środa, 8 stycznia 2014

Candy "Skona Hem", czyli podaj dalej! :-))

Witajcie w Nowym Roku! :))

Raz jeszcze życzę wszystkiego, co najlepsze na ten pełen obietnic, nowy, ledwo raczkujący 2014 rok i dziękuję serdecznie za wszystkie życzenia świąteczne, noworoczne oraz piękne karteczki, które dostałam od wspaniałych dziewczyn! :))

Na dobry początek tego wielce obiecującego roku dziś u mnie candy z czasopismem SKONA HEM. :))

Pomysł candy z zasadami "podaj dalej" pochodzi od BESTYJECZKI, gdzie udało mi się wygrać do przejrzenia te piękne skandynawskie czasopisma oraz "sowie" gałki i stamtąd też kopiuję zasady tego candy. :))



Zasady:

  • (zwykły warunek) Dla chętnych wpis w komentarzu pod tym postem i baner z zapowiedzią candy "podaj dalej" u siebie na blogu (przykro mi, osoby bez bloga nie mogą uczestniczyć w zabawie, bo przerwą "łańcuszek")

A gdy wygrasz (to te niezwykłe warunki):
  • "Podaj dalej" zobowiązuje - po nacieszeniu oczu gazetami, należy urządzić zabawę u siebie na blogu (daj szansę innym przejrzeć Skona hem!)
  • dodatkowo wymień łańcuszek blogów uczestniczących przed Tobą w candy (daj szansę poznać innym nowe blogi)
1) blog Marty: W domu Marty
2) blog Bestyjeczki: Nowy dom w starym stylu

  • (nieobowiązkowo) dla wygranych w swojej zabawie dodaj drobiazg "na osłodę".

Ja od siebie dodaję "na osłodę" Werandę Country (jesień 2013) oraz własnoręcznie wykonaną serwetkę na drutach o średnicy 35 cm i 4 podkładki pod kubki w kolorze pięknej, delikatnej mięty. To jest "słodkość" dla zwycięzcy candy, natomiast "Skona Hem" należy oczywiście przekazać dalej. :))







Zapraszam serdecznie wszystkie osoby posiadające blogi! Candy trwa do końca stycznia, a 1 lutego wylosuję zwycięzcę. Proszę, aby wylosowana osoba zgłosiła się najpóźniej tydzień po losowaniu, w przeciwnym wypadku będę losować dalej, tak jak zdarzyło się to poprzednio. 


A na koniec jeszcze odrobina śniegu, niestety, tylko wirtualnego i frywolitkowego, bo za oknem WIOSNA! ;-))





Pozdrawiam! :-)) 


____________________________________


P.S. Podawajcie, proszę, LINKI do swoich BLOGÓW, bo nie mogę niektórych znaleźć!!! ;-)


25 komentarzy:

  1. Ustawiam się pierwsza w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dołączam do kolejki, skoro cuda dają...:) piękna serwetka i podkładki, już nie wspominając o możliwości przejrzania gazetek.

    OdpowiedzUsuń
  3. to ja tez choć w takich zabawach nie mam nigdy szczęścia
    daget-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapisuję się i ja :)
    Może się uda :) a ja uwielbiam zabawę Podaj Dalej :D
    BUZIAK :*
    www.decustyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, jakie śliczności! Zapisuję się koniecznie!
    http://krainarekina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście, że ustawiam się w tej kolejce :)
    Pozdrawiam
    http://magiczneatelier@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. poluję już po raz trzeci.... ale nie odpuszczę, najwyżej będę czytac (ogladać) rozpadające sie kartki... trudno- walczę!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. http://ystinowo.blogspot.com/ bo zapomniałam...;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bawię się i ja :) mojeukochanepasje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego dobrego w nowym roku!!!To i ja do zabawy staję!!!!:)Lubię takie podajki...!Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz widzę tego typu candy, to super pomysł :) chętnie się przyłączę :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ah, i zapomniałam, baner na moim blogu: http://niemyfilm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne te Twoje miętowe dziergdełka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny pomysł z takimi zasadami :), zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo chętnie dopiszę się do zabawy :)

    http://katherhandmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. no właśnie za to lubię candy... nie dość, że ma się niespodziankę, chwilę niepewności (wygram czy nie?), zdobywa śliczne rzeczy, to jeszcze i przede wszystkim poznaje fajne blogi, tak jak Twój na przykład... :)ileż tu znalazłam inspiracji!
    wysyłam trochę ciepła... u nas śnieg :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawa forma candy - dlatego zapisuję się :)
    http://madeleinehandmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Z przyjemnością wezmę udział w zabawie:)
    http://pomieszane-poplatane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. U Marty mi się nie poszczęściło, więc może teraz się uda :) A przy okazji przegapiłam ten nr Werandy Country, więc trzymam mocno kciuki za siebie. O serwetka piękna i jak znalazł na wiosnę!
    Pozdrawiam - Anna z brzezinamoja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapomniałam podac linka do bloga : handmadebyanita.blogspot.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. z wielką przyjemnością zapisuję się na udział w zabawie, super byłoby zapoznać się z gazetkami :-)
    cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. oj bardzo:)))) bardzo chętnie i ja dopisze się do kolejki:)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Chętnie obejrzę te czaspisma, fajne zasady
    http://pracowniagosi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Prezentowane na stronie teksty oraz zdjęcia stanowią wyłączną własność autorki, a podlegając ochronie zgodnie z ustawą o prawach autorskich i prawach pokrewnych nie mogą być kopiowane, powielane ani rozpowszechniane w żadnej formie bez zgody właścicielki.