wtorek, 28 stycznia 2014

Szukam włóczki oraz miodowy komplet :-)

Witajcie! :-)

Dziergałam sobie spokojnie sweterek, zupełnie pewna, że mi włóczki starczy, a w razie czego to dokupię motek czy dwa, aż tu nagle KICHA! Włóczki zabrakło i w żadnym sklepie nie mogę jej znaleźć, a żal byłoby pruć wszystko i zaczynać od nowa, bo to całe 4 tygodnie pracy cieniutkimi drutami 3,0 i bardzo fajny projekt zresztą! 

Dlatego zwracam się do Was, kochane dziewiarki, o pomoc. Może ktoś gdzieś widział, ktoś coś wie, ktoś coś słyszał, albo ma w swoich zasobach do odsprzedania choć jeden moteczek (uratował by mnie całkowicie!)? Już piszę jaki.

Firma Lana Grossa, włóczka nazywa się Cool Wool Baby (Merino Superfein), kolor nr 233, czyli taki ładny, słoneczny karmel jak na moim zdjęciu:





Partia koloru to u mnie 32326, ale kompletnie nie będę wybrzydzać, nawet jeśli odcień będzie się różnił, zależy mi tylko na tym "karmelu". Gdyby ktoś mógł pomóc to będę ogromnie wdzięczna, mój adres mailowy jest na bocznym pasku bloga.


A co poza tym? Ano do tego karmelu zrobiłam sobie jeszcze żółto-ciepło-słoneczny komin wzorem, który kiedyś pokazywała SZYLECZKO, również z dodaniem kilku rzędów do wzoru DROPS'a tak, aby otulał całą szyję:






Wyszły 4 motywy największych liści, 8 motywów średnich i 5 motywów najmniejszych.







Włóczka to Alize Aura (80% microfiber acrylic, 20% polyamid), druty KP nr 2,5. Może niezbyt dobra włóczka na obecne mrozy, ale na plusową temperaturę już dla mnie w sam raz. :-)


Dorobiłam też drugą serwetkę z tego wzoru, który umieściłam w candy, bo bardzo spodobały mi się te gwiazdy w centralnej części. Serwetka nieco mniejsza od poprzedniej, kordonek Altin Basak Star ze starych zasobów, bo teraz już chyba nie można dostać tej włóczki nigdzie, druty nr 3:





A z serii anegdotki mam dla was pytanie: Czy wiecie jak u nas na wsi pracuje poczta polska? Otóż jeszcze całkiem niedawno dostałam kilka kartek bożonarodzeniowych, wyobraźcie sobie! W momencie, kiedy już część dziewczyn wzięło się za wyrób kartek na Wielkanoc, do nas wciąż jeszcze docierają te z zaległych świąt! ;-)))


Dziękuję wszystkim serdecznie za te dowody pamięci, zachwycają mnie wszystkie, a szczególnie te zrobione przez dzieci! :-)))





Moich kartek "hand made" pokazywać nie będę, nie miałam aparatu, kiedy je robiłam (był w czyszczeniu), a zdjęcia z telefonu są tak marne, że szkoda męczyć Wasze oczy. ;-)) Niemniej jednak wysłałam w tamtym roku 30 kart z życzeniami i mam nadzieję, że wszystkie dotarły już do adresatów. ;-)))


Pozdrawiam ciepło i niechże już u nas, pod Wrocławiem, spadnie ten obiecywany śnieg, bo mróz szczypie w policzki, a śniegu jak nie było, tak nie ma! To niesprawiedliwe! ;-)))



EDIT:


Dziewczyny, bardzo, BARDZO dziękuję za pomoc i zainteresowanie, udało się dostać tę włóczkę od jednej z dziewiarek!! Nawet aż cztery motki, więc powstanie z niej coś jeszcze! I od razu świat stał się piękniejszy. :-))))))))))))



12 komentarzy:

  1. ale piękny ten kolorek obyś znalazła taki sam!
    pozdrawia ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Komin wyszedł Ci bajkowo! Na pewno będziesz z niego zadowolona :) Mam nadzieję, że znajdzie się ktoś kto usłyszy włóczkowe wołanie - tego Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Znalazłam włóczkę na e-bay za bajońską sumę wysyłki, chyba Ci zostaje zamówić w zagranicznej pasmanterii niestety lub napisać do zaprzyjaźnionej pasmanterii online czy dałaby radę sprowadzić taką włóczkę. Na e-dziewiarce jest ta włóczka tylko inny kolor, może zaytaj czy mogą zamówić ten co potrzebujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mieszkam w małym mieście, niby takie problemy nie powinny być,a Ciocia wysyłała w Niemczech dwie kartki w tym samym czasie-do mnie i do mamy. Do mnie dotarła przed Wigilią, a do mamy początkiem stycznia :) A wtedy jeszcze śniegu nie było :)

    OdpowiedzUsuń
  5. z włóczką nie pomogę... komin świteny, a poczcie polskiej tylko pogratulowac wypada!
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  6. komin śliczny ,przykro mi ale nie mogę pomóc jeśli chodzi o wełenkę .

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję, dziewczyny! A wiecie, że dziś, jak opublikowałam już posta, to dostałam jeszcze TRZY świąteczne kartki?!?! ;-)

    Dehaef, ja właśnie z e-dziewiarki mam tę włóczkę i dostałam już od nich odpowiedź, że więcej Lana Grossa nie będą zamawiać :( Niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Włóczka tej firmy jest jeszcze na fastryga.pl - może oni zamówią? Mam nadzieję, że się znajdzie, bo kolorek świetny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. he he ale numer z tymi kartkami :)

    komin sliczny i zycze powodzenia w szukaniu wloczki pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. co do włóczki - proponuję wrzucić post na gazetowe forum, mnie już dwukrotnie tam poratowano :)

    A komin fan-ta-stycz-ny!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Komin jest prześliczny i ma wspaniały słoneczny kolorek. Serwetami robionymi na drutach wciąż się zachwycam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, że włóczke będziesz mieć ja zleciałam u nas całe 3 pasmanterie i wzrok pań był bezbłędny... Uwielbiam byc mądrzejsza od nich i aż śmiać mi się chcę jak czasami słucham jakie to mi mądrości prawią. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Prezentowane na stronie teksty oraz zdjęcia stanowią wyłączną własność autorki, a podlegając ochronie zgodnie z ustawą o prawach autorskich i prawach pokrewnych nie mogą być kopiowane, powielane ani rozpowszechniane w żadnej formie bez zgody właścicielki.