym roku chcę mieć w domu...żadnej chińszczyzny tylko rękodzieło....są piękne i chętnie ustawiam sie po nie w kolejce....

    OdpowiedzUsuń
  73. Dzisiaj pierwszy raz jestem na Twoim blogu i jestem nim zachwycona, zauroczona tym jakie piękne rzeczy tworzysz. A nagroda w candy jest boska... żeby się dało chociaż jedną tak śliczną bombkę wygrać to byłabym taka szczęśliwa, że nie wyobrażasz tego sobie. Jeszcze takiego cuda nie widziałam...
    Banerek na moim blogi „z kubkiem kawy...”
    Będę tu często zaglądała
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  74. biorę udział w zabawie
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  75. biorę udział :)
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  76. Piękne ozdoby wykonałaś. Z radością ubrałabym mieszkanie w nie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  77. Jaaakie piekne :) Ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Ustawiam się w kolejce po te cudeńka. :)
    life-of-modeline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Słodkie :) z chęcią wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Hello!
    amazing!
    I like your works! You are very smart! congrats!
    I want to play with you, please enter my name...

    http://lapappilon.blogspot.com/
    lapappilon@gmail.com

    with love

    Hugs
    Eva

    OdpowiedzUsuń
  81. Ozdoby świąteczne, które wykonane są przez kogoś, kto włożył w nie masę pracy oraz serca są milion razy lepsze, aniżeli takie, kupowane w sklepie.
    Dlatego zgłaszam się bardzo chętnie.
    Bloga nie prowadzę, więc zostawiam maila: agoooooosia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Witam, chętnie wezmę udział w zabawie:-))

    Pozdrawiam
    ma
    amu1@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  83. ja mam już Twoje piękne, norweskie bombki i swoich ozdóbek całą moc, więc przekazuję dalej informację o candy :)
    ps. nie powiedziane jest, że nie zamówię jeszcze kiedyś u ciebie bombek we wszystkich kolorach tęczy :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Ile wspaniałości, jak tu się nie zapisać :) Przyłączam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Długa kolejka bo i prezenty wspaniałe. Pozdrawiam serdecznie zapisuję się do zabawy i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  86. cudeńka - jestem pod wrażeniem TWOJEGO talentu. Ustawiam się grzecznie w kolejce :)

    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  87. To będzie cudna ozdoba na choince.
    Może mojej, bo zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  88. Śliczności. Staję w kolejce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  89. Bardzo chciałabym wygrać takie cudne bombki!

    OdpowiedzUsuń
  90. Zgłaszam się i ja :) cudeńka przygotowałaś i wszystko takie świąteczne :)
    banner już dodany na http://domordoruwlewo.blogspot.com/
    pozdrawiam i czekam niecierpliwie na wyniki! :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Gdzie ja byłam, że tu jeszcze nie trafiłam do tej pory :)) Z przyjemnością zostaję na dłużej, a przy okazji zapisuję się po cukierki :)))

    OdpowiedzUsuń
  92. Ale śliczności... Ustawiam się chętnie w tej długaśnej kolejce. Chociaż te cudne śnieżynki żeby do mnie trafiły :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  93. Ustawiam się w kolejce po te śliczności :).
    Banerek na blogu: http://theloth.blogspot.com/

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  94. Dołączam się. :)
    http://rudy-krzyzykowy-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  95. śliczne ozdoby, bardzo chciałabym takie wygrać, zgłaszam chęć wzięcia udziału w konkursie :)
    http://haftkrzyzyk.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  96. Przepiękne ozdoby, mi się bardzo przydadzą, bo ponieważ wyprowadziłam się w tym roku od rodziców, spędza swoje pierwsze święta poza domem rodzinnym. Nie mam jeszcze ani jednej ozdoby na swoją choineczkę ;)
    Pozdrawiam ciepło i stoję w kolejce ;)
    Joanna

    OdpowiedzUsuń
  97. Przepiękne ozdoby ;) Przydadzą mi się na moją pierwszą choinkę w nowym domu ;)
    Pozdrawiam
    Joanna

    OdpowiedzUsuń
  98. My tez sie zglaszamy z moja coreczka (8 miesiecy szczescia:)
    banerek na naszym swiezutkim nowoscia jeszcze pachnacym blogu :)


    http://fabrykapomponika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  99. Ozdoby świąteczne tak cudne, że aż żal przejść obojętnie. Staję zatem grzecznie w ogonku i czekam na losowanie;)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  100. Z pewną nieśmiałością ale zapisuję się :) jestem tutaj pierwszy raz ale napewno nie ostatni! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  101. Same cudeńka:-)Obowiązkowo ustawiam się w kolejce:-)

    OdpowiedzUsuń
  102. Długa lista chętnych:), może mi się uda:)
    Piszę się na te śliczności
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  103. Wow...! jakie wspaniałe ubranko dla choinki. Śliczności przygotowałaś :) staję w kolejce - może się uda.

