wtorek, 7 kwietnia 2015

Zaproszenia komunijne :)

Ani się obejrzymy i będzie maj, przysiadłam więc ostatnio, jakiś czas przed Wielkanocą, nad papierkami i tekturkami i zrobiłam zaproszenia na Pierwszą Komunię syna. Inspiracji szukałam już od dłuższego czasu, więc kiedy trafiłam wreszcie na tę dla mnie IDEALNĄ, nawet się nie zastanawiałam! Spytałam Moniki czy mogę się zainspirować, dostałam zgodę i jakoś tam po swojemu starałam się zinterpretować jej piękne zaproszenia, które można obejrzeć TUTAJ.





 


Jasne, że daleko mi do kunsztu Moniki, ale karteczki wyszły takie, jak chciałam: nie przesłodzone, nie białe, a w kolorystyce błękitno - turkusowo - zielonej, z czytelnym znakiem IHS, z wydrukowanym w środku tekstem zaproszenia (drukowałam na papierze wizytówkowym), no po prostu w sam raz dla chłopca! :))) Moniko, bardzo dziękuję za przepiękną inspirację! :))




UWAGA! Teraz będzie dużo zdjęć, bo zaproszeń było ponad dwadzieścia, a i tak wszystkich nie uwieczniłam, część bowiem zdążyła już polecieć do adresatów pocztą! :))












 


Starałam się NIE PRZESADZAĆ ze zdobieniami, bo wiem doskonale, że mam do tego DUŻE skłonności i pozostaje mi mieć nadzieję, że się udało. ;))) Synowi bardzo się podobają, więc to najważniejsze! :))) Tutaj prawie w komplecie te z mniejszymi hostiami:






A na koniec pokażę wam jeszcze moje kwietniowe, świeżo wyklute stadko, które w tym momencie akurat radośnie sabotuje mi pisanie posta, skacząc po mnie i po laptopie. ;))) Większość podobna jest do tatusia z tymi malutkimi uszami (mama to ta trikolorka), no same sowy, mówię ja wam! ;))







 
 I jeszcze odrobina wielkanocnych słodkości na do widzenia. :)))





 Pozdrawiam wszystkich wiosennie!! :))

 

14 komentarzy:

  1. Sliczne zaproszenia , urocze kociaki - Pozdrawiam Irena

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaproszenia wyjątkowe i same w sobie będą pamiątką dla zaproszonych gości...potrafię sobie wyobrazić, ile to pracy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczynając od kompozycji w środku to zajęło mi ładnych parę dni. Dziękuję za miłe słowa :))

      Usuń
  3. U nas też przygotowania do Komunii Świętej, ja mam 2 chłopaków jeden w 3 klasie drugi w 2 ( atak naprawdę 2 lata młodszy od starszego). Idą obaj ze względu na bardzo duże odległości od rodzinki i rok po roku bym miała komunię, a tak to dostałam zgodę. Powiem jednak szczerze nie jest to łatwe WYDATKI RAZY DWA nie należą do przyjemnych. Trzymam kciuki za Was wszystkich, by się udało, zaproszenia bardzo ładne. Ja zleciłam koleżance i efekt tez mam superowy.
    Pozdrawiam Iz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. RedBull, również trzymam kciuki za was wszystkich i to RAZY DWA! Trzymajcie się mocno! Dziękuję za miłe słowa :))

      Usuń
  4. Piękne zaproszenia...kociaki słodkie

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne te zaproszenia Ci wyszły - w takim stylu jak sama lubię. A możesz powiedzieć skąd wzięłaś takie piękne hostie na przód zaproszenia? U mnie co prawda do Pierwszej Komunii syna jeszcze kilka lat, ale dobrze takie wiadomości (a może nawet elementy) zgromadzić zawczasu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :)) wszystki tekturki sa z roznych zrodel, te mniejsze hostie chyba z Magicznej Kartki, a wieksze ze sklepu stacjonarnego we Wroclawiu na ul. Grabiszynskiej. Teraz chyba wiekszosc sklepow internetowych ma spory wybor tych wycinanek, na allegro tez widzialam.:))

      Usuń
  6. Zrobiłaś piękne zaproszenia :).

    Moja chrześniaczka ma w tym roku komunię i cały czas się zastanawiam czy kupić jej jakąś fajną kartkę/pamiątkę czy sama coś zrobić ale mam obawy czy podołam ...

    Jakie fajniutkie masz stadko :).

    Babka wygląda apetycznie :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Są rewelacyjne!!! Pięknie wykonane :)
    A koty są przepiękne :)!!!
    Pozdrawiam serdecznie!!! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Prezentowane na stronie teksty oraz zdjęcia stanowią wyłączną własność autorki, a podlegając ochronie zgodnie z ustawą o prawach autorskich i prawach pokrewnych nie mogą być kopiowane, powielane ani rozpowszechniane w żadnej formie bez zgody właścicielki.