niedziela, 15 grudnia 2013

Wyniki candy

Ależ ten blogger mnie dzisiaj wyjątkowo denerwuje! Od samego rana nie mogę napisać postu ani załadować zdjęć, bo cały czas mnie złośliwie informuje, że nastąpił błąd nr bX-3rpsxh i żegnaj pieśni. Mam nadzieję, że tym razem się jednak jakoś uda, bo wiem, że dużo osób czeka na wyniki candy! :))




Ponieważ ilość zgłoszeń przeszła moje najśmielsze oczekiwania (133 zgłoszenia, w tym jednak kilka podwójnych, które musiałam odrzucić), to postanowiłam, że wygraną podzielę na dwa zestawy, osobno czerwony, osobno pomarańczowy i mam nadzieję, że wylosowane dziewczyny nie będą miały mi tego za złe. :)) Chciałabym nagrodzić oczywiście wszystkich, ale się nie da. :))

No dobrze, żeby już nie przeciągać w czasie, podaję wyniki losowania:

Pierwszy zestaw ozdóbek poleci do....


Drugi zestaw ozdóbek wyląduje zaś u....



Obie dziewczyny proszę o jak najszybsze podanie swoich adresów do wysyłki na mojego maila, tak, aby paczuszka zdążyła dotrzeć jeszcze przed świętami. :)) 

Dziękuję bardzo za zabawę, a szczególnie mocno dziękuję osobom, które zechciały się dopisać do moich obserwatorów, to naprawdę miłe! Powoli odwiedzam wszystkie wasze blogi i zachwycam się dziełami waszych zdolnych rąk. :))

Niestety, relacji foto z losowania nie dam rady wstawić, bo nafochany Blogger nie przyjmuje dziś żadnych moich zdjęć... 

Jedyne czym się mogę w tę trzecią adwentową niedzielę pochwalić to pierniczkowa choinka poczyniona przez moją zdolną Córkę (a w tle kuchenny, pierniczkowy rozgardiasz). :))



I na koniec, przy okazji, chcę jeszcze poinformować, że lala Niebieskowłosa, efekt współpracy ZIMOWEJ i mojej trafiła właśnie na aukcję wspierającą leczenie Elizy, o tutaj: LINK. Serdecznie zapraszam wszystkich do licytacji lalki zwanej przez nas Norweżką, gdyż Eliza wciąż bardzo liczy na naszą pomoc! 


Pozdrawiam serdecznie i życzę spokojnego, udanego, ostatniego tygodnia przed świętami Bożego Narodzenia. :))


24 komentarze:

  1. Gratulacje dla wylosowanych osób i dziękuję za zabawę :) choinka z pierników super!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie udało się, szkoda :) Choinka wspaniała! Też planuję zrobić, choć na pewno nie będzie tak imponująca. Pieczemy w środę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję szczęściarom i dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla wylosowanych a Tobie dziękuje za zabawę. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęśliwym laureatkom gratulacje. Choinka piernikowa cudowna. Pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń
  6. Buuuuu,szkoda,że to nie ja:)Jednak szczerze gratuluję dziewczynom,które otrzymają Twoje cudeńka.Choinka piernikowa przecudna,uwielbiam takie dekoracje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo!!! ale cudowna niespodzianka!!! :))) dzięki dzięki dzięki! :)
    ależ będę miała piękną choinkę w tym roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję Wam Dziewczyny!!! Ozdoby będą się pięknie prezentować :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję Zwyciężczyniom!
    Piernikowa choinka i bukiet ze śnieżynkami super
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacke, dziekuje za miłą zabawe

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Choinka jest wspaniała! Dziękuję za zabawę! Czekałam na wyniki :) Znów nie ja... :( Żałuję bardzo, bo ozdoby zrobiłaś śliczne! Będę do Ciebie zaglądać :) Gratulacje dla dziewczyn!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje dla zwyciężczyń:)
    Choineczka wygląda bardzo smakowicie:)
    Pozdrawiam niebiesko JoLis :)

    OdpowiedzUsuń
  14. gratulacje :) czekam z niecierpliwością na kolejne konkursy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję serdecznie i bardzo dziękuję za zabawę :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo dziękuję za miłą zabawę, pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  18. dzieki za zabawe

    a Ani i Marzce gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję:) Pozdrawiam i życzę radosnych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaka szkoda, że mi się nie udałoooo:(
    Dzieki za super zabawę i oczywiście gratuluję szczęśliwym zwycięższczyniom
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Prezentowane na stronie teksty oraz zdjęcia stanowią wyłączną własność autorki, a podlegając ochronie zgodnie z ustawą o prawach autorskich i prawach pokrewnych nie mogą być kopiowane, powielane ani rozpowszechniane w żadnej formie bez zgody właścicielki.