piątek, 6 grudnia 2013

Pierwsze dwie gotowe :))

Pierwsze dwie tegoroczne 'bombkowe' karteczki już doleciały na miejsce, więc mogę pokazać:





A konkretnie to załapały się na tę akcję (link do akcji na pasku bocznym bloga):


  
Wraz z szalikami-otulaczami, które powstały z grubej wełenki Oliwii:




Kolejne karteczki właśnie się robią. Dodam tylko, że w Magicznej Kartce dziś Mikołaj płaci za każdą przesyłkę! Plus 10% rabatu na wszystkie papiery! Ja oczywiście już skorzystałam :)))

Do tego powstał szybki ocieplaczo-komino-kiecek. ;))




Nazwa taka, bo dziergadło można nosić jako komin, można jako spódnicę, można jako ocieplacz na nerki. ;)) Ja preferuję na razie jako dodatek do dżinsów, grzejący udka. ;))

Bordową włóczkę dostałam od koleżanki (Drops Eskimo), a ruda to moje 'resztki' z zimowego kompletu (Merino Bulky). Druty KP nr 7, dwa dzionki pracy, wzór od DOROTY

Z nowych wełenek powstał też szyjogrzej i czapka dla Najmłodszego. Można nosić na lewej stronie z wywiniętym dołem:



Można też na prawej bez owego 'mankietu':



Czapka robiona potrójną nitką, szyjogrzej podwójną, druty Drops nr 3,5 oraz Addi nr 4, dwa popołudnia pracy. Wzór czapki z głowy (ściągacz + oczka prawe), a szyjogrzej to po prostu zwykła tuba, przerabiana na okrągło, która lekko się rozciąga u dołu, tworząc taki 'kołnierz'.


A tutaj (po prawej stronie) prawdziwe kolory włóczek użytych do tego kompletu: zielona Merino Extra Fine Drops i melanżowa Cool Wool Print firmy Lana Grossa, obie bajecznie miękkie i ciepłe (Merino Drops to 100% mięciuteńka wełna z merynosów!): 




Na resztę włóczek mam już oczywiście WIELKIE plany. :D Dziękuję Mikołaju!! :D


And last, but not least, laleczkowa kolekcja AD 2013 :D 




Zapałałam ci ja bowiem wielką miłością do retro ściereczek, które swojego czasu pokazywała na blogu ZIMOWA. ;)) Od słowa do słowa doszło więc do upragnionej wymianki. Patrycja przysłała mi piękne ściereczki, pamiętające jeszcze czasy PRL-u, a ja dla lalek, które szyje Patrycja, machnęłam kilka kiecek i sweterków, TUTAJ można zobaczyć lale odziane na zimę. :))) Pat, wiesz ile radochy dały mi twoje ściereczki, raz jeszcze ci bardzo dziękuję, że się podzieliłaś!! :))

I na sam koniec jeden look do grudniowego ogrodu oraz na zmrożone chwilami pola (tak, tak, takie mamy na Dolnym Śląsku kontrasty końcowo-roczne):




Pozdrawiam wszystkich zaglądających i przypominam, że za tydzień losowanie candy! Zapraszam serdecznie. :)))


10 komentarzy:

  1. Blogger Dendrobium pisze...
    Same śliczności. Pracowita z Ciebie kobieta. A takiego Mikołaja to tylko pozazdrościć:)
    Pozdrawiam ciepło

    6 grudnia 2013 12:18 Usuń

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że czasu nie marnujesz !
    Na widok laleczkowych ubranek poległam ;-) super są !
    Wpadnij na Candy do mnie ;-)
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  3. Same śliczności:) Szydełkowe ubranka przypominają mi dzieciństwo:-)
    Pozdrawiam bardzo ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. działasz... jak Mikołaj... szybko i dużo i ładnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo zdolna i pracowita z Ciebie osoba. Obejrzałam sporą część twojego bloga. Widzę, że na drutach i na szydełku pięknie dziergasz i szyjesz.
    Na mikołajki w tym roku to jesteś super przygotowana. Te ubranka dla laleczki są słodkie.
    Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  6. Cuda, cudeńka u Ciebie.
    Podrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne karteczki razem z szalikami na pewno radją obdarowanych!!! Sper laleczkowe ubranka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne dzierganki. Marzy mi się jakiś otulacz. Może dostanę pod choinkę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. mm, piękne melanże - bardzo gustowne kolorki :) piękne rzeczy tutaj widzę - będę zaglądać częściej. Niestety do dziergania jak na razie nie mam cierpliwości, ale kojarzy mi się to z moją kochaną babcią, która każde wolne popołudnie też wyrabia 'normę'. Niestety ostatnio zdałam sobie sprawę, że kiedy babcia odejdzie, już nikt w rodzinie nie będzie potrafił zrobić tak cudownych rzeczy, więc może ten blog zmotywuje mnie do kontynuowania babcinej tradycji ;)
    pozdrawiam ciepło i zapraszam do mojej werandy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Prezentowane na stronie teksty oraz zdjęcia stanowią wyłączną własność autorki, a podlegając ochronie zgodnie z ustawą o prawach autorskich i prawach pokrewnych nie mogą być kopiowane, powielane ani rozpowszechniane w żadnej formie bez zgody właścicielki.