niedziela, 15 marca 2015

Wiekanocne candy :))

Błyskawiczne candy wielkanocne! 


Ponieważ do świąt zostało już niewiele czasu, to raz-dwa ogłaszam taką oto rozdawajkę: 


- dwie duże wielkanocne pisanki ubrane w materiałowe "kubraczki" do wyboru, 

- garść szydełkowych, kolorowych kwiatków do ozdoby stołu czy koszyczka ze święconką,

- szydełkowa serwetka do koszyczka lub na stół, wszystko oczywiście wykonane przeze mnie. :))









Kolor pisanek do wyboru, będą podobne do tych z poprzedniego posta, ale to wy określacie ich ostateczny kształt, kwiatuszki są przeróżne, małe, duże i w różnych kolorach, a serwetka dopiero się robi, ale wzór podobny do tych pokazanych wyżej. :))


Zasady są proste:


- należy wyrazić chęć wzięcia udziału w candy pod tym postem,
- określić kolorystykę pisanek (pastelowe, delikatne, czy mocno kolorowe, wyraziste, może z przewagą jakiegoś koloru? z mniejszą ilością zdobień? z większą ilością zdobień?),
- zamieścić na blogu, czy na innej swojej stronie pierwsze zdjęcie z linkiem do rozdawajki,
- osoby anonimowe też mogą brać udział, ale proszone są o podanie adresu mailowego.


Zapisy trwają do 29 marca do północy, a 30.03 odbędzie się losowanie i proszę wtedy wygrywającą osobę o jak najszybszy kontakt, aby przesyłka zdążyła dotrzeć do świąt! :)) To co? Znajdą się chętni na takie błyskawiczne candy? Czas start. :))







 

21 komentarzy:

  1. Jestem pierwsza?
    Jak wygram to wybieram pisanki w pastelach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) dołączę do kolejki.Rozdajesz śliczności. Też wybieram pastele w razie "w" :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie wezmę udział w zabawie:) Wszystkie pisanki są cudne zatem zdaję się na Twój wybór:))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Z przyjemnością dołączam do zabawy, pisanki śliczne ;) jeżeli szczęście dopisze.. podobają mi pisanki w stylu jak ta na ostatnim zdjęciu po prawej;) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyłączam się do zabawy. Pisanki są przepiękne. Najbardziej chciałabym jakieś w pastelowych odcieniach, w małe kwiatki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce :-)
    Jaja oczywiście kolorowe :-) Te na zdjęciach są doskonałe :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe pisanki o kwiatuszkach i serwetce już nie wspomnę :) A nuż mi się uda, staję grzecznie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj nie niapisałam nic o jajeczkach, wolałabym w pastelowych kolorkach coś podobnego jak na drugiej fotce :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętna, chętna, tym bardziej, że losowanie w moje urodziny:) A nuż szczęście dopisze:)

    OdpowiedzUsuń
  10. No i oczywiście kolorowe jajeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie wezmę udział w takiej zabawie. Wybieram jajeczka wyraziste, kolorowe. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Także chętnie wezmę udział- to będzie pierwsza moja taka zabawa. Wybieram jajeczka pastelowe, dodatki bez różnicy- wszystkie są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie wezmę udział- to moja pierwsza taka zabawa. Wybieram jajeczka pastelowe, dodatki bez różnicy- wszystkie są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam,
    zapisuję się do zabawy :)
    Kolory wyraziste i mało ozdób :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo chętnie przyłączę się do zabawy. Jeśli dopisze mi szczęście, to wybieram jajeczka pastelowe.
    Banerek u mnie: http://picot-picot.blogspot.com/
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne są Twoje kolorowe jajeczka, zapisuje się do zabawy , wybrzydzać nie będę bo jajeczka piękne wszystkie bez wyjątku. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe candy... uwielbiam szydełkowe prace :)
    A pisanki sa niesamowite.. jeżeli uda się mi nimi zaopiekować to zdam się na twój wybór.. mając takie pisanki w Wielkanoc nie ma znaczenia jaki kolor :)
    Pozdrawiam
    www.bunnydreams-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Chcesz nam podarować cudne rzeczy. Z wielką chęcią i cichutką nadzieją na wygraną zapisuję się :).

    Co do jajek, to mi się podobają wszystkie każde ma w sobie, to coś :).

    OdpowiedzUsuń
  19. ja jestem chętna na szybciutka zabawę :) A pisaneczki lubię pastelowe. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Pisanki są przeurocze :) To miłe, że chcesz się nimi z nami podzielić :)) Jeśli dopisze mi szczęście, to poproszę o pisanki w wiosennych barwach

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie pisanki są piękne, ale wybieram kolorowe, w wiosennych barwach :)
    Banerek na blogu http://kreacje.naszegagatki.pl/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Prezentowane na stronie teksty oraz zdjęcia stanowią wyłączną własność autorki, a podlegając ochronie zgodnie z ustawą o prawach autorskich i prawach pokrewnych nie mogą być kopiowane, powielane ani rozpowszechniane w żadnej formie bez zgody właścicielki.