    Banerek zamieszczam u mnie na blogu i chętnie dołączam do obserwujących, bo blog bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  104. I ja staje w kolejce po piękności świąteczne :)

    http://moje-handmade-hobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  105. Tez stoje grzecznie w tej dlugiej kolejce, zapraszam do mnie. pozdrawiam cieplo. ania

    OdpowiedzUsuń
  106. Cuuuudowne ozdoby :) Z przyjemnością ustawiam się w bardzo długiej kolejce :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  107. Super ozdoby!
    Zapisuję się.
    Zapraszam również do mnie na candy.

    OdpowiedzUsuń
  108. Uwielbiam ręcznie robione dekoracje choinkowe, sama mam takie, ale takich jak Twoje jeszcze nie:) Oczywiście zgłaszam się. Banner jest tutaj: http://fleur-de-cristal.blogspot.com/2013/10/aktualne-candy-i-rozdania.html

    OdpowiedzUsuń
  109. Wiatm serdecznie, chętnie dołaczę do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  110. Że też takie antytalencie ze mnie;)
    Cuda:)
    zapisuję się:)
    a banerek: http://isthemagichereforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  111. śliczności.
    piszę się.
    agatus@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  112. Z ogromną przyjemnością staję w kolejce :)

    Banerek podlinkowany u mnie na
    kolorowyswiatkatarzyny.blogspot.com

    Obserwuję jako
    Kolorowy Świat Katarzyny

    Pozdrawiam serdecznie
    I zapraszam równiez do mnie na Candy Świąteczne

    OdpowiedzUsuń
  113. O ludziska, jakiż tutaj tłum. Piękne rzeczy tworzysz. Może i mi coś się uda wygrać, pozdrawiam serdecznie Halina K (halinakowalska12@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  114. i ja też, i ja też!Zapisuję się z nadzieja w serduchu, że może trafi na mnie...pozdrawiam serdecznie
    Bogda
    bogda2901@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  115. nie udało mi się opublikować komentarza, ale zapisuję się jeśli można na te cudeńka.
    pozdrowienia
    Bogda
    bogda2901@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  116. Przepiękne ozdoby, chętnie stanę po nie w kolejce. Już nawet znalazłam dla nich zastosowanie :P
    Pozdrawiam cieplutko
    http://roznosci-vivien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  117. chętnie wezmę udział w zabawie! nagrody są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  118. ja też chcę się zmieścić w tej kolejce ;) zestaw przepiękny! anioluchyewuchy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  119. jakie pyszne cukiereczki:) z chęcią zapiszę się na takie smakołyki:)
    Pozdrawiam niebiesko JoLis z hafcikowoyolci.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  120. Staję do zabawy. Już sobie wyobrażam te cudeńka na moim drzewku. Baner zapisany na Powoluśku. Miłych przygotowań do Świąt, dziewczyny!
    Aldi

    OdpowiedzUsuń
  121. Ale cuda :) A u nas choinka akurat czerwono-biało-złota :) Zgłaszam się oczywiście!

    OdpowiedzUsuń
  122. Och jakie piękne ozdoby choinkowe :).

    Szybciutko ustawiam się w kolejce i mam wielką nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  123. Cudne cukiereczki! Ustawiam się w kolejce :)))
    http://takietamjoanny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  124. Ogromny zestaw ślicznych zawieszek - pewnie, że się zapisuję na takie cudeńka. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  125. nie może mnie tu zabraknąć :-)) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  126. Zapisuje się do zabawy śliczności do wylosowania są, banerek wstawiam na blogchmurki.blogspot.com zapraszam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  127. Ja tez poprosze :) Zgłaszam sie :)

    OdpowiedzUsuń
  128. Prawie w ostatniej chwili załapałam się na te cudeńka :) Nie sposób przejść obok nich obojętnie.

    Zapraszam też na moje Świąteczne Candy :)
    http://lawendowy-kruzganek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  129. Tak mnie urzekł Twój komplecik, że ośmieliłam się dopisać do ogonka. ^^ Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

    OdpowiedzUsuń
  130. Jaki tu tłok! Zgłaszam się i ja. Pozdrawiam cieplutko
    iaera@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  131. Co prawda chyba w oststnim momencie się zapisuję ale dopiero trafiłam na Twój wspaniały blog z tymi niezwykłymi cudami, podziwiam szczerze szczególnie te frywolitki, bo moim marzeniem jest posiadanie takich cudownych frywolitkowych śnieżynek na choince, na blogu pozostaję na dłuże bo tyle wspaniałości widzę

    OdpowiedzUsuń
  132. Jeszcze ja , jeszcze ja ... ustawię się na końcu kolejki :0 piekne te Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  133. I ja jeszcze zdążę wziąć udział w zabawie :) Pozdrawiam serdecznie :)
    Magda
    basiakmagdalena@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Prezentowane na stronie teksty oraz zdjęcia stanowią wyłączną własność autorki, a podlegając ochronie zgodnie z ustawą o prawach autorskich i prawach pokrewnych nie mogą być kopiowane, powielane ani rozpowszechniane w żadnej formie bez zgody właścicielki.