poniedziałek, 9 marca 2015

Kolorowa Wiosna Radosna!!! :))


Ależ mi się tęskniło do SOCZYSTYCH kolorów! Do barw Wiosny! Do słońca! :))




Na Dolnym Śląsku WIOSNA już zawitała! Jest ciepło! Jest słońce! Wracają barwy! :)))





Mój tegoroczny wiosenno - wielkanocny wianek powstał na warsztatach plastycznych w naszej nowej świetlicy. Od kiedy mamy tę świetlicę to cała miejscowość ożyła. Są warsztaty, zajęcia dla dzieci, był wspaniały Dzień Kobiet, aż chce się frunąć na kolejne spotkania. :))) 


Mój 9-letni syn stworzył podobną w stylu ozdobę na wiosenny stół, oba wianki powstały na styropianowej podstawie, są okręcone dokładnie szeroką wstążką i oklejone ozdobami klejem na gorąco (w pistolecie). A oto wianuszek syna:




A tymczasem... najwyższy czas wyjść do ogrodu, zająć się pozostałościami po zimie, nowymi nasadzeniami, kopaniem, pieleniem, przerzedzaniem drzew i krzewów, sianiem i sadzeniem... bo w trawie już coś ŻÓŁTO piszczy. ;)))






Na Dzień Kobiet przygotowałam w tym roku osiem wielkich pisanek w materiałowych "kubraczkach", metoda znana wszem i wobec, styropianowe jajka się nacina nożykiem i w powstałe rozcięcia wciska się materiał naciągając na pisance. Te drobne upominki powędrowały do najstarszych mieszkanek naszej miejscowości podczas wczorajszej babskiej imprezy. ;)) Mam nadzieję, że się spodobały, choć na zdjęciach nie ma wszystkich to widać, że były PRZERÓŻNE, od delikatnych i pastelowych po soczyste i wyraziste. :)))












Wiem, wiem, szaleństwo wzorów oraz kolorów, ale takie właśnie miały być! Pogodne! Pozytywne! Energetyczne! Kolorowe! Wiosenne! :))) Planuję zrobić sobie też kilka, choć może mniejszych, bo przy tych gigantach napracowałam się bity calutki dzień, to się tylko wydaje takie proste, a tak naprawdę to jest dość ciężka, fizyczna praca z tym upychaniem materiału w rozcięciach. Kręgosłup boli, że aż! ;))










Przy okazji mam pytanie dziewczyny: chciałybyście candy z takimi pisankami? Wykonałabym dla was podobne w sugerowanej kolorystyce: pastelowe i łagodne lub mocno barwne i energetyczne, z mnogością ozdób lub ascetyczne, jakie wolicie? :)) Jeśli jesteście na TAK to propozycje wpisujcie w komentarzach, ok? :))



A dla odwiedzających jeszcze trochę tulipanowego koloru z wczorajszego, słonecznego i ciepłego dnia. :))








Trzymajcie się zdrowo oraz słonecznie!! :))


P.S. Ponieważ z bloga poznikały mi ostatnio, nie wiedzieć czemu, zdjęcia ze starszych postów, to dodałam na górze OPIS KATEGORII, dzieląc prace na szydełko, druty, szycie itp. Są tam też fotki moich wcześniejszych prac sprzed 6-7 lat z bloga, którego skasowałam jakiś czas temu, zapraszam do oglądnięcia. :))

 

20 komentarzy:

  1. Ale cudnie wiosennie się zrobiło u Ciebie:) U mnie jeszcze nie widać takiej wiosny. Wianki bardzo pomysłowe, i fajnie że macie możliwość zajęć w świetlicy, fajna sprawa. A jajeczka materiałowe też zachwycają i myślę że znajdzie się wiele chętnych osób, żeby je przygarnąć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje slicznie :) u nas zawsze wiosna wczesniej, niz w reszcie kraju, ale za to letnie upaly mocno daja sie we znaki ;)

      Usuń
  2. Cudnie u Ciebie... tak pięknie i kolorowo :-) Napatrzeć się nie mogę :-)
    Oczywiście, że chciałabym takie jajeczko :-) na pewno ustawię się po nie w kolejce :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, Kasiu, bardzo mi milo :)

      Usuń
  3. Jajca super!!! Pewnie, ze chetnie bym takie przygarnela, bo ja chyba w tym roku czasu nie bede miala, zeby cos przygotowac :)
    No i musze jeszcze pochwalic te cudne wianuszki!!! Nie moge oczu oderwac :)SLICZNE!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje pieknie w imieniu wlasnym i syna :)

      Usuń
  4. Tak wiosennie i radośnie, super

    OdpowiedzUsuń
  5. No radośnie , kolorowo i niech tak zostanie. Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  6. Same cudowności,jak wiosennie i kolorowo.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wianki bardzo mi się podobają a pisaneczki to małe dzieła sztuki

    OdpowiedzUsuń
  8. Soczyste to dobre słowo ;) piekny, wiosenny wpis. Nie znałam metody na takie materiałowe pisanki. Mysłę, że to dobry sposób na wykonczenie całej masy jajek, które kupiłyśmy z mamą. Pewnie nie damy rady wyszyć aż tylu obrazków. Wianki też śliczne - wiosenne!
    Pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, ze soczyste! :) powodzenia wam zycze w wyszywaniu! I dziekuje za uznanie :)

      Usuń
  9. U mnie też już żółte "łebki" w ogrodzie wyszły, ale w ilości zostały ostatnio przebite przez fiolety. Wiosna jednak jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, robi sie coraz bardziej kolorowo :)

      Usuń
  10. Przeglądając Twoje zdjęcia aż sama buzia się uśmiecha.
    Uwielbiam wiosnę ale i kolory jesieni mnie zachwycają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez kocham jesien, potrafi zachwycic :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Prezentowane na stronie teksty oraz zdjęcia stanowią wyłączną własność autorki, a podlegając ochronie zgodnie z ustawą o prawach autorskich i prawach pokrewnych nie mogą być kopiowane, powielane ani rozpowszechniane w żadnej formie bez zgody właścicielki.