poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Szal bardzo wiosenny :))

Powstał już jakiś czas temu, ale czekałam na ładną pogodę, aby go sfotografować. Piękny, wiosenny wzór od Nie tylko SZALeństwo, cudowna, lejąca się, merynosowa niteczka od Dziergam Sobie, druty KP nr 4, trochę pracy i jest:









Lekki, zwiewny, ażurowy, w przepięknym kolorze, po prostu SZAL na słoneczną i długo wyczekiwaną wiosnę! :))








Ten kolor, głęboki, nasycony, mocno niebieski, jest nie do opisania, na zdjęciach wychodzi bardziej jak turkusowy, ale to NIEBIESKOŚĆ w 100%, najbardziej chyba tutaj wiernie oddana: :))







Jak widać, u nas aktualne są wszystkie święta - pisanki wciąż wiszą na ogrodowej choineczce i całkiem słusznie, bo w drugi dzień świąt wielkanocnych mieliśmy śniegu po kostki! ;))


Raz jeszcze kolor zwiniętej włóczki, którą dostałam przed Bożym Narodzeniem:


 


Na koniec gratis - wszystkie nasze obecne zwierzęta, bo bez nich żadne fotografowanie się nie obędzie! ;)))





Pozdrawiam wiosennie!!! :))



31 komentarzy:

  1. fajny wzór, może skorzystam i też taki zrobię :) a kocia gromadka suuuuuuper :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bardzo fajnie się robi i dziękuję za miłe słowa :))

      Usuń
  2. Piekny, wzór super, gdybym nie miała tyle rozpoczętych prac też bym wykorzystała ten wzór, natychmiast

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że cudny jest ten wzór? Jak go zobaczyłam to rzuciłam wszystko i wzięłam się od razu za robótkę ;))

      Usuń
  3. Mam słabość do wszelkich ananaskowych wzorów. Jeśli do tego są jeszcze w odcieniach niebieskości to wiadomo, ze od razu bardzo mi się spodobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa :))

      Usuń
  4. Przepiękny kolor i świetny wzór!
    Przeurocza kocia rodzinka :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny , wiosenny szal- kolor zachwycający ! Banda czworga z ostatniego zdjęcia bardzo mi przypadła do serca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :)) Słodkie te moje małe bandytki ;))

      Usuń
  6. Przepiękny szal ♥ pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam! :))

      Usuń
  7. Cudo ! Przepiękny szal w doskonałym kolorze :-) Nie mogę się na niego napatrzeć...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję i pozdrawiam również :))

      Usuń
  8. wspaniały... i taki zwiewny ... i do tego w ładnym kolorze
    serdeczności posyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję za miłe słowa i również ślę serdecznosci :))

      Usuń
  9. Pięknie wyszedł i kolorek fajny (ja też robiłam tym wzorkiem,ale w szarościach- szal jest moim ulubionym)pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa, z przyjemnością zerknę również na twój szal :))

      Usuń
  10. Przepiękny szal! Niezwykle delikatny, mgiełka.... pajęczynka... Uwielbiam takie, a i kolor "mój". Podziwiam za dłubanie z tak cieniuteńkiej niteczki, ale efekt wspaniały! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za tyle miłych słów :)) prawdę mówiąc ja bardzo lubię dłubać z takiej cienizny ;) pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  11. Szal śliczny, uwielbiam chabrowy! A zwierzyniec masz fantastyczny :-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. dla mnie druty to magia, fantastyczny i bardzo pracochłonny wzór. Zamotałabym się jak nic - na wieki! Podziwiam!

      Usuń
    2. Tak, ten wzór to połowa sukcesu w tym szalu, jest bosssssski :)) dziękuję, Bestyjeczko, za tyle uznania :))

      Usuń
  12. Piękny! tak mieszkasz, przy takich starych jabłonkach? moje marzenie, stary domek i starodrzewie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) zdjęcia w nagłówku są z sadu moich rodziców, my dopiero sadzimy drzewa :))

      Usuń
  13. Już sama nie wiem - bardziej spodobał mi się szal, czy kocia mamunia z dziećmi:-))
    Pozdrawiam serdecznie
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz, że brakuje jeszcze fotki kociej rodzinki na szalu? ;) pozdrawiam również :))

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Prezentowane na stronie teksty oraz zdjęcia stanowią wyłączną własność autorki, a podlegając ochronie zgodnie z ustawą o prawach autorskich i prawach pokrewnych nie mogą być kopiowane, powielane ani rozpowszechniane w żadnej formie bez zgody właścicielki.