środa, 25 marca 2015

Kartki wielkanocne :))

Troszkę kolorów po mojemu, czyli kartki wielkanocne:







Kartki zrobione, życzenia wypisane, zaadresowane i jutro będą wysłane, chociaż raz nie na ostatnim wdechu! ;))








I jeszcze odrobina szczegółów, bo bardzo mi się te tekturki podobają:





Na Dolnym Śląsku WIOSNA na całego!! Warzywa posiane, zioła posiane, wczesne kwiatki posiane, cebulki posadzone, inne już kwitną, wszystko się zieleni, jakieś ptaszki koncertują już od samego rana, w polach słychać cudowne trela skowronków, jak pięknie wszystko budzi się do życia!! :)))











Zioła w tym roku będę miała tuż pod samą ręką przy tarasie, posiałam je sobie w zdobycznym, drewnianym wózku, wyłożonym oczywiście mocną folią, teraz tylko czekać... ;))




A jak u was w innych częściach Polski? Wiosna na całego? :))



22 komentarze:

  1. Piękne karteczki.U mnie nad morzem aura nie pozwala na sianie nasion w ogrodzie.Na razie sieję w doniczki i stawiam na parapetach.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) i pozdrawiam północ Polski :)

      Usuń
  2. Ale fajny wózek! Idealny na zioła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wózek z mojej ulubionej graciarni, chciałam go pomalować, ale w końcu stwierdziłam, że tak jest bardziej naturalnie i eko :)

      Usuń
  3. piękne karteczki i wiosna piękna i Ciebie ;)
    pozdrawiam
    www.wloczkiwarmii.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie i również pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Wspaniałe kartki :-)
    Cudne zdjęcia wiosny... a wózek z ziołami doskonały - miałaś świetny pomysł :-)
    Uwielbiam słuchać śpiewu ptaków :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Kasiu, miło mi, że ci się podobają :) Pozdrawiam równie serdecznie! :)

      Usuń
  5. Piękna kolorowa kolekcja kartek !
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aguś! Też cię pozdrawiam :))

      Usuń
  6. Zrobiłaś cudne kartki :).

    Ale fajnie posadziłaś zioła, super :).

    Na Śląsku cieplutko choć niekiedy się chmurzy ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) u nas dziś popadało, ale to akurat dobrze, bo podlało świeże grządki :)

      Usuń
  7. Kartki przecudnej urody ! Spokojnych Swiąt życzę całej Rodzince !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Irenko! Tobie i twojej rodzinie również życzę dobrych, spokojnych świąt :))

      Usuń
  8. A ja zupełnie zapomniałam o kartkach! Ogród tak pochłonął moje myśli, że zupełnie mi umknęło... A zioła jeszcze chwilę u mnie czekają na wysianie - ponoć jakiś śnieg z deszczem ma padać za kilka dni...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego ja te kartki zaczęłam dużo wcześniej, bo potem co roku pędzę z wywieszonym językiem przed samymi świętami ;)) W razie mrozu i śniegu przykrywam warzywa i zioła agrowłókniną :)

      Usuń
  9. mnóstwo karteczek... jest z czego wybierać
    u mnie też już robi się wiosennie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas marcowa pogoda, trochę słońce, trochę deszcz ;) pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  10. Piękne karteczki:) A i nasionka u mnie też już pod szklarnią. Czekamy na sałatę i rzodkiewkę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) jak ja sie juz nie moge doczekac wlasnych warzyw!! :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Prezentowane na stronie teksty oraz zdjęcia stanowią wyłączną własność autorki, a podlegając ochronie zgodnie z ustawą o prawach autorskich i prawach pokrewnych nie mogą być kopiowane, powielane ani rozpowszechniane w żadnej formie bez zgody właścicielki.