wtorek, 11 marca 2014

WIOSNA :-)))

A co tam, napiszę, najwyżej mnie zjecie: u nas już WIOSNA! :D :D


Ba! Mało tego, u nas jest wiosna już od połowy lutego! :D Tak, tak, Dolnośląska Strefa Klimatyczna wita! :D A w ogóle to czy tutaj była jakaś zima? :D Sezon grillowo tarasowy otwarty już od ferii, nie żartuję, słońce tak świeci i grzeje, że żal by było z tego nie korzystać! :))) 


W ogródku posadzona cebula, czosnek, niektóre kwiatki, posiana rzodkiewka, marchewka, pietruszka, sałata, a wczoraj sadziliśmy wczesne ziemniaki! Z ziemi powoli wychodzą żonkile, tulipany, czy hiacynty, a krokusy, ciemierniki i dereń już przekwitają. :))







Prace wokół domu znów rozpoczęte, w tamtym roku zrobiliśmy ogrodzenie, odwodnienie, przedni taras, elewację, podbitkę i część ścieżek w ogrodzie, teraz zaczęliśmy podjazd, jeszcze czeka duży taras, schodki, altanka, domek ogrodnika... Oraz cały czas ogród. Tu drzewo, tam krzaczek, truskawki, maliny, warzywa i początki sadu, a wszędzie wokół gdzie tylko się da - kwiaty, byliny i raz jeszcze trawa. :D


A robótkowo pożegnałam się z zimą. Wykorzystałam prawie wszystkie pozostałości zimowych włóczek i wydziergałam z tych resztek całkiem spory TĘCZOWY dywanik do pokoju Młodego:










Dla zobrazowania wielkości to tyle miejsca zajmuje między stołem a narożnikiem (około 0,5 x 1,0 m):






Z "ostatnich końcówek" bawełny wyszedł jeszcze podwójny portfelik na szydełku z modnym tej wiosny żółtym akcentem, czyli zamkiem:








Na chłodniejsze wieczory powstały natomiast szydełkowe skarpeciory nie pamiętam z jakiej włóczki, chyba Alize, jest ich kilka par w tej samej tonacji:








A z szarej bawełny Virginia pojawiło się kilka podkładek pod kubki i do nich niewielkie serwetki na biały stół:







Chciałam pokazać też dwa sweterki zrobione jeszcze na przełomie stycznia i lutego, ale to już chyba następnym razem. Bo jeszcze piękne tulipany w pastelowo-niebieskim wazoniku z mojego ulubionego sklepu czekają w kolejce:







Miłej wiosny dziś państwu życzę!! Do usłyszenia i przeczytania! :)))


P.S. Te pierwsze kwiatki to ciemierniki, kwitną już w zimie, szybciej niż przebiśniegi i krokusy, a ten żółty krzew to nie forsycja, tylko OCZAR i jest to drzewo, które kwitnie od stycznia do marca. :)


15 komentarzy:

  1. Niesamowite, forsycja kwitnie? Unas jeszcze nie,dziś bardzo zimno,przeprosiłam zimowy płaszcz....dywanik i reszta robótek swietna,pozdrowienia,Jola

    OdpowiedzUsuń
  2. ....wiosna...Krokusy wyskakują z ziemi
    jak wiolinowe nuty,
    a panny się chylą nad niemi
    i z nut układają bukiety....
    i jeszcze forsycja kwitnie przy tarasie...
    pozdrawiam słonecznie ;-)
    Lilla

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie śliczne te podkładki kwiatuszki :) Czy mogę dostać na nie schemat? :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia :-)
    Chodnik z kolorowych resztek wspaniały :-) Bardzo mi się podoba.
    Serwetki cudowne - przepiękne są w tym kolorze.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. ciemierników zazdroszczę- u mnie jakos nie moga sie utzrymac.... nornice je zjadają... oczar pieknie Ci kwitnie, polecam też kwitnacego na czerono!
    dywanik wyszedł świetny, wogóle natworzyłas sporo! podziwiam.
    całuski
    J.

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że wiosna na całego... i w domu i na zewnątrz. Fajne te Twoje włóczkowe twory.. Udanego weekendu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne wytwory Twoich rąk, na pewno się przydadzą:) U mnie na Śląsku też już wiosna:))) Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  8. A u Ciebie jak zwykle pięknie i dziergająco.Ach te zdolne rączki.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna wiosna i piękne zdjęcia!!!
    Pochwal się Aniu gdzie kupiłaś ten piękny wazon:)
    Wiosenne ucałowania:)

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie jeszcze nie jest aż tak ciepło by siać... ale w skrzyneczki... i owszem
    wspaniałe skarpeciorki

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię ciemierniki,jest tyle pięknych odmian tych kwiatów .A ten chodniczek boski,dodaje energii .

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję, dziewczyny :)

    Colorina, wazonik z mojej ukochanej graciarni, jeden jedyny taki egzemplarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam wspaniały talent i do tego podobnie jak ja niekończące sie inwestycje w domu i wokół domu..cieszę sie ze nie jestem sama-efekty jednak wynagradzaja cały trud...zapraszam też do mnie klubtilda.blogspot.com

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Magiczne piękne kolory.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Prezentowane na stronie teksty oraz zdjęcia stanowią wyłączną własność autorki, a podlegając ochronie zgodnie z ustawą o prawach autorskich i prawach pokrewnych nie mogą być kopiowane, powielane ani rozpowszechniane w żadnej formie bez zgody właścicielki